Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
121 |
ElaDziedzic |
polski dla cudzoziemców |
Może bardziej niż lektorem i nauczycielem jestem \"sprzedażowcem\". Stad też moje podejście do nauczania - bardzo spontaniczne, życiowe, interaktywne, żywiołowe. W nauczaniu mocno nawiązuję do życia studenta wymieniając z nim wiele \"życiowych\" informacji.
Mam wiele i szerokich zainteresowań - od językoznawstwa - przez filozofię i psychologię po sprzedaż, prawo, finanse, sport, kosmetyki i fit life;). Jestem ciekawa i z przyjemnością wymieniam ze studentami wiedzę o kulturze i historii naszych krajów. Mam wiedzę prawniczą - potrafię czasem pomóc w zakresie pytań co do polskich regulacji prawnych istotnych dla cudzoziemców.
Umiem wyczuć kiedy student jest już przeładowany wiedzą i trzeba zmienić metodę na przykład na łatwą lekką i przyjemną, ale jakże pouczającą grę interaktywną typu Kahoot;) |
|
122 |
olga99961 |
polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Myślę, że jestem obowiązkowa i sumienna, punktualna, optymistka, bardzo otwarta i bezpośrednia, szybko nawiązuję kontakt , lubię przyjaźnić się i kontakty utrzymuję długo i serdecznie. Lubię ludzi. Za całokształt pracy dydaktycznej i pracę pozalekcyjną ( organizacja dwóch projektów studenckich naukowych wypraw na Syberię - Bajkał , Ałtaj) dostałam dwa razy nagrody Rektora Politechniki Wrocławskiej. Lubię swój język i lubię uczyć. Prowadziłam kurs z języka rosyjskiego w Legnickiej Szkole wojskowej łączności, z sukcesem przygotowałam trzy osoby z tego kursu do Szkoły tłumaczy wojskowych w Łodzi |
|
123 |
gosia_jagoda |
polski dla cudzoziemców |
Najchętniej prowadzę kursy będące przygotowaniem do egzaminu certyfikatowego na poziomie B1 i C1 |
|
124 |
grazyna05 |
polski dla cudzoziemców |
Nauczyciel z ponad 30 – letnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci do lat 13 w szkołach podstawowych,posiada ponad 10-letnie doświadczenie na stanowisku nauczyciela w prywatnym liceum ogólnokształcącym – język polski, magister filologii polskiej, nauczyciel dyplomowany. Odznaczony państwowym Medalem Komisji Edukacji Narodowej, laureat nagrody Prezydenta Miasta Świdnica, wielokrotny laureat nagrody Dyrektora Szkoły. Praktyka w przygotowaniu i opracowaniu dokumentacji konkursowej dla konkursów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dyplomowany doradca zawodowy.• Wpis do ewidencji egzaminatorów Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu w zakresie sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej, egzaminu eksternistycznego z obowiązkowych zajęć edukacyjnych w szkole podstawowej dla dorosłych – 2014
• Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej we Wrocławiu w zakresie humanistycznej części egzaminu gimnazjalnego – 2011
• Historia opowiedziana obrazem - 2011 TIK na lekcjach – jak zacząć? - 2014
• Modelowa organizacja pomocy uczniom ze SPE – 2013
• Warsztat skutecznego nauczyciela – wsparcie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się z klas IV–VI – 2013
• Vademecum doradztwa edukacyjno-zawodowego – 2013
• Tydzień z eTwinningiem – 2013
• Ocenianie kształtujące – 2012
• Nowa podstawa programowa w pracy nauczyciela polonisty – 2012
• Praca z uczniem zdolnym - 2012
• Wpis do ewidencji egzaminatorów
• Wymiana międzynarodowa jako projekt edukacyjny – 2010
• Praca ze standardami wymagań z zakresu historii - 2010
• Komunikacja to podstawa – 2009
• Do szkoły przyjaznej uczniom z dysleksją – krok po kroku - 2009
• Pierwsza pomoc przedmedyczna - 2007
• Mierzenie jakości pracy szkoły – 2005
• Wielopoziomowość nauczania - 2005
• Dyplom Nauczyciela Dyplomowego – 2004
• Gry dydaktyczne na lekcjach historii – 2004
• Port folio jako metoda pracy z uczniem – 2003
• Ekologiczna aktywizacja społeczności lokalnej - 2003
• Aktywizacja uczniów - 2002
• „Intel – nauczanie ku przyszłości” – aktywne metody nauczania w zakresie stosowania technologii informacyjnej - 2002
• Szkolny lider wspierania uzdolnień - 2002
• Pomiar dydaktyczny w nauczaniu języka polskiego - 2001
Umiejętności dodatkowe
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office
|
|
125 |
