Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
81 |
magdalenabochenek |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
82 |
MagdaStasiak |
polski dla cudzoziemców |
Dotychczasowa praca na stanowisku nauczyciela pozwoliła mi na wykształcenie w sobie takich cech jak zaangażowanie, rzetelność i sumienność oraz dobra organizacja. Wyznaję zasadę :uczyć, a nie udowadniać niewiedzę. Nauczanie języka polskiego jest dla mnie niezwykłą przygodą. Uwielbiam to! Łatwo nawiązuję kontakt z uczniami. Zapraszam do współpracy. |
|
83 |
Magda_Greta |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
84 |
maira2709 |
polski dla cudzoziemców |
Posiadam stopień nauczyciela kontraktowego. Jestem ambitna, sumienna, cieszę się z każdego małego sukcesu. Posiadam podmiotowe podejście do uczniów, nie boję się nowych wyzwań, czerpię z pracy satysfakcję. Potrafię motywować podopiecznych do pracy, osiągam bardzo dobre wyniki w nauczaniu. Jestem doświadczonym pedagogiem, który zaraża pozytywną energią, ale przede wszystkim wiedzą. |
|
85 |
MalgorzataW |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
doktorantka Państwowego Instytutu Języka Rosyjskiego im. A.S. Puszkina w Moskwie |
|
86 |
marikina1314 |
polski dla cudzoziemców |
Jestem lektorem języka polskiego z 3-letnim doświadczeniem w tej dziedzinie. Jestem osobą zorganizowaną, umiejącą planować zadania i czas pracy. Obserwuję różne podejścia do rozwoju osobistego, dlatego nie boję się nowych wezwań. Dążę do zdobycia nowych umiejętności i doskonalenia dotychczasowych. Jestem osobą komunikatywną, lubiącą pomagać innym, z łatwością nawiązuję kontakty. |
|
87 |
Marinette |
polski dla cudzoziemców |
Lubię uczyć dorosłych, w czasie studiów udzielałam korepetycji z języka polskiego. Teraz chciałabym wrócić do tego.
Aktualnie uczę w dwóch szkołach polskiego cudzoziemców. |
|
88 |
martha42 |
polski dla cudzoziemców |
Jestem nauczycielem,który:
- lubi swój zawód i ludzi, z którymi pracuje,
- potrafi nie tylko mówić, ale i słuchać,
- traktuje uczniów w sposób indywidualny,
- szanuje potrzeby uczniów,
- potrafi stworzyć przyjazną atmosferę niezbędną do efektywnej nauki,
- ciągle się czegoś uczy (również od swoich uczniów!),
- stara się wykonywać pracę sumiennie i rzetelnie,
- jest otwarty na nowe wyzwania!
Od 2002 roku prowadzę kursy indywidualne z zakresu nauczania języka polskiego i angielskiego. Posiadam doświadczenie w nauczaniu OBCOKRAJOWCÓW wielu narodowości (na życzenie mogę przedłożyć REFERENCJE). |
|
89 |
martina_sh |
czeski, polski dla cudzoziemców |
Prowadzone przeze mnie zajęcia zawsze mają dynamiczny charakter, staram się żeby obok języka \"podręcznikowego\" uczniowie mieli też kontakt z \"żywym\" językiem czeskim (np. za sprawą bajek, piosenek, fragmentów z czeskiej prasy i literatury, felietonów z radia, etc.) Preferuję też typ nauki w języku czeskim (język polski staram się ograniczyć do minimum). Mam swoją wizję nauczania, jednak zdanie i oczekiwania uczniów co do sposobu prowadzenia zajęć są w całym procesie nauki dla mnie najważniejsze. Język czeski stał się moją wielką pasją, toteż staram się, żeby był stale obecny w moim życiu zarówno prywatnym, jak i zawodowym i chętnie \"zarażam\" nim innych.
Dodatkowo, od roku 2018, staram się też zachęcać cudzoziemców, by odkryli w sobie podobną pasję, acz do naszego języka ojczystego, czyli polskiego. |
|
90 |
MartiniSz |
polski dla cudzoziemców |
Jestem absolwentką filologii angielskiej o specjalności nauczyciel języka angielskiego, posiadam pełne uprawnienia pedagogiczne oraz od 3 lat pracuję w zawodzie. Dzięki trzyletniej pracy w dwóch szkołach integracyjnych: w Chorzowie i Siemianowicach Śląskich zdobyłam duże doświadczenie w kontaktach z dziećmi i młodzieżą z różnego rodzaju zaburzeniami i specyficznymi trudnościami w nauce, co sprawiło, iż potrafię wykorzystywać w swej pracy różnorakie techniki motywacyjne.
Jestem osobą komunikatywną, bardzo łatwo nawiązuję kontakty z uczniami. W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów, efekty mojej działalności dydaktycznej oraz możliwość podejmowania wyzwań, dlatego wciąż pragnę rozwijać swoje umiejętności.
|
|
|