Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
161 |
ReliableOne |
angielski |
Jestem wymagającym i ambitnym nauczycielem, chętnym do współpracy i nastawionym na efektywną a zarazem przyjemną naukę języka angielskiego. |
|
162 |
pretonius101 |
angielski |
Jestem utalentowany językowo i uczenie obcych języków nigdy nie sprawiało mi problemów. Wcześnie, w dziewiętnastym roku życia, dostałem się na Filollogę Angielską UG, od razu po maturze. Posiadam wyjątkowy dar przekazu wiedzy i dlatego wyjaśniam przejrzyście i skutecznie.
Posiadam silny głos i talent aktorski, co sprawia iż moje zajęcia są atrakcyjne i dynamiczne oraz posiadają charakterystyczny wymiar.
Jestem tolerancyjny i cierpliwy oraz pełen optymizmu związanego z otaczającym światem. Sądzę że jestem skromny i miły. Chociaż potrafię być zdecydowany i asertywny. Świetnie uczę języka angielskiego stosując najlepsze metody nauki, potrafię uczyć różne grupy wiekowe, zarówno dzieci, młodzież oraz dorosłych, stosując zupełnie różne metody i techniki nauczania.
Ukończyłem pierwszy stopień Filologi Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Neofilologii - mam dyplom do wglądu. Poza tym, posiadam Cambridge Proficiency in English od 1996 roku. Dostałem się (po zdaniu trudnego egzaminu wstępnego) na II stopień Filologi Angielskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, na dwuletnie studia, magisterskie, uzupełniające. Od kolejnego semestru przenoszę się nma tryb nie stacjonarny, który zajmie tylko weekendy, tym samym będę dyspozycyjny w dni powszednie.
|
|
163 |
FONEM_2015 |
angielski |
Jestem typem lektora-poszukiwacza nowych, niestandardowych rozwiązań w nauczaniu języka. Mam bardzo dobre osiągnięcia w tym zakresie, nieustannie zdobywam nowe umiejętności, które pozwalają mi osiągać jeszcze lepsze efekty w wykonywanej przeze mnie pracy. Do tej pory współpracowałam z renomowanymi placówkami szkoleniowymi województwa pomorskiego. Jestem osobą komunikatywną, odpowiedzialną, kreatywną i otwartą na nowe wyzwania.
Uczeń, któremu pomagałam w przygotowaniach do konkursu Public Speaking Competition for Schools, został laureatem półfinału tego konkursu – II miejsce w Polsce (uczestniczyliśmy w międzynarodowych finałach tego konkursu w Londynie. |
|
164 |
katarzyna100 |
angielski, rosyjski |
Jestem tegoroczną absolwentką studiów filologicznych, prowadzę indywidualne zajęcia z dziećmi i młodzieżą od kilku lat, przygotowuję też do egzaminów. Jestem osobą otwartą, komunikatywną, z podejściem do dzieci. Z zapałem i kreatywnością podchodzę do każdych zajęć z konkretnym uczniem, szukając najlepszego sposobu nauczania. Zapraszam do długofalowej współpracy. |
|
165 |
Anna_Jet |
angielski |
Jestem także tłumaczem, mam na koncie przetłumaczonych 5 pozycji książkowych z obszaru psychoterapii, religijności, duchowości oraz wiele mniejszych projektów. |
|
166 |
Radek1966 |
angielski |
Jestem sympatyczny, wymagający, potrafię inspirować uczniów do uczenia się.
Bardzo lubię mój zawód wykonywany. Mam bardzo duże doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego. Moje zajęcia są ciekawe. |
|
167 |
slwsbnrz |
angielski |
Jestem sumienna i chętnie zdobywam nowe doświadczenia. Podchodzę do angielskiego z zapałem i pasją. |
|
168 |
ann.kuc |
angielski |
Jestem sumienna ,aktywna ,twórcza i kompetentna pracy z dziećmi.Mam z nimi idealny kontakt i doskonałą praktykę w ich nauczaniu. |
|
169 |
Karolina_z89 |
angielski |
Jestem studentką V roku filologii angielskiej. Prowadziłam zajęcia z dziećmi w wieku 5-11 lat (w czasie półkolonii letnich), z młodzieżą licealną oraz korepetycje. W wakacje zazwyczaj pracuję na koloniach letnich gdzie zajmuję się dziećmi i młodzieżą. |
|
170 |
Woyciech25 |
angielski |
Jestem studentem IV roku filologii angielskiej, specjalizacja amerykanistyka na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyłem studia licencjackie na Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej, kierunek filologia angielska, specjalizacja nauczycielska. W ramach mojej specjalizacji był kurs pedagogiczny w skład którego wchodzą psychologia, pedagogika, jak również metodyka. Brałem również udział w praktykach, które odbywały się w kilku różnych placówkach edukacyjnych. |
|
|