A2016nlp |
białoruski, polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Obecnie preferuję prowadzenie lekcji przez Skype. |
|
126 |
doktorantka |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Od 2008 roku współpracuję stale jako lektor języka angielskiego, a także polskiego ze szkołami języka obcego we Wrocławiu i okolicy. Uczę dorosłych, przede wszystkim są to zajęcia typu in-company, pomagam przyszłym maturzystom, ale w ciągu ostatnich 3 lat pracuję głównie z dziećmi - zarówno w szkołach podstawowych, jak i z dziećmi w wieku przedszkolnym, od 3 roku życia. Jestem mobilna, mam klika możliwości transportu i lubię taki rodzaj pracy - ciągle w ruchu. To zapobiega rutynie, a dzięki temu, że lubię to, co robię - zajęcia są ciekawe, intensywne i skuteczne. Potrafię samodzielnie zorganizować sobie pracę. Okres wakacyjny jest dla mnie czasem, kiedy poświęcam się mojej drugiej pracy a zarazem pasji - pracuję jako instruktor nurkowania, szkoląc głównie w językach niemieckim i angielskim. |
|
127 |
agnieszka81 |
polski dla cudzoziemców |
Od czterech lat uczę języka polskiego w szkole podstawowej we Wrocławiu. W tym czasie ukończyłam studia podyplomowe \\\"Nauczanie języka polskiego jako obcego\\\", co pozwoliło mi na inne spojrzenie na język polski, jego nauczanie. Praca lektora daje mi dużo satysfakcji. |
|
128 |
AleksandraMarta |
hiszpański, polski dla cudzoziemców |
Od kiku lat zajmuję się nauczaniem języka hiszpańskiego oraz od ponad roku dydaktyką języka polskiego jako obcego. Na ogół pracuję ze studentami uczelni wyższych, ale chetnie podejmuję się też innych zleceń. Jak wynika z ankiet ewaluacyjnych, moi uczniowie cenią moje zajęcia przede wszystkim za ich dynamiczny charakter, wykorzystanie różnorodnych materiałów dydaktycznych (gry, filmiki, narzędzia internetowe, piosenki itp.) oraz skoncentrowanie na kompetencji komunikacyjnej. Dużą wagę podczas zajęć przywiązuję ponadto do przekazywania wiedzy nie tylko o języku, lecz również o kulturze kraju. W mojej opini moim największym atutem jako lektorki jest niesłabnący entuzjazm oraz bardzo zindywidualizowane podejście do każdego ucznia. W kontekście nauczania języka hiszpańskiego istotny jest też fakt, że przez ponad dwa lata mieszkałam w Hiszpanii.
Przez ostatni rok pracowałam na Uniwersytecie Complutense w Madrycie jako lektorka języka polskiego jako obcego, dzięki czemu rozwięłam swoje umiejętności w zakresie pracy z grupami międzynarodowymi (moi studenci pochodzili z różnych kontynentów).
Lubię ludzi i lubię uczyć. I wydaje mi się, że podczas moich zajęciach naprawdę to widać.
|
|
129 |
Irena447 |
polski dla cudzoziemców |
Od kilku lat udzielam korepetycji z języka polskiego, a zainteresowanymi są głównie uczniowie przygotowujący się do matury. Większość z nich trafia do mnie z polecenia od starszych kolegów, stąd wnoszę, że są usatysfakcjonowani z wyników, jakie, z moją pomocą, osiągnęli.
Od dwóch lat w poznańskim Zakładzie Poprawczym w sezonie letnim prowadzę zajęcia edukacyjne z grupą młodzieży. Są to zajęcia nieobowiązkowe, ale w porównaniu z zeszłym rokiem, frekfencja na moich zajęciach wzrosła.
Staram się uczyć w ten sposób by zainteresować ucznia, wywołać w nim chęć do zastanowienia się, refleksji, często powodując w nich wewnętrzny bunt i chęć niezgodzenia się z teoriami wygłaszanymi przeze mnie. Jest to ważny element, gdyż prowadzi do skonstruowania własnej wypowiedzi i do dyskusji. |
|
130 |
morrisonka |
polski dla cudzoziemców |
Od niespełna roku uczę języka polskiego jako obcego zarówno na kursach firmowych (grupowych), jak i indywidualnych. Mam doświadczenie w nauczaniu na różnych poziomach zaawansowania, pracowałam z dorosłymi i z dziećmi. W pracy kładę nacisk przede wszystkim na komunikację i ćwiczenia aktywizujące - tak, aby uczeń poczuł, że język polski nie jest taki straszny, jak go malują i jak najszybciej potrafił odnaleźć się w podstawowych sytuacjach komunikacyjnych. Wykształcenie kulturoznawcze ułatwia mi przygotowywanie ciekawych i urozmaiconych zajęć, natomiast studia podyplomowe z zakresu nauczania polskiego jako obcego stanowią niezbędną bazę merytoryczną. |
|
|