Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
511 |
mikaella |
angielski |
Nauczanie języka angielskiego to moja pasja. Posiadam odpowiednie kwalifikacje i umiejętności do przekazywania wiedzy w sposób rzetelny, solidny, efektywny i naturalnie efektowny. W mojej praktyce stosuję zasadę, że uczenie się języka może sprawiać ogromną radość: )
Specjalizuję sie w nauczaniu osób dorosłych jak również młodzieży. |
|
512 |
majanna |
angielski |
Nauczycielem jestem stosunkowo krótko bo od padziernika 2010 roku. Jednak przez ten czas zdazylam sie przekonac ze jest to praca ktora dajemi wiele przyjemnosci oraz satysfakcji. Jako nauczyciel jestem knsekwentna,wymagajaca a zarazem przyjazna oraz pomocna. Chetnie pracuje z dziecmi młodziezą oraz orosłymi na różnych poziomach zaawansowania. |
|
513 |
natura |
angielski |
Nauczycielem języka angielskiego jestem już od kilkunastu lat i mimo, iż jestem bardzo zmęczona \"nauczaniem na siłę\" w szkołach państwowych nadal lubię tę pracę. Żałuję że system nauczania języków obcych w szkołach jest nieefektywny.
Mam dobry kontakt z moimi uczniami, jestem cierpliwa otwarta i wyrozumiała. Chętnie uczę osoby dorosłe, które są zmotywowane do pracy mając osobiste cele. Kiedy tylko mam okazję zajmuję się tłumaczeniami, chciałabym zajmować się tym docelowo.
|
|
514 |
Solveig |
angielski, norweski |
Nazywam się Joanna Englander-Brzozowska. Z wykształcenia jestem anglistą i skandynawistą z kilkuletnim doświadczeniem w pracy jako lektor i wykładowca obu języków dla różnych grup wiekowych i różnych środowisk. Pracowałam dla szkół językowych InPlus/Grade a Plus/Wave oraz Berlitz pracując z różnymi metodami. Dla szkoły Berlitz Gdańsk prowadziłam kursy indywidualne i firmowe przygotowując materiały pod metodę Berlitza. Dodatkowo posiadam doświadczenie w pracy w środowiskach akademickich. Pracuję na Uniwersytecie Gdańskim na katedrze Skandynawistyki oraz dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
Bardzo lubię uczyć i daje mi to dużo satysfakcji, zwłaszcza kiedy sam uczeń widzi postępy. Lubię pracować z różnymi grupami wiekowymi, każda ma swoje wyzwania, ale najbardziej lubię pracować 1:1, wtedy mogę indywidualnie dopasować lekcje do potrzeb ucznia. Moje doświadczenie w nauce jęz. norweskiego jest dłuższe niż w jęz. angielskim, natomiast czuję się równie dobrze w angielskim jak i norweskim. Lubie sama tworzyć koncepcje lekcji, wspieram sie ksiązkami, podcastami, gazetami. Uczę przez SKype oraz Zooma. Zapraszam do kontaktu! |
|
515 |
agggie |
angielski |
Nie jest to proste zadanie do wykonania- powiedzieć coś o sobie , ale nie raz jest to konieczne także i na zajęciach kiedy uczniowie nabierają większej odwagi i chęci do własnych wypowiedzi dopiero po usłyszeniu paru zdań od lektora- so here goes. Przede wszystkim lubię swoją pracę a niektóre cechy charakteru, które posiadam umożliwiają mi lepszy kontakt z moimi słuchaczami. Zawsze byłam otwartą i kontaktową osobą, raczej optymistyczną i uśmiechniętą- nie wyobrażam sobie wejść na zajęcia z ponurą miną .Uważam , że jestem cierpliwa i wyrozumiała- mój mąż zapewne nie zgodziłby się z powyższym- ale to zupełnie inna historia. Oczywiście nie jestem doskonała ale zadowolona z możliwości pomagania innym i ze współpracy z osobami z którymi dotychczas pracowałam. |
|
516 |
villemola |
angielski |
Nie znoszę nudy, dlatego też zajęcia prowadzone przeze mnie są jej pozbawione. Potrafię nie tylko dogadać się z ludźmi, ale również ich słuchać. Mój niewątpliwy atut to kreatywność i empatia. Dzieci bardzo mnie lubią, co, jak mi się wydaje, jest nie do przecenienia. |
|
517 |
maxyma |
angielski |
Niepaląca, niekarana, prawo jazdy kategorii B, kompetentny użytkownik komputera, praca w programach: MsWord Office, Power Point, Picassa Photo, Hot-Potato (materiały językowe - przygotowanie interesujących i dostosowanych do potrzeb ucznia materiałów).
