korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: czeski
- województwo: śląskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie śląskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka czeskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka czeskiego w mieście Częstochowa
Katalog lektorów języka czeskiego w mieście Katowice


Przejdź do:
  Znaleziono 29 lektorów.
język czeski śląskie
  1 2 [3]  
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
21 trymaria angielski, czeski
Możliwość przekazywania innym swojej wiedzy fascynowała mnie od zawsze, a doświadczenie pokazało, że praca nauczyciela to zajęcie dające mi ogromną satysfakcję. Bez względu na wiek i potrzeby moich uczniów zawsze staram się robić to, co robię, jak najlepiej. Pomaga mi w tym zdobyta wiedza metodyczna, ale również i pasja, z jaką wykonuję swoja pracę. Mam doświadczenie zarówno w pracy z dziećmi, jak i z dorosłymi, w tym w prowadzeniu zajęć typu in-company.
22 zajimava.kulka czeski
Najważniejszą cechą, która czyni mnie idealną kandydatką na stanowisko lektora jest przede wszystkim otwartość na ludzi i nowe doświadczenia. Potrafię dostosować się do panujących warunków pracy, indywidualnie podejść do każdego ucznia, a przede wszystkim zmobilizować go i sprawić, że nauka stanie się przyjemnością. Ale najważniejsze z tego, co mogę zaoferować to przede wszystkim kompetencje i wiedza, którą staram się ciągle poszerzać. W chwili obecnej aż do 10 lutego 2012 roku przebywam w Czechach w Brnie na półrocznej wymianie studenckiej Erasmus.
23 annmus czeski
Nauczycielem cierpliwym a człowiekiem wyrozumiałym. Uśmiechniętym w obu przypadkach.
24 Adammro chorwacki, czeski
Nazywam się Adam i mam 24 lata. Jestem absolwentem filologii słowiańskiej ( j. chorwacki oraz czeski jako II kierunkowy). Swoją znajomość języka oceniam na bardzo dobrą, a ponadto posiadam spore doświadczenie w tłumaczeniu na język chorwacki; ( w tym tłumaczenie ustne). Co więcej, biegle posługuję się językiem czeskim oraz angielskim, a także kilkoma innymi. Jestem osobą otwartą, sympatyczną i potocznie mówiąc "wyluzowaną". Mimo tego od swoich uczniów wymagam maksymalnego zaangażowania i zawsze kładę nacisk na to aby przekazać im jak najwięcej wiedzy w przystępny sposób. Uważam, że zajęcia nie muszą być nudne, a czasem nawet śmieszne i rozrywkowe. Moje pasje to taniec towarzyski, koszykówka i motoryzacja w szczególności polska.
25 vasermon czeski, greka klasyczna, łacina, rosyjski, słowacki, ukraiński
Oferuję naukę niżej wymienionych języków metodami tradycyjnymi bądź niekonwencjonalnymi – wedle indywidualnych preferencji klienta. Zapewniam własne materiały i pomoce dydaktyczne, w tym własnego autorstwa. Działalność lektorską prowadzę od 2005 roku (z przerwami na dokształcanie się): od czasów brneńskich studiów, kiedy zacząłem udzielać korepetycji z języka czeskiego obcokrajowcom usiłującym zdać egzaminy wstępne na bohemistykę. Po studiach rusycystycznych i politologicznych kontynuowałem działalność na terenie rodzimego Śląska Cieszyńskiego, ucząc prywatnie po obu stronach granicy państwowej i poświęcając się zagadnieniom dydaktyki języków obcych oraz rozpracowywaniu efektywnych metod nauczania, sprawdzając ich skuteczność w praktyce. Współpracowałem z kilkoma szkołami językowymi, którym nadal oferuję swoje usługi, jednak od pewnego czasu świadomie orientuję się na klientów indywidualnych, których różnorodność i wymagania są dla mnie nieustannym wyzwaniem i bodźcem do dalszego rozwoju zawodowego. W chwili obecnej zajmuję się nauczaniem języka czeskiego, słowackiego, rosyjskiego i łaciny, chociaż w przypadku mocnego zainteresowania językiem ukraińskim, białoruskim lub greką klasyczną jestem w stanie znaleźć czas także na te przedmioty. W rozdziałach pojedynczych języków publikuję szczegółowe informacje na temat