Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
81 |
linguajoanna |
angielski |
prawo jazdy kategorii B, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, Windows, MS Office, Power Point, internet, uczestnictwo w wymianie międzynarodowej Youthpass w Turcji, znajomość języka i kultury hiszpańskiej, wolontariat w organizacjach pozarządowych i rządowych, |
|
82 |
annaraj4 |
angielski |
Pracuję w zawodzie od 1997 tzn. od momentu rozpoczęcia studiów. Nauczałam języka na wszystkich poziomach zaawansowania. Języka uczę z pasją. Jestem osobą odpowiedzialną i w sposób profesjonalny podchodzę do przydzielonych mi obowiązków. Jestem równiez osobą dyspozycyjną. |
|
83 |
MULDER |
angielski |
Pracuję jako lektor /nauczyciel języka angielskiego od 1997 roku.Uwielbiam dzielić się swoją wiedzą zwłaszcza z tymi,którzy rozpoczynają swoją przygodę z językiem angielskim oraz z tymi,którzy pragną się dowiedzieć czegoś więcej w wybranych tematach,np. hobby,turystyka,itp.Moim głównym jednak celem jest praca z tymi,którzy chcą się uczyć z własnej,nieprzymuszonej woli,a nie z tymi których się zachęca na siłę.Biorę sobie również do serca także i to,że sam potrzebuję dalszej edukacji i samodoskonalenia nie tylko w tym języku,ale i w innych dziedzinach.Stąd sam się jeszcze dokształcam i będę robić to dalej,bo tak naprawdę przygoda z angielskim nigdy się nie kończy!Pozdrawiam tym samym wszystkich chętnych do współpracy ze mną!
|
|
84 |
AgnesB |
angielski |
Pracowałam jako metodyk w szkołach językowych. Prowadzę kursy metodyki nauczania na uczelni wyższej. |
|
85 |
11111ang |
angielski |
Praca z ludźmi sprawia mi przyjemność, a przekazywanie wiedzy innym daje mi ogromną satysfakcję. Jestem osobą otwartą, kontaktową i bardzo cierpliwą, co jest chyba najistotniejsze w moim zawodzie. |
|
86 |
honka33 |
angielski |
Praca jako lektor daje mi ogromną satysfakcję, wyzwala dużo energii, daje mnóstwo pomysłów jak w najciekawszy, a jednocześnie najefektywniejszy sposób przeprowadzić lekcję, aby osoby zainteresowane nauką były zarówno zadowolone z rezultatów a jednocześnie nie czuły się znudzone. Metoda nauczania, którą stosuję na zajęciach koncentruje się w głównej mierze na umiejętności porozumiewania się i konwersacji dzięki czemu student może uzyskać zadowalające go wyniki w prawidłowym komunikowaniu się.
Jestem osobą pogodną, z dużą dozą humoru, która łatwo nawiązuje kontakt z otoczeniem i dlatego uważam, że moje lekcje są ciekawe i zabawne..
|
|
87 |
MMplus |
angielski |
Posiadam wieloletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego. Szczególnie w nauczaniu osób dorosłych, regularnych pracowników firm oraz kadry wysokiego szczebla.
Nauczanie to moja pasja. Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie.
Jestem bardzo komunikatywną i otwartą osobą. Dodatkowo wykonuję tłumaczenia pisemne, ogólne i specjalistyczne. |
|
88 |
milklo1 |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Posiadam uprawnienia pedagogiczne do nauki języka angielskiego (Kolegium Języków Obcych) uprawniające do nauczania we wszystkich typach szkół publicznych |
|
89 |
squala |
angielski |
Posiadam pięcioletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego. Prowadzę zajęcia w małych grupach (do 10 osób). Duży nacisk kładę na naukę słownictwa i konwersacje. Staram się poznać zainteresowania moich uczniów, przez co mogę przygotowywać dodatkowe materiały w języku angielskim zwiększające ich motywację do nauki. Jestem osobą pogodną i otwartą na nowe wyzwania, mam dużą zdolność do empatii.
|
|
90 |
Piotr00 |
angielski |
Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy jako nauczyciel języka angielskiego, obejmujące zarówno nauczanie dzieci, jak i dorosłych. W związku z tym, że uczyłem zarówno 3-latki, 16-latki jak i osoby powyżej 50. roku życia opanowałem różne metody nauczania, które elastycznie potrafię dopasowywać w zależności od stopnia zaawansowania oraz wieku moich uczniów.
Cechuje mnie cierpliwość, pozytywne podejście do problemów, odporność na stres, entuzjazm, wytrwałość. Potrafię zarazić swoich podopiecznych pasją do języka angielskiego i zachęcić ich do nauki, czego dowody otrzymywałem niejednokrotnie podczas zajęć, a szczególnie podczas sprawdzania testów końcowych.
|
|
|