Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
381 |
aleksandraa93 |
niemiecki |
Brak informacji |
|
382 |
Aleksandra1 |
niemiecki |
Jestem osobą komunikatywną, ambitną, nauczycielem, który pogłębia swoją wiedzę i umiejętności celem własnego rozwoju, rozwoju sił twórczych i zdolności innowacyjnych uczniów, jak również celem podnoszenia jakości pracy szkoły. Praca, którą wykonuję (nauczanie języka niemieckiego) daje mi satysfakcję, dlatego staram się również moim uczniom zaszczepić entuzjazm i pasję, dzięki którym możemy poczuć prawdziwe zadowolenie z tego co robimy. Sukcesy moich uczniów - laureatów konkursów, szczęśliwych maturzystów i posiadaczy certyfikatów językowych to dla mnie ogromna motywacja do pracy. Wysoko cenię sobie również współpracę międzynarodową z nauczycielami w ramach opracowanego wspólnie projektu \"Comenius\", który daje szeroko rozumianą wymianę doświadczeń zawodowych. |
|
383 |
aleksandra |
niemiecki |
jestem doswiadczonym nauczycielem,mam potwierdzone od dyrektorow szkol w ktorych pracowalam bardzo dobre opinie dot.mojej pracy.
Wznowilam dzialalnosc odzdzialu PSNJN na Pomorzu i bylam tam przewodniczaca stowarzyszenia przez 3 lata
jestem osoba niekonfliktowa, pracowita, punktualna, dyspozycyjna i dobrze pracuje w zespole. |
|
384 |
agnma1 |
niemiecki |
Brak informacji |
|
385 |
AgnieszkaSadlinska |
niemiecki |
Brak informacji |
|
386 |
AgnieszkaMagdalena |
niemiecki |
Brak informacji |
|
387 |
AgnieszkaG |
niemiecki |
Posiadam wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym.
W latach 1998-2001 byłam słuchaczką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych
w Wałbrzychu, a następnie kontynuowałam studia magisterskie na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Wrocławskiego, które ukończyłam obroną pracy magisterskiej z wynikiem bardzo dobrym. W międzyczasie ukończyłam również liczne kursy doskonalące mój warsztat pracy jako nauczyciela języka niemieckiego i wychowawcy oraz 180 godzin kursu języka angielskiego.
Od października 1998 roku pracowałam jako nauczyciel języka niemieckiego w Gimnazjum w Nowej Rudzie. Prowadziłam również Koło Zainteresowań z Języka Niemieckiego, zajęcia wyrównawcze dla uczniów ze specjalnymi wymaganiami edukacyjnymi (np. dysleksją). Uczniowie uczestniczący w zajęciach Koła Zainteresowań z Języka Niemieckiego brali udział w olimpiadach językowych, w których zajmowali wysokie lokaty. Ponadto od roku szkolnego 2008/2009 prowadziłam dodatkowe zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów klas III (a później również klas I i II), które miały na celu przygotować młodzież do trzeciej części egzaminu gimnazjalnego i poprawić jakość pracy szkoły. Dzięki tym zajęciom, mojej pracy i uczniów, reprezentowali oni bardzo wysoki poziom znajomości języka niemieckiego podczas egzaminu.
W roku 2010 zajęcia dodatkowe odbywały się w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, \\\\\\\"Euro-Kultura, czyli wśród europejskich narodów\\\\\\\". Dzięki tak pozyskanym środkom miałam możliwość wzbogacenia \\\\\\\"repertuaru\\\\\\\" zajęć pozalekcyjnych.
W czerwcu 2010 zorganizowałam i przeprowadziłam I. edycję konkursu pt: „Poliglota roku”,
który sprawdzał wiedzę uczniów z języka niemieckiego i angielskiego.
Ponadto w styczniu 2012 założyłam blog z języka niemieckiego http://nichts-ist-unmoglich.blogspot.com/, którego zadaniem było zmotywowanie uczniów do większego zaangażowania w naukę języka niemieckiego, jak i poprawienie jakości pracy szkoły. Aby wyjść naprzeciw wszelkim próbom „cyfryzacji” polskiej szkoły od kilku lat prowadzę lekcje języka niemieckiego z wykorzystaniem multimediów, a przede wszystkim Internetu. W swojej pracy korzystam również z platformy e-lerningowej, która jest składową częścią podręczników, z których uczą się moi uczniowie.
W roku 2006 w wyniku postępowania egzaminacyjnego zdałam egzamin na stopień nauczyciela mianowanego.
Posiadam również doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, gdyż w latach 2004 – 2005 - prowadziłam kurs j. niemieckiego dla dorosłych w Niepublicznym Centrum Szkoleniowo-Usługowym KaeRtur w Nowej Rudzie; a od stycznia do marca 2007 roku prowadziłam zajęcia na kursie j. niemieckiego w wymiarze 60 godzin lekcyjnych w ramach projektu „Kursy Doskonalące dla nauczycieli w zakresie języków obcych” finansowanego ze środków budżetu państwa i Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jestem nauczycielem z pasją, kreatywnym, pracowitym i zorganizowanym. Mam bardzo dobry kontakt z uczoną przeze mnie młodzieżą, potrafię skutecznie wykorzystać nawet ich najdrobniejsze talenty, abyśmy zarówno uczniowie jak i ja osiągnęli sukces dydaktyczny i wychowawczy.
|
|
388 |
agnieszkacr |
niemiecki |
punktualna, obowiazkowa, odpowiedzialna, kreatywna, otwarta na innych ludzi, dyspozycyjna |
|
389 |
Agnicha8 |
niemiecki |
Jestem osobą, która biegle posługuje się językiem niemieckim w mowie i piśmie. Podczas 10-letniej pracy, jako nauczyciel języka niemieckiego przygotowywałam różne imprezy i wyjazdy oraz koordynowałam prace uczniów podczas różnorodnych projektów. Wiem, jak ważna w nauce jest motywacja dlatego też aby zachęcić swoich podopiecznych do nauki języka niemieckiego zorganizowałam wyjazdowe warsztaty językowe. Mam także doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi. Prowadziłam zajęcia językowe w ramach projektów unijnych. Podjęte przeze mnie działania pozwoliły mi zdobyć doświadczenie w zakresie metod nauczania zarówno w pracy z młodzieżą szkolną, jak i z osobami dorosłymi.
|
|
390 |
AgnesIzaW |
niemiecki |
Jestem nauczycielem posiadającym gruntowne przygotowanie merytoryczne i metodyczne. Intensywny kontakt z nauczaniem języka niemieckiego miałam już podczas studiów w NKJO w Legnicy. Przez trzy lata nauki na tej uczelni brałam czynny udział w zajęciach z metodyki, licznych hospitacjach oraz omówieniach lekcji. Na zajęciach z metodyki nauczyłam się twórczej pracy z podręcznikiem, urozmaicania zawartych w nim lekcji samodzielnie opracowanymi ćwiczeniami rozwijającymi wszystkie sprawności językowe ucznia.
W pracy nauczyciela bardzo ważne jest dla mnie zadowolenie osoby uczącej się, jej postępy i motywacja do dalszej nauki. Uważam, że właściwa współpraca z uczniem, respektująca jego sposób i tempo uczenia się, powinna zawsze prowadzić do osiągnięcia założonych celów. |
|
|