Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
571 |
AgataKwiaton |
angielski, fiński, polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
572 |
agatai |
angielski |
Brak informacji |
|
573 |
agata.jarzabek |
angielski |
Brak informacji |
|
574 |
agakac |
angielski |
Brak informacji |
|
575 |
Agaj22 |
angielski |
Jestem nauczycielem bardzo zdyscyplinowanym i obowiązkowym. Uczniowie przygotowywani przeze mnie nigdy nie mieli problemów ze zdaniem matury bądź FCE. Staram się rozwijać wszystkie cztery sprawności językowe w równym stopniu i równolegle. Dostosowuję się z łatwością do oczekiwań, potrzeb i zdolności językowych osoby uczącej się, do każdego podchodzę w indywidualny sposób. Moi uczniowie zdawali pozytywnie egzaminy na filologię angielską, nie mieli kłopotów ze zdaniem matury starej i nowej, znakomicie zaliczali FCE. Jestem egzaminatorem maturalnym. |
|
576 |
agabak87 |
angielski |
Mam wieloletnie doświadczenie w pracy jako lektor języka angielskiego. Do tej pory przeprowadziłam około 5 tysięcy godzin zajęć lekcyjnych oraz zdobyłam doświadczenie w następujących obszarach:
doświadczenie w pracy z różnymi grupami wiekowymi (dzieci, nastolatki, dorośli, osoby starsze)
prowadzenie kursów języka biznesowego Business English
prowadzenie kursów języka ogólnego General English
tworzenie i prowadzenie kursów języka biznesowego oraz specjalistycznego dostosowanych do potrzeb uczniów (English for construction, English for OHS, accounting)
kursy dla studentów zagranicznych
przygotowanie do certyfikatów językowych (FCE), matury, egzaminów szkolnych
W trakcie mojej kariery współpracowałam z następującymi firmami:
H&M
Budimex
Veolia
Tebodin
Mostostal
Leasing Team
|
|
577 |
AgaAng |
angielski |
Witam,
jestem osobą dynamiczną i pozytywnie nastawianą do życia. Chętnie się dzielę zdobytą i wiedzą i potrafie to robić efektywnie oraz z ogromną pasją, stosują nowoczesne metody nauki. Moja praca zawodowa pozwala mi się rozwijać na wielu płaszczyznach co również wzbogaca moją wiedzę, o kontakt z żywym językiem. |
|
578 |
Ada_Now |
angielski |
Przez 3 lata studiów byłam na specjalizacji nauczycielskiej, co oznacza, że odbyłam ponad 30 godzin praktyk (w jednym z liceów ogólnokształcących w Poznaniu) a także uczęszczałam na kilka przedmiotów dydaktycznych i pedagogicznych.
Ponadto posiadam predyspozycje i zdolności komunikacyjne; łatwo nawiązuję kontakt z uczniem a także potrafię cierpliwie przekazywać wiedzę, a także zachęcać do samodzielnej pracy nad rozwijaniem swoich zdolności językowych.
Ponadto nauczam w szkole językowej Helen Doron.
Posiadam również zdolności organizacyjne; z łatwością przygotowuję plan zajęć swoich uczniów i potrafię pracować samodzielnie.
W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja z kolejnych sukcesów moich uczniów a także możliwość poznawania nowych ludzi i stałe polepszanie siebie jako nauczyciela.
|
|
579 |
Adamski |
angielski |
nauczyciel-jasno stawiający cele,wymagający i wspólnie z uczniem dążącym do celu.
człowiek-spolegliwy,życzliwy i otwarty na współpracę z innymi.
osiągnięcia-uczniowie osiągają dobre wyniki,zdają egzaminy do których są przygotowywani i są tacy,którzy obecnie są nauczycielami j.angielskiego |
|
580 |
aczeszejko |
angielski |
Jakim jestem człowiekiem? Ciekawym - dużo podróżuje, czytam, rozmawiam z ludźmi, uczę się. Lubię i potrafię słuchać i rozmawiać. Uwielbiam taniec. Pasjonuję się psychologią oraz neuropsychologią. Jest to niezwykłae doświadczenie móc coraz lepiej rozumieć siebie i innych. Akceptuje ludzi takimi jakimi są. Jestem uparta;-)
Jakim jestem nauczycielem? Jedym z najlepszych, napiszę nieskromnie. Kreatywnym i elastycznym, ale także wymagającym. Jestem bardzo dynamiczna i ekspresyjna na zajęciach. Przyswajanie języka postrzegam jako doświadczanie i działanie więc stawiam na scenki sytuacyjne, dramy, gry i projekty, nawet w pracy nad gramatyką. Przez wiele lat byłam dyrektorem metodycznym w jednej z poznańskich prywatnych szkół. Piszę programy i ćwiczenia i wypracowałam już własny styl nauczania. Lubię uczyć. Praca z ludźmi daje mi ogromnie dużo satysfakcji. Na pierwszych zajęciach przedstawiam się, mówiąc: \"I\'m optimistic Ola\". Dlaczego \"optimistic\"? Miedzy innymi dlatego, że wierzę w swoich uczniów:-) |
|
|