Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
931 |
joegorz |
angielski, norweski |
Dzień dobry.
Jestem człowiekiem wielu talentów i z tego powodu często znajduję się w różnych ciekawych sytuacjach. Po ukończeniu studiów MBA w Norwegii i roku służenia w armii, byłem chętny do podróży.
Miałem wtedy tylko 25 lat. Po kilku latach pobytu w wielu panstwach Europy postanowiłem odwiedzić Amerykę. Byłem tam przez kilka lat i miałem wiele ciekawych doświadczeń. Potem dostałem świetny kontrakt w Chinach (wtedy Hong-kongu) i zostalem tam na kilka lat.
Ale po prostu musiałem kiedyś wrócić do Europy. Dzięki bogatemu doświadczeniu miałem wiele stanowisk w wielu firmach, a ponieważ mój dziadek i babcia w Polsce zachorowali i nikt nie mógł im pomóc, postanowiłem wrócić do domu po 20 latach podróży.
W Polsce prowadziłem własną Sp.z o.o. (budowlana) jak i zarządzałem Getin Bank.
Teraz szukam nowej ciekawej pracy, która może być bardziej stabilna i da więcej kontaktu z ludźmi na poziomie osobistym, i oczywiście podnieść poziom ich kompetencji.
Thank you for reading my short bio and I hope to hear from you soon.
Sincerely Yours
Gunnar Aanstad |
|
932 |
joetwawa |
angielski |
Doświadczony Dyrektor Finansowy, Pracujący ponad 15 lat dla Międzynarodowych Koncernów Farmaceutycznych i nie tylko. Od wielu lat w Środowisku Bussinesowym i Dyplomatycznym w Polsce i Wielkiej Brytanii. Posiadam tzw wiedzę encyklopedyczną. Jestem w stanie prowadzić konwersacje prawie w każdej dziedzinie poza fizyką kwantową itp. Dodatkowo, z moją znajomości a języka Polskiego jestem w stanie rozwiązać wiele konfliktów wynikających z nieporozumień językowych. zajmuję się rónież sczytywaniem tekstów tłumaczy. |
|
933 |
JohnReliable |
angielski |
Witam serdecznie,
Prowadzę lekcje online zdalnie, dlatego zapraszam na zajęcia niezależnie od lokalizacji.
jestem osobą, która bardzo lubi kontakt z ludźmi. Preferuję oferty nauczania osób dorosłych.
Posiadam doświadczenie w nauczaniu parlamentarzystów w Sejmie.
Lubię grupy początkujące i mniej zaawansowane.
|
|
934 |
joinna |
angielski |
Jestem osobą cierpliwą i spokojną. Dokładnie i systematycznie wprowadzam w zagadnienia gramatyczne i leksykalne. Konsekwentnie sprawdzam postępy uczniów, zostawiając poczucie pewności w zakresie nowo poznanych zagadnień. Potrafię ośmielić i zachęcić do nauki. |
|
935 |
jola23 |
angielski |
Brak informacji |
|
936 |
jolagrabarek |
angielski |
Jestem kreatywną, dowcipną, cierpliwą i dającą z siebie wszystko nauczycielką |
|
937 |
jolanta20034 |
angielski |
Brak informacji |
|
938 |
jolaraw |
angielski |
Otwarta na ludzi, tolerancyjna, komunikatywna, dostrzegająca potrzeby każdego indywidualnego słuchacza i dostosuwująca program nauczania, narzędzia i pomoce dydaktyczne do potrzeb, umiejętjości, stylów uczenia i oczekiwań indywidualnego klienta; porofesjonalistka o sumiennym i rzetelnym podejściu do wykonywanego zawodu, ceniąca wykonywany zawód, który nieustająco jest źródłem zawodowej satysfakcji, wynikającym z kontaktu z drugim człowiekiem, jak również możliwości służenia mu pomocą w dziedzinie rozwijania własnych umiejętności językowych ; przewodnik pasjononata starający się motywować swoich uczniów do samodzielnego pogłębiania posiadanej wiedzy, jak również twórczych, indywidualnych poszukiwań kulturowych wykraczających poza obszary nauczania lekcyjnego. |
|
939 |
Jonny |
angielski |
I am a very experienced English teacher, author, writer and blogger. On my travels, I have visited over 180 countries. Along the way, I worked in many different jobs and met people from many different cultures. I will teach you with passion and commit ent to improve your level and confidence.
Jestem bardzo doświadczonym nauczycielem angielskiego, pisarzem, pisarzem i blogerem. Podczas moich podróży odwiedziłem ponad 180 krajów. Po drodze pracowałem w wielu różnych zawodach i spotkałem ludzi z różnych kultur. Nauczę cię z pasją i zobowiązuję się do podnoszenia poziomu i pewności siebie.
|
|
940 |
jooanna |
angielski |
Jestem całkowita pasjatka psychologii pozytywnej i jej metod nauczania.
Nieodzowne wiec w moim kształceniu jest zawarcie konstruktywnego reagowania na studenta, nastawienie na wzrost i rozwój kompetencji oraz uzywanie języka pobudzajacegorozwoj.
|
|
|