CHARAKTERYSTYKA
Otwartość, komunikatywność, nastawiona na poznawanie ludzi i ich wartości personalnych, motywowanie do działania i do nauki, pozytywne nastawienie do nauczania języka, dobrze współpracuje w grupie a także indywidualnie, odpowiedzialność i efektywna praca w stresie
podsumowując:
Ambitny oraz pozytywny pracownik dysponujący wyjątkową wiedzą o języku, metodach nauczania, tłumaczenia i nauce języka angielskiego (5lat studiów w Wielkiej Brytanii) Wyższe wykształcenie anglistyczne i nauczycielskie metodyczne Biegłość w szybkim uczeniu się nowych pojęć, umiejętność pracy pod presją Używanie tablic multimedialnych, slajdów oraz laptopów, video w pracy Cechy: otwartość, pozytywne nastawienie, motywacja opanowanie oraz kreatywność w nauczaniu, wykształcenie oraz doświadczenie pedagogiczne
|
|
518 |
shine01ster |
angielski |
O mnie:
Jestem absolwentka klasy o profilu dwujęzycznym z wykładowym językiem angielskim a ponadto uczelni w Wielkiej Brytanii i Finlandii na kierunku Prawo Międzynarodowe i Europejskie. Wieloletnie studia w języku angielskim jak i codzienny kontakt z żywym językiem umożliwiły mi naukę języka na najwyższym poziomie a co więcej zaowocowały łatwością i pewnością w jego używaniu. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego zdobyłam zarówno w Wielkiej Brytanii jak i Polsce. |
|
519 |
atrocious777 |
angielski |
obecnie kończę studia doktoranckie III stopnia (dzienne) z dyscypliny językoznawstwo na Wydziale Humanistycznym UWM w Olsztynie (planowane uzyskanie stopnia naukowego w czerwcu br.)
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
2004 - 2005 nauczyciel języka angielskiego w Niepublicznym Przedszkolu „Pod Topolą” w Szczytnie
2005 - 2006 lektor języka angielskiego w Iławskiej Izbie Gospodarczej (Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Gospodarczego
z włączeniem Europejskiego Funduszu Społecznego)
2005 - 2008 nauczyciel języka angielskiego w Zespole Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie
2005 - 2008 lektor języka angielskiego w Akademii Nauki w Iławie (nauczanie języka angielskiego metodą Callana)
2007 - 2008 tłumacz języka angielskiego literatury popularno-naukowej
w Studiu Wydawniczym 69 w Olsztynie
Ważniejsze pozycje:
1. The Usborne Illustrated Dictionary of Mathematics (Usborne Books)
2. Need to Know? – CAT AND KITTEN CARE (Collins)
3. Need to Know? — DOG AND PUPPY CARE (Collins)
4. Cats – 1001 photos (Rebo Publishers)
5. Inspiring tastes - Inspiring meal ideas with herbs and spices (Rebo Publishers)
2007 - obecnie
lektor języka angielskiego w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku, filia w Iławie
2007 - obecnie
lektor języka angielskiego w School of 4 Languages w Ostródzie (nauczanie języka angielskiego metodą Direct Method for English)
2008 - obecnie
lektor języka angielskiego (kursy przygotowujące do egzaminu
z angielskiego biznesowego TOEIC) w Iławskiej Izbie Gospodarczej (Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Gospodarczego z włączeniem Europejskiego Funduszu Społecznego).
Udział w projektach (w sumie ponad 1 000 godz. zajęć):
1. English i Deutsch z Europejskim Funduszem Społecznym;
2. Podniesienie kwalifikacji językowych pracowników w powiatach ostródzkim, iławskim i nowomiejskim;
3. Pracowniku! Lektor, informatyk i doradca wzmocnią Twoja pozycję zawodową
4. Nie masz pracy? Zostań recepcjonistą, kelnerem, barmanem, pokojówką,
a znajdziesz zatrudnienie w powiatach iławskim i ostródzkim;
5. „Jesteś młody? Nie masz pracy? Mieszkasz w powiecie działdowskim lub ostródzkim? Zostań recepcjonistą, kelnerem, barmanem, pokojówką, a znajdziesz zatrudnienie w powiatach iławskim i ostródzkim”.
2008 - obecnie
nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UW-M w Olsztynie; przedmioty: lektorat prasy krajowej i zagranicznej, czytelnia prasy, dyskurs prasowy, komunikacja międzykulturowa, kultura języka polskiego
2009
tłumacz ustny na Mistrzostwach Europy w maratonie kajakowym w Ostródzie (ok. 60 godzin tłumaczeń)
2010 - obecnie
nauczyciel akademicki w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Iławie; przedmiot: metodyka nauczania języka angielskiego
2011 - obecnie
trener języka angielskiego biznesowego w Swedwood Poland Sp. z.o.o. (szkolenia nadzorowane przez warszawską firmę Advantage)
|
|
520 |
darekvip |
angielski |
Obecnie szkolę żołnierzy wg norm STANAG 6001 na poziomie 1 i 3. Udzielam również korepetycji na różnych poziomach zaawansowania. |
|
|