polecanych pomocy naukowych (podręczniki, rozmówki, przewodniki gramatyczne, przydatne linki), do których dołączam abstrakty spod własnego pióra, jak też dodatkowe informacje i ciekawostki. W nauczaniu od samego początku kładę nacisk na szybkie opanowanie prawidłowej wymowy przyswajanego języka, którą konfrontuję z nagraniami wypowiedzi rodzimych użytkowników, by już na starcie przyzwyczaić do obcowania z ustną formą mowy. Chodzi nie tylko o rozumienie odtwarzanych wypowiedzi, ale też o wejście w sferę konwencyjnej dykcji, akcentacji, intonacji. Zagadnienia gramatyczne utrwalam na podstawie ich praktycznego zastosowania w zdaniach, po przerobieniu których kursant sam (w sposób naturalny) wyłapuje funkcjonowanie istotnych zjawisk „w akcji”. Wprowadzanie konwersacji od początkowych lekcji ma na celu zdobycie pewności siebie mówcy oraz osiągnięcie językowej samodzielności w ogólnoludzkich kontaktach z obcojęzycznymi osobami poprzez prężne opanowywanie słownictwa z zakresu poszczególnych sfer życia codziennego (sport, zakupy, życie towarzyskie, w urzędzie, w restauracji itp.). Ze względu na bezsprzeczne zalety stosowania twórczych metod w procesie edukacyjnym, jak i z wymogu opanowania ortografii i stylistyki, zmuszam także kursantów do prowadzenia aktywnej komunikacji piśmiennej, jak również do czytania – pożytecznej czynności, za pomocą której jesteśmy w stanie wyłapać z kontekstu wiele względnie niezrozumiałych zawiłości. Znaczna część wykładów przeznaczona jest poszerzaniu i pielęgnacji zasobu słownictwa w oparciu o dedukcje etymologiczne, czyli zaszeregowanie wyrazów do pewnego \"ciągu genealogicznego\" i uzmysłowienie sobie więzi i zależności słowotwórczych. Indywidualne dobieranie profilu kształcenia umożliwia późniejszą koncentrację na doskonaleniu fachowego wyposażenia terminologicznego: biznesowego, prawnego, administracyjnego, informatycznego, zdrowotnego itd., zgodnie z życzeniami klienta. Z powyższego można łatwo wywnioskować, że zajęcia ukierunkowane są na pełną aktywizację ich uczestników, przez co gros nauki przypada na czas pracy z lektorem w trakcie lekcji, a nie na pozalekcyjne głowienie się nad pokrętną gramatyką w parze z bezmyślnym wkuwaniem słów. Materiałów dydaktycznych używam tak, by za ich pośrednictwem skupić się najpierw na cechach wspólnych dla obu języków (ojczystego i zgłębianego; np. wspólne dźwięki i znaki, synonimy, rekcje, funkcje czasów, składnia), by następnie zasygnalizować odstępstwa i różnice, ilustrując całość na twórczym tłumaczeniu fragmentów tekstu z wykorzystaniem metody komparatystycznej. Kolejność omawianych kwestii kieruje się zatem bardziej pokrewieństwiem typologicznym języków niż tradycyjną relewancją. Ostatecznym celem jest oczywiście świadomy, w pełni kompetentny użytkownik języka. Ze względu na odmienne zapotrzebowania osób zainteresowanych nauką, warunki współpracy ustalam z każdą z osobna, toteż nie zamieszczam tutaj szczegółów w postaci tabelek z rozkładami zajęć itp. Również w kwestiach układu lekcji, rodzaju wykorzystywanych materiałów lub odpowiedniej metodyki dostosowuję się do preferencji Państwa. Zaznaczam, iż obecnie operuję na obszarze powiatu cieszyńskiego, z możliwością dojazdu na Zaolzie, choć chętnie też przyjmuję kursantów u siebie w Brennej, gdzie aktualnie rezyduję. W przyszłym roku planuję poszerzyć ofertę o kursy e-learningowe (z wykorzystaniem kamer internetowych), na które już teraz przyjmuję zgłoszenia. Zaś w przypadku głębszego zainteresowania moją osobą – kompetencjami, twórczością bądź osobowością – zapraszam do studiowania strony www.cieszynisko.eu. Szczególnie zwracam uwagę na rubryki językowe, gdzie niebawem zaczną pojawiać się materiały przydatne do nauki, jak też artykuły popularnonaukowe z dziedziny językoznawstwa i lingwodydaktyki mojego autorstwa. Zapraszam do kontaktu.
