Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
871 |
julietta |
angielski |
Brak informacji |
|
872 |
juliaenglish |
angielski |
Brak informacji |
|
873 |
julia86 |
angielski, włoski |
Prowadzę kursy językowe dla osób dorosłych, klientów korporacyjnych i dzieci od 2008 roku. Ukończone studia filologiczne, nauczycielskie, tłumaczeniowe oraz praca za granicą z wykorzystaniem na co dzień języka angielskiego stanowią bazę, którą wykorzystuję podczas przygotowania moich lekcji. Oferuję zajęcia z języka specjalistycznego: biznes, prawo cywilne, lotnictwo. Prowadzę zajęcia konwersacyjne, a także przygotowujące do egzaminów. |
|
874 |
julia33 |
angielski |
Brak informacji |
|
875 |
Julia1989 |
angielski, rosyjski |
Moje lekcje dostosowane są do indywidualnych potrzeb i predyspozycji ucznia, w ramach zajęć przewidywane są
- konwersacje
- fonetyka
- ćwiczenie struktur gramatycznych
- rozszerzanie słownictwa
- rozwijanie umiejętności redagowania i czytania tekstów
- rozumienie tekstu słuchanego
Chętnie podejmuję współpracę z odpowiedzialnymi, ambitnymi, pracowitymi i pozytywnie nastawionymi na pracę i rozwój osobisty osobami. Jako nauczyciel jestem cierpliwą, pomocną ale i wymagającą osobą, lubiącą widzieć satysfakcjonujące efekty wspólnej pracy.
Zapraszam serdecznie
Julia |
|
876 |
Julia-Qinyang |
angielski, chiński |
Brak informacji |
|
877 |
jsuchodo |
angielski |
Brak informacji |
|
878 |
Jowisz08 |
angielski |
Jestem zwolenniczka lekcji autorskich, często w oparciu o krótki materiał filmowy ( nawet dla dzieci w szkole podstawowej ). Chętnie uczę małe grupy. Mój pierwszy zawód to inżynier mechanik, łatwo radzę sobie z tekstami technicznymi, mam duże doświadczenie w korespondencji na tematy techniczne w języku angielskim, tłumaczeniu, dyskusji, mogę pomoc w przełamaniu bariery językowej inżynierów wyjeżdżającym do krajów anglojęzycznych. |
|
879 |
joseph3948 |
angielski |
Brak informacji |
|
880 |
jooanna |
angielski |
Jestem całkowita pasjatka psychologii pozytywnej i jej metod nauczania.
Nieodzowne wiec w moim kształceniu jest zawarcie konstruktywnego reagowania na studenta, nastawienie na wzrost i rozwój kompetencji oraz uzywanie języka pobudzajacegorozwoj.
|
|
|