korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Poznań
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie wielkopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie wielkopolskim


Przejdź do:
  Znaleziono 588 lektorów.
język angielski Poznań
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
101 poziomka8806 angielski
Jestem nauczycielką języka angielskiego, która chętnie udzieli korepetycji na różnych poziomach zaawansowania. Udzielam także konwersacji oraz lekcji w zakresie Business English. Potrafię też przygotować do egzaminów (maturalny - oba poziomy, gimnazjalny etc.) oraz certyfikatów. Posiadam przygotowanie pedagogiczne uzyskane w trakcie studiów na specjalizacji nauczycielskiej (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza). Posiadam mnóstwo ciekawych materiałow do nauki - fiszki, podręczniki, ćwiczenia, mapy myśli, a także autentyczne anglojęzyczne książki, magazyny, filmy i seriale, które ułatwiają przyswojenie języka w prosty i ciekway sposób. Gwarantuję indywidualne podejście do ucznia oraz miłą atmosferę :-) Zapraszam na zajęcia!
102 Poloneza angielski, grecki
Jestem osobą kreatywną i zdyscyplinowaną, zaangażowaną w powierzone jej obowiązki. Ukończone przez mnie studia na filologii nowogreckiej pozwoliły mi nabyć umiejętności w zakresie techniki przekładu. Jako studentka komunikacji europejskiej posiadam wiedzę z zakresu komunikacji kulturowej i społecznej. Zamiłowanie do języków, charakter moich studiów oraz szczera chęć nauczania pozwoliły mi sprawdzić się w roli korepetytora języka angielskiego oraz greckiego. Równoczesne studiowanie dwóch kierunków nauczyło mnie sprawnej organizacji czasu. Dzięki odebranemu wykształceniu oraz wrodzonej komunikatywności swobodnie porozumiewam się i pracuję zarówno w środowisku ojczystym jak i międzynarodowym. Jako nauczyciela cechują mnie rzetelność i profesjonalizm, jako człowieka życzliwość oraz cierpliwość.
103 piotrmw angielski
Brak informacji
104 PioBla angielski
Brak informacji
105 pietraszko angielski
Brak informacji
106 PETAL77 angielski
Brak informacji
107 PersonalTutor angielski
Jestem energiczną, pomysłową osobą z poczuciem humoru. Stawiam na konwersacje i praktyczne użycie języka a nie tylko teoria i tzw. \"czasy\" ;) Jestem absolwentką filologii angielskiej - profil amerykański. Zajmuje się również tłumaczeniami, zatówno pisemnymi jak i symultanicznymi czy konsekutywnymi. W moich lekcjach jest dużo muzyki, tekstów piosenek, filmów i ciekawych artykułów z prasy amerykańskiej i brytyjskiej. Bez problemu mogę dojechać do ucznia. Mogę również prowadzić lekcje przez Skype. Moją pasją są samochody i dobra kuchnia, szczególnie włoska. Nie piszę za uczniów wypracowań i prac zaliczeniowych - oferuję jednak wsparcie merytoryczne i korektę ;)
108 pbispoznan angielski
Brak informacji
109 pawjan angielski
Witam serdecznie Jestem nauczycielem j. angielskiego z wykształceniem pedagogicznym oraz kilkuletnim doświadczeniem w nauczaniu języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania i w różnych grupach wiekowych począwszy od przedszkolaków, a skończywszy na osobach dorosłych. Jestem osobą otwartą, entuzjastyczną z poczuciem humoru, a jednocześnie rzetelną i odpowiedzialną. W swojej pracy stawiam na wynik i zadowolenie uczniów.
110 pawel.thiele angielski
Oceniając siebie jako nauczyciela języka angielskiego uważam, iż jestem osobą kontaktowa, która przykłada się do przygotowania każdej lekcji w znacznym stopniu lecz w zamian oczekuje zaangażowania oraz chęci do przyswajania wiedzy. Nie oceniam ludzi po wyglądzie i sposobie zachowania lecz po podejściu do nauki, będąc zawsze gotowy do udzielania wsparcia. Swoje nauczanie opieram głównie na zasadzie rozwijania umiejętności komunikacji poprzez produkcję (mówienie, pisanie) oraz recepcję (słuchanie, czytanie) w oparciu o współczesne środki dydaktyczne.