26 martina_sh czeski, polski dla cudzoziemców
Prowadzone przeze mnie zajęcia zawsze mają dynamiczny charakter, staram się żeby obok języka \"podręcznikowego\" uczniowie mieli też kontakt z \"żywym\" językiem czeskim (np. za sprawą bajek, piosenek, fragmentów z czeskiej prasy i literatury, felietonów z radia, etc.) Preferuję też typ nauki w języku czeskim (język polski staram się ograniczyć do minimum). Mam swoją wizję nauczania, jednak zdanie i oczekiwania uczniów co do sposobu prowadzenia zajęć są w całym procesie nauki dla mnie najważniejsze. Język czeski stał się moją wielką pasją, toteż staram się, żeby był stale obecny w moim życiu zarówno prywatnym, jak i zawodowym i chętnie \"zarażam\" nim innych. Dodatkowo, od roku 2018, staram się też zachęcać cudzoziemców, by odkryli w sobie podobną pasję, acz do naszego języka ojczystego, czyli polskiego.
27 agnieszka12342 czeski
Ukończyłam studia wyższe licencjackie zdobywając zawód nauczyciela języka czeskiego, oraz studia uzupełniające zdobywając tytuł magistra. Uważam, że posiadam predyspozycję i zdolności komunikacyjne pozwalające na pracę w szkołach językowych oraz w oświacie. W ubiegłym roku pracowałam w szkole językowej prowadząc kursy języka czeskiego dla dorosłych oraz odbyłam praktyki nauczając języka czeskiego dzieci oraz młodzież. Przez dwa lata prowadziłam zajęcia z języka czeskiego w szkole podstawowej oraz gimnazjum. Łatwo nawiązuje kontakty oraz lubię pracę z ludźmi. Nauczanie dzieci oraz dorosłych jest dla mnie radością i wyzwaniem. Jestem uczciwa, miła oraz rzetelnie wykonuję powierzone mi zadania.
28 dobryden.pl czeski
Własną wizję nauki staram się dostosować do indywidualnych potrzeb moich uczniów. Nauka jest naszą wspólną pracą (pracą rozumianą jako przyjemność!), obieramy też ten sam cel. Lekcje staram się urozmaicać o inne aspekty, wszak język jest nierozdzielnie powiązany z kulturą danej społeczności. Przekazywanie wiedzy sprawia mi ogromną przyjemność, język czeski to moja pasja, a pasje są po to by się nimi dzielić! Do zobaczenia:)
29 CZESKI_NATIVE_SPEAKER czeski
Zapraszam do nauki języka czeskiego u mnie w Katowicach. Od kilku lat jestem lektorem szkół językowych: Profi Lingua, Europol, Empik i Translator. Prowadzę także kursy firmowe i prywatne. Ponieważ jesetm bardzo dobrym lektorem to moi dotychczasowi kursanci byli zadowoleni ze efektów nauczania i w większości kontynuują kursy na co raz to wyższych poziomach. Ceny podane w formularzu są orientacyjne. Konkretne ceny usług ustalamy indywidualnie.
0-100