Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
91 |
MarzenkaB1989 |
polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą kreatywną i rzetelną, a ukończone przeze mnie studia oraz zaangażowanie w działalność Koła Naukowego Glottodydaktyki Polonistycznej UJ umożliwiło mi poszerzenie zainteresowania nauczaniem języka polskiego jako obcego. Jako lektor jestem zwolennikiem podejścia zadaniowego i komunikacyjnego oraz indukcyjnej metody nauczania. Cenię sobie przyjazne i luźne relacje z uczniami, ale zawsze pozostaję konsekwentna i wymagająca. |
|
92 |
MNiE_2020 |
polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą kreatywną, ciągle poszukuje coś ciekawego, żeby urozmaicić zajęcia językowe oraz jak najbardziej dopasować metody do zainteresowań i umiejętności uczniów. Posiadam własne materiały dydaktyczne, znam większość podręczników oferowanych do nauki języka polskiego jako obcego. Lubię uczyć, potrafię nauczyć, szanuję pasje i zainteresowania uczniów! |
|
93 |
soszanka123 |
polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą otwartą i przyjazną. Lubię ludzi i staram się do każdego ucznia i studenta podchodzić indywidualnie. Jesteśmy różni i każdy z nas preferuje różne sposoby uczenia się języków, usiłuję więc znaleźć osobny \"klucz\" dla każdego. Dobra atmosfera na zajęciach, a jednocześnie stanowczość i umiejętność dyscyplinowania studentów sprawia, że moi uczniowie potrafią cieszyć się nawet z konieczności poznania kolejnego przypadka gramatycznego.
Mówię po angielsku, niemiecku, szwedzku i rosyjsku więc \"przełamywanie lodów\" na początkowych zajęciach odbywa się w komfortowej językowo atmosferze dla cudzoziemców. |
|
94 |
Aleksandra_1 |
polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą otwartą, która uważa, że każde nowe doświadczenie wzbogaca i pomaga w przyszłości. Łatwo nawiązuję kontakty, bardzo dobra znajomość języka angielskiego i średnia języka rosyjskiego jest pomocna w prowadzeniu przeze mnie zajęć. Interesują mnie nowe rozwiązania w nauczaniu i uczeniu się języków obcych oraz w nauczaniu języka polskiego jako obcego. |
|
95 |
Gabriela25 |
polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą przede wszystkim nastawioną na przekazanie gruntownej wiedzy na temat języka polskiego. Moje metody nauczania opierają się głównie na aktywnym uczestniczeniu studenta w zajęciach. Dostarczam wielu atrakcyjnych materiałów dydaktycznych, które wspomagają proces uczenia się języka. Moim głównym zainteresowaniem jest metodyka nauczania języka obcego, co znacznie pomaga mi w dobieraniu technik nauczania do indywidualnych predyspozycji uczącego się. |
|
96 |
Whisky |
polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą wprawdzie mało doświadczoną w nauczaniu języka, jednak posiadającą pod to gruntowne przygotowanie, pełną pasji i chęci dokształcania się, jeśli zachodzi taka potrzeba. Nastawiam się na kontakt z drugim człowiekiem, dostosowanie do niego indywidualnego programu nauczania, odpowiadającego osobistym preferencjom. |
|
97 |
JustynaKrystyna |
polski dla cudzoziemców |
Jestem pasjonatem dydaktyki, bilingwalizmu, autorką książek do nauki języka polskiego i niemieckiego. Prowadziłam webinaria. Uczniowie oceniając moja pracę, pisali o poczuciu humoru, systematyczności i charyzmie. |
|
98 |
joanna_weronika |
polski dla cudzoziemców |
Jestem studentką nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego (II rok, II stopień) oraz polonistyki antropologiczno-kulturowej (II rok, II stopień) Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jestem absolwentką państwowej szkoły muzycznej II stopnia w klasie rytmiki oraz polonistyki antropologiczno-kulturowej (licencjat). W ubiegłym roku akademickim byłam stypendystką Stypendium Rektora UJ na kierunku NJPJO. W lipcu 2023 pracowałam jako asystentka lektora w Szkole Letniej Centrum Kultury i Języka Polskiego w Świecie UJ ze studentami pochodzącymi przede wszystkim ze Stanów Zjednoczonych, uczącymi się na kursach języka polskiego jako obcego od poziomu A1 do C1.
W ubiegłym roku akademickim odbywałam również praktyki studenckie na zajęciach praktycznej nauki języka na Studiach polskich dla cudzoziemców UJ (studenci wschodniosłowiańscy, poziom B2/C1). W najbliższych semestrach również będę realizowała kolejne praktyki studenckie.
Pracę magisterską przygotowuję na temat zasobu leksykalnego potrzebnego do korzystania z podręczników do geografii dla klasy V szkoły podstawowej.
Poza tym podczas licencjatu rozwijałam się na praktykach w zakresie działalności w mediach społecznościowych.
Interesuje mnie również praca on-line. |
|
99 |
Agakor |
francuski, polski dla cudzoziemców |
Jestem z zawodu filologiem języka francuskiego, jak również posiadam wykształcenie nauczycielskie. Ukończyłam również studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim: Nauczanie Języka Polskiego Jako Obcego oraz podyplomowe: Polonistykę dla nauczycieli na Uniwersytecie Warszawskim. Mam wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka francuskiego i polskiego jako obcego. Na lekcjach korzystam z metodyki komunikatywnej z użyciem dużej ilości materiałów audiowizualnych oraz interakcji, a także używam metody INSELL, która jest zbliżona do metody komunikatywnej. Nie stosuję ćwiczeń na tłumaczenie, o ile nie ma takiej konieczności. Posiadam doświadczenie w nauczaniu grup językowych jak i w nauczaniu indywidualnym. Potrafię dostosować się do rytmu grupy, który za każdym razem jest nieco inny. Oczywiście, motywację i potrzeby uczniów stawiam na pierwszym miejscu i dlatego materiały dobieram zależnie od ich potrzeb . |
|
100 |
magdawygladacz |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Jeśli szukają Państwo lektora z doświadczeniem w pracy w firmach i szkołach językowych, zapraszam do współpracy. Ponadto posiadam również doświadczenie w pracy z młodzieżą w państwowych placówkach oświatowych. W czasie ostatnich kilku lat udało mi się poznać specyfikę pracy z różnymi grupami wiekowymi i nabyć umiejętność planowania i realizowania efektywnych kursów w zakresie języka ogólnego i biznesowego.
Gwarantuję profesjonalne podejście do słuchaczy oraz przyjazną i komfortową atmosferę zajęć.
|
|