Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
351 |
pawelkozera |
angielski |
Pełen entuzjazmu i chęci przekazania wiedzy, pomysłowy i otwarty na innych, wesoły, ale i wymagający, zawsze przygotowany do zajęć. Cały czas staram się pogłębiać wiedzę językową na każdym poziomie. Myślę, że moi uczniowie doceniają pogodną atmosferę na zajęciach, profesjonalne podejście do ich prowadzenia, oraz skuteczny i przyjemny sposób przekazywania wiedzy. Zajęcia prowadzę w języku angielskim! |
|
352 |
PawelG |
angielski |
Passionate, hard-working and experienced in language tuition services, I prioritize atmosphere and methodology inviting to understand the whole culture of English-speaking world. Students’ satisfaction is the end to which my skills and work are means. Professional, but personal relations with them allow me to find best solutions to problems which are bound to occur. I settle for nothing short of excellence. Recognizing that only strong team guarantees full success, I emphasize good relations in a workplace.
Teaching English is one of my passions- I derive pleasure from it and constantly try to develop my skills. |
|
353 |
KatarzynaBaran |
angielski, hiszpański, portugalski |
pasjonuję się kulturą latynoamerykańską |
|
354 |
G.r.e.t.a. |
angielski |
Pasjonatka jezyka angielskiego zostalam juz w szkole podstawowej po pierwszym kursie jezykowym w Norwich. Nauczaniem jezyka angielskiego zajmuje sie od 1999 roku. Niedlugo po uzyskaniu dyplomu NKJO w Plocku zaczelam aktywnie realizowac swoje marzenie o szkole jezykowej, ktorej nie tylko udalo mi sie byc wspolzalozycielem ale rowniez integralna czescia entuzjastycznego zespolu lektorow. Prowadzenie szkoly jezykowej uwazam za jedno z wazniejszych osiagniec na polu zawodowym jak i osobistym. Miara sukcesu naszej czteroletniej dzialalnosci byly osiagniecia kursantow tj. zdane egzaminy, podnoszenie ich kwalifikacji i umiejetnosci jezykowych (czesto rozpoczynali nauke na poziomie A1 a konczyli na poziome C1). Kazdy indywidulny sukces stanowi dla mnie motywacje do doskonalenia zawodowego co realizowalam rowniez poprzez prace jako nauczyciel w placowkach panstwowych.
Zawodowo interesuje sie szeroko pojeta kultura krajow anglojezycznych, e-learningiem, innowacyjnymi metodami ponoszacymi efektywnosc nauczania jezykow obcych. Swoja prace magisteska poswiecilam tematyce efektywnosci szybkiego czytania w nauczaniu jezyka angielskiego. W pracy staralam sie wykrzystac trzyletnie doswadczenie zdobyte w Wielkiej Brytani, gdzie pracowalam dla Learn Direct jako konsultant do spraw ksztalcenia umiejetnosci jezykowych.
Uwazam ze komunikatywnosc, otwartosc na ludzi, umiejetnosc negocjowania, pracy w zespole, umiejetnosci mediacyjne, solidnosc i profesjonalizm oraz ciekawosc swiata i ludzi pomagaja mi w osiaganiu postawionych celow.
|
|
355 |
olson1994 |
angielski |
Pani Ola, z nowatorskim podejściem do edukacji, kochająca swój zawód, skupiająca się nie tylko na samym przedmiocie czy też nauczaniu, ale również na budowaniu pozytywnej relacji z uczniem i pracy nad wzmocnieniem wiary w siebie.
W zawodzie jestem już koło 8 lat, dotychczas uczyłam w szkołach państwowych jak i placówkach prywatnych. Pełniłam funkcję EduLidera w programie międzynarodowym Teach for Poland, który chce zmienić system edukacji. Chce pokazać, że nauka to nie tylko sama teoria, podręczniki i oceny, ale zdobywanie wiedzy w ciekawy dla ucznia sposób, głównie działając na praktyce: prowadzenie dialogów, wymyślanie scenek, granie w gry (planszowe i nie tylko). |
|
356 |
jolaraw |
angielski |
Otwarta na ludzi, tolerancyjna, komunikatywna, dostrzegająca potrzeby każdego indywidualnego słuchacza i dostosuwująca program nauczania, narzędzia i pomoce dydaktyczne do potrzeb, umiejętjości, stylów uczenia i oczekiwań indywidualnego klienta; porofesjonalistka o sumiennym i rzetelnym podejściu do wykonywanego zawodu, ceniąca wykonywany zawód, który nieustająco jest źródłem zawodowej satysfakcji, wynikającym z kontaktu z drugim człowiekiem, jak również możliwości służenia mu pomocą w dziedzinie rozwijania własnych umiejętności językowych ; przewodnik pasjononata starający się motywować swoich uczniów do samodzielnego pogłębiania posiadanej wiedzy, jak również twórczych, indywidualnych poszukiwań kulturowych wykraczających poza obszary nauczania lekcyjnego. |
|
357 |
gajka1 |
angielski |
Otrzymuję najwyższą ocenę metodyczne z regularnie hospitowanych zajęć w szkole językowej oraz maksymalne noty od studentów i słuchaczy. Bardzo lubię swoją pracę. Angielski oraz nauczanie są moim hobby. |
|
358 |
ewakowal |
angielski |
Otrzymałam ocenę celującą z praktyk przeprowadzonych w liceum, otrzymałam ocenę celująca z obrony pracy dyplomowej, posiadam umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, 3-letnie doświadczenie w udzielaniu korepetycji z j. angielskiego. Cechuje mnie sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, punktualność, komunikatywność jak również wysoka kultura osobista |
|
359 |
Magda.Kucharska |
angielski |
OTHER INFORMATION:
• A year of working with children and teenagers in the orphanage, Radom
• Certificate in teaching for Matura purposes.
• Working as an interpreter at the 7th Advanced World Aerobatic Championship (AWAC) in Radom – 2006
• Administrative practice in ZUS, Radom
• A Year of working in Celica Marketing / Cobra Group International in Glasgow
PERSONALITY:
To start with, I am a very organised person who is always dedicated to the fulfilment of the assigned duties. Being an outgoing and cheerful person, I am good at establishing friendly interpersonal contacts with other employees. Last but not least, I am an ambitious person who is eager to embark on new duties and develop my qualifications
|
|
360 |
zbrockhusen