korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: polski dla cudzoziemców
- województwo: małopolskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie małopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka polskiego dla cudzoziemców


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka polskiego dla cudzoziemców w mieście Kraków


Przejdź do:
  Znaleziono 180 lektorów.
język polski dla cudzoziemców małopolskie
<<poprzednie   [11] 12 13 14 15 16 17 18  
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
101 lektorka_z_pasja bułgarski, chorwacki, polski dla cudzoziemców
Jestem niepoprawną pasjonatką języków obcych i uczenia (się) jako takiego. Uwielbiam pracować z ludźmi, bo dzięki temu ja sama ugruntowuję swoją wiedzę i pogłębiam świadomość wielu procesów, na które wcześniej nie zwróciłabym uwagi. Dodatkowo kontakt z drugim człowiekiem to zawsze okazja do rozwoju - na wielu płaszczyznach. Pasjonuje mnie uczenie nakierowane na potrzeby ucznia i dopasowane do jego zainteresowań i predyspozycji. Doświadczenie zawodowe z różnych dziedzin umożliwia mi szerokie spojrzenie na daną problematykę, daje elastyczność i wzbogaca zasób narzędzi, które mogę wykorzystać (np. wiedzę logopedyczną, słuch muzyczny, wiedzę kulturoznawczą, nowoczesne narzędzia nauczania online itp.). Fascynuje mnie psycholingwistyka i neurodydaktyka. Od września 2022 roku podjęłam współpracę ze Szkołą Bułgarską im. Dory Gabe w Krakowie przy Konsulacie Republiki Bułgarii, w której wspieram dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym jako lektor języka bułgarskiego i kultury bułgarskiej. Dwujęzyczność jest mi bardzo bliska, ponieważ wychowuję w niej moje własne dzieci. Zdobyte doświadczenie lektorskie od blisko 20 lat w nauczaniu języków obcych (angielski, bułgarski, chorwacki), a języka polskiego dla obcokrajowców - od 2017 roku dało mi możliwość pracy z osobami z całego świata - Słowianami, osobami z Bliskiego i Dalekiego Wschodu i nie tylko. Moją misję pomagania innym poprzez łączenie ludzi i kultur realizuję we współpracy ze szkołami językowymi, fundacjami, stowarzyszeniami, urzędami i instytucjami. Marzę o pracy naukowej i wykładowczej na uczelniach na Bałkanach.
102 magdalenabb polski dla cudzoziemców
Jestem osobą bardzo dobrze wykształconą, wszechstronną i otwartą. Studenci lubią ze mną pracować, bo ja ich lubię i szanuję ich indywidualność. Energiczne, wieloaspektowe, urozmaicone żartami i nakierowane na zrozumienie tematu - takie są moje zajęcia. Moją pasją i drugą działalnością jest muzyka, jako osoba o wysokiej świadomości kulturowej przekazuję swoją wiedzę w trakcie zajęć.
103 MagdalenaB89 polski dla cudzoziemców, rosyjski
Jestem osobą bardzo dobrze zorganizowaną i solidną. Prywatnie - człowiekiem niesłychanie optymistycznie nastawionym do życia, co pomaga mi w pracy. Mam dobry kontakt z uczniami w każdym wieku: potrafię zmobilizować, nauczyć i sprawić, by pokochali oni język obcy. Bazuję na rozmaitych materiałach, który wykluczają nudę i rutynę. Zajęcia ze mną to potężna dawka energii i zapału.
104 gocha121 polski dla cudzoziemców
Jestem osobą bardzo otwartą na kontakty międzyludzkie, mam dziesięcioletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą, oprócz nauczania języka polskiego piszę również teksty do prasy
105 oppall polski dla cudzoziemców
Jestem osobą kreatywną i ambitną. Nauczanie języka polskiego jest po pierwsze moim hobby. W pracy pomaga mi poczucie humoru i otwartość. Lubię swoich studentów i myślę, że oni mnie też.
106 MarzenkaB1989 polski dla cudzoziemców
Jestem osobą kreatywną i rzetelną, a ukończone przeze mnie studia oraz zaangażowanie w działalność Koła Naukowego Glottodydaktyki Polonistycznej UJ umożliwiło mi poszerzenie zainteresowania nauczaniem języka polskiego jako obcego. Jako lektor jestem zwolennikiem podejścia zadaniowego i komunikacyjnego oraz indukcyjnej metody nauczania. Cenię sobie przyjazne i luźne relacje z uczniami, ale zawsze pozostaję konsekwentna i wymagająca.
107 MNiE_2020 polski dla cudzoziemców
Jestem osobą kreatywną, ciągle poszukuje coś ciekawego, żeby urozmaicić zajęcia językowe oraz jak najbardziej dopasować metody do zainteresowań i umiejętności uczniów. Posiadam własne materiały dydaktyczne, znam większość podręczników oferowanych do nauki języka polskiego jako obcego. Lubię uczyć, potrafię nauczyć, szanuję pasje i zainteresowania uczniów!
108 soszanka123 polski dla cudzoziemców
Jestem osobą otwartą i przyjazną. Lubię ludzi i staram się do każdego ucznia i studenta podchodzić indywidualnie. Jesteśmy różni i każdy z nas preferuje różne sposoby uczenia się języków, usiłuję więc znaleźć osobny \"klucz\" dla każdego. Dobra atmosfera na zajęciach, a jednocześnie stanowczość i umiejętność dyscyplinowania studentów sprawia, że moi uczniowie potrafią cieszyć się nawet z konieczności poznania kolejnego przypadka gramatycznego. Mówię po angielsku, niemiecku, szwedzku i rosyjsku więc \"przełamywanie lodów\" na początkowych zajęciach odbywa się w komfortowej językowo atmosferze dla cudzoziemców.
109 Aleksandra_1 polski dla cudzoziemców
Jestem osobą otwartą, która uważa, że każde nowe doświadczenie wzbogaca i pomaga w przyszłości. Łatwo nawiązuję kontakty, bardzo dobra znajomość języka angielskiego i średnia języka rosyjskiego jest pomocna w prowadzeniu przeze mnie zajęć. Interesują mnie nowe rozwiązania w nauczaniu i uczeniu się języków obcych oraz w nauczaniu języka polskiego jako obcego.
110 Gabriela25 polski dla cudzoziemców
Jestem osobą przede wszystkim nastawioną na przekazanie gruntownej wiedzy na temat języka polskiego. Moje metody nauczania opierają się głównie na aktywnym uczestniczeniu studenta w zajęciach. Dostarczam wielu atrakcyjnych materiałów dydaktycznych, które wspomagają proces uczenia się języka. Moim głównym zainteresowaniem jest metodyka nauczania języka obcego, co znacznie pomaga mi w dobieraniu technik nauczania do indywidualnych predyspozycji uczącego się.
0-100 100-200