Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
161 |
dorota_dobro |
angielski, niemiecki |
Doświadczenie w zakresie metod nauczania języka obcego oraz pracy z młodymi ludźmi zdobyłam pracując w szkole średniej, na stanowisku nauczyciela języka niemieckiego. W tym czasie również byłam zatrudniona jako lektor języka niemieckiego do prowadzenia szkoleń dla firm. Obecnie mam przyjemnosc pracowac w szkole podstawowej w Anglii, gdzie poszerzam swoje kwalifikacje - nauczanie wczesnoszkolne - j. angielski.
Przygotowywanie materiałów dydaktycznych oraz sprostanie wymaganiom nauczania dzieci oraz dorosłych o zróżnicowanej znajomości języka bylo i jest dla mnie bodźcem do kreatywnej oraz intensywnej pracy nad rozwojem metodyki nauczania języka obcego i dostosowywania ich do potrzeb słuchacz, co w znacznym stopniu wzbogaca mój warsztat metodyczny.
Jestem osobą ambitną, otwartą na nowe możliwości i łatwo nawiązującą kontakty, lubię pracę z ludźmi a kontakt z młodzieżą umożliwił mi wykorzystywanie w praktyce nie tylko wiedzę językową, ale również szereg technik motywacyjnych, pozwolił mi także sprawdzić się oraz udoskonalić umiejętności pracy w trudnych warunkach. Ponadto był dla mnie radością i wyzwaniem.
|
|
162 |
alkambra |
angielski |
Dla zainteresowanych:
posiadam również doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego metodą Callana na wszystkich poziomach |
|
163 |
madziorekaa |
angielski |
cierpliwa i pracowita, wymagająca ale przyjazna |
|
164 |
angielskilektor |
angielski |
charyzmatyczny nauczyciel j. angielskiego w ogromnym doświadczeniem na róznych poziomach zaawansowania, przede wszystkim praca z młodieżą i dorosłymi. |
|
165 |
ronnie.english.101 |
angielski |
Certified English teacher with 8 years of experience in educating diverse age groups of students as well as conducting tailored in-company courses. Adept at identifying the strengths and weaknesses of each student through diligent observation and interaction. Energetic and committed to ongoing professional development with a proven record of successfully motivating students to develop the proficiency necessary to produce significant achievement through unconventional and effective blend of teaching methods.
Areas of expertise include:
• meeting individual student needs to ensure proper language development
• establishing and maintaining positive relations and consistent communication with parents
• engaging and challenging students while providing a stress free classroom environment
• innovative teaching strategies including active use of current technology
• conducting assessments and interpreting results to ensure student progress
• promoting independent critical thinking as well as team work |
|
166 |
Wiktor43 |
angielski |
Bardzo lubię uczyć i staram się, aby nauka była bezstresowa dla Kursanta. |
|
167 |
Bobby2000 |
angielski |
Absolwent filologii angielskiej oraz pedagogiki (dwa kierunki studiów magisterskich). Nauczyciel z krwii i kości. Pasjonat literatury brytyjskiej i kanadyjskiej. |
|
168 |
wawrinka67 |
angielski |
26 lat, nauczyciel, lektor, a przede wszystkim przyjaciel a nie wróg uczniów i słuchaczy. Lubię wprowadzać swoje metody nauczania odchodząc od standardów, które jak wiem z doświadczenia są mało skuteczne. Wiek i zaawansowanie uczniów nie ma znaczenia - wszyscy są zadowoleni ;)
pozdrawiam |
|
169 |
martuska25 |
angielski |
1) W przygotowaniu zajęć staram się być perfekcjonistką,
2) Najważniejsze na zajęciach to dobry kontakt z grupą/ uczniem i wzbudzenie motywacji,
3) Mam talent muzyczny - przez 12 lat grałam na gitarze klasycznej,
4) Moim atutem jest wymowa
|
|
170 |
anapa123 |
angielski |
-Bardzo dobrze radzę sobie z uczeniem grup; potrafię dostosować się do różnych potrzeb, zdolności językowych poszczególnych uczestników
-Wiele z osób, które uczyłam angielskiego od podstaw po latach zdecydowało się (z sukcesem) na studia filologiczne bądź językowe, studia za granicą.
-Staram się stosować różnorodne techniki nauczania, tak by pod koniec zajęć wszyscy byli zdziwieni, że to już koniec.
-Jestem otwarta na wszelkie sugestie i propozycje ze strony uczestników zajęć; ja mam im pomów w nauce i jeśli można to jakoś jeszcze bardziej ułatwić, to dlaczego nie?
-Najważniejsza dla mnie jest komunikacyjna strona języka, więc niezależnie od poziomu zaawansowania zachęcam do rozmów, dyskusji, tak by nikt nie bał mówić po angielsk |
|