Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
211 |
Ridasusha |
angielski, rosyjski |
Jestem osobą kreatywną, pozytywną, inteligentną. Mam szeroką wiedzę o Rosji i USA, o rosyjskim i american style życia.
Lubię się uczyć. |
|
212 |
nauczycielkaang |
angielski |
Jestem osobą kreatywną i komunikatywną. Lingwistyka jest moją życiową pasją. Posiadam długoletnie doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych zajęć na różnych poziomach zaawansowania i w różnych grupach wiekowych. Moim osiągnięciem jest nie tylko zdobyte solidne wykształcenie w kontekście nauczania języka obcego, ale również ciągłe szlifowanie umiejętności związanych z tłumaczeniem. Jako osoba szukająca nowych wyzwań, rozwijam swoje umiejętności w dwóch wyżej wymienionych dziedzinach. |
|
213 |
katharine |
angielski |
Jestem osobą kreatywna, energiczna i obdarzona sporym poczuciem humoru, dzieki temu na moich zajeciach duzo sie dzieje, lekcje nie sa nudne a atmosfera jest dosc swobodna. Bardzo lubie pracowac z ludzmi i dlatego lubię uczyc. Przyjemnosc sprawia mi, jesli ktoś kto uważał, że jest jęzkowym antytalentem albo nie lubił angielskiego - zaczyna lubić ten język:) |
|
214 |
eurotrend |
angielski |
Jestem osobą komunikatywną, co uznacznie ułatwia prowadzenie zajęć.
Duże doświadczenie w zakresie biznesowym, powoduje, iż czuję się w tych tematach bardzo swobodnie. |
|
215 |
Laura09 |
angielski |
Jestem osobą komunikatywną, bardzo łatwo nawiązuję kontakty z uczniami. Uchodzę za osobę zaradną i bezkonfliktową. Potrafię kreatywnie pracować zarówno w zespole, jak i indywidualnie. Energia i pomysłowość to moje zalety, które sprawiają, że zajęcia są zawsze fascynującą przygodą, a nie tylko nudnym obowiązkiem. Aktywne metody nauczania i pasja przekazywania wiedzy sprawia, że lekcje są niezwykłą wyprawą po wiedzę i umiejętności. Interesuję sie nieformalnymi metodami nauczania i wciąż poszukuje nowych technik treningów i szkoleń. |
|
216 |
Petrola |
angielski |
Jestem osobą gotową do różnego rodzaju współpracy od prywatnych lekcji, kursów grupowych po tłumaczenia różnego rodzaju tekstów (formalnych: finansowych, technicznych, biznesowych, literacko-artystycznych a także popularnych i nieformalnych), tłumaczenia konsekutywne podczas spotkań, prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji. Łatwo dostosowuję się do nowych warunków i chętnie podejmuję nowe wyzwania. W nauce języka szczególny nacisk kładę na umiejętności komunikacyjne: mówienie, słuchanie, pisanie funkcjonalnych tekstów formalnych i nieformalnych. Metodę, poziom, tempo nauki jak i tematykę zajęć dostosowuję zawsze do klienta, jego wieku, potrzeb i możliwości. Dorosłym oferuję praktyczne kursy zorientowane, w miarę możliwości, na wybraną przez nich tematykę, a dzieciom dużo zabawy po angielsku. Oferuję mnóstwo własnych pomysłów na skuteczną naukę, a przy tym jestem wciąż otwarta na propozycje klientów. |
|
217 |
PaulinaP |
angielski |
jestem osobą doświadczoną w pracy z młodzieżą, lubię to i nie zmieniło się to od czasów studiów, nigdy nie chciałam robić niczego innego. Nie dla mnie praca w biurze!!!Uwielbiam kontakt z innymi ludźmi, jestem otwartą i sympatyczną osobą:) |
|
218 |
koleta87 |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą cierpliwą i sumienną, która dąży do doskonałości i perfekcji przy każdym powierzonym jej zadaniu. Czuję się nauczycielem z powołania i uważam, że posiadam predyspozycje i zdolności komunikacyjne pozwalające zarówno na pracę indywidualną z uczniem jak i w szkołach językowych. Jestem osobą odpowiedzialną i chętnie pracuję w grupie. Potrafię pracować w sytuacjach stresujących i wciąż szukam nowych wyzwań. Studia lingwistyczne przygotowały mnie przede wszystkim do pracy z ludźmi dorosłymi. Oprócz dydaktyki i tłumaczeń języka angielskiego ogólnego zajmuję się językami specjalistycznymi z zakresu medycyny, prawa, nauki, techniki, ekonomii, biznesu oraz finansów. Biegle posługuję się także j. niemieckim. Jestem również bardzo zainteresowana pracą w charakterze nauczyciela języka polskiego jako obcego. W trakcie studiów odbyłam semestralny kurs poglądowy dotyczący dydaktyki języka polskiego jako obcego i jako drugiego, jak i liczne kursy dotyczące szeroko pojętej glottodydaktyki, w tym alternatywnych metod nauczania języków obcych.
|
|
219 |
Malgo |
angielski |
Jestem osobą charyzmatyczną, solidną i entuzjastyczną. Mam łatwość nawiązywania relacji z innymi. Jestem ciekawa świata i ludzi, uwielbiam się uczyć, a dzięki różnym doświadczeniom zawodowym, kursom i szkoleniom, wiem jak to robić szybko i skutecznie. Bardzo lubię nauczać, daje mi to wiele satysfakcji. Większość etapów mojej kariery zawodowej miała na celu doskonalenie znajomości języka angielskiego, który jest moją pasją. Kilkuletni pobyt w Wielkiej Brytanii zaowocował bogatym doświadczeniem, zwłaszcza, jeśli chodzi o doskonalenie języka. Dodatkowo pozwolił mi poznać kraj i jego kulturę „od podszewki”. Dzięki zdobytym w ten sposób umiejętnościom i wiedzy, mogę zaoferować więcej zarówno moim uczniom, jak i pracodawcy. Lubię różnorodność, jestem kreatywna i otwarta na nowe idee, mam opinię nauczyciela potrafiącego przekazać wiedzę i zmotywować. W latach 2018-2020 dwukrotnie otrzymałam tytuł Najlepszego Lektora w głosowaniu klientów szkoły (anonimowe ankiety ewaluacyjne). Nauczanie języka angielskiego prowadziłam w różnych grupach wiekowych, na różnym poziomie zaawansowania. Posiadam stopień nauczyciela kontraktowego.
|
|
220 |
koaneta |
angielski |
Jestem osobą bezkonfliktową, pogodną, lubianą zarówno przez uczniów jak i grono nauczycielskie. Ponadto jestem osobą ambitną i sumienną, cechuje mnie również upór i wytrwałość w działaniu. Chętnie śpieszę z pomocą, umiem współdziałać w zespole. Jestem otwarta na uwagi i propozycje innych nauczycieli. Wciąż pragnę zdobywać wiedzę, poszukuję możliwości dających szansę jej wykorzystania. Jestem przekonana, iż dzięki pracy w szkole, w zespole ludzi ambitnych będę mogła optymalnie wykorzystać i rozwijać swoje umiejętności z korzyścią dla siebie i dla uczniów.
Osiągnięcia:
- laureaci I, II i III stopnia Ogólnopolskiego Konkursu OXFORD plus,
- współpraca ze szkołami w Holandii, Turcji i Francji. |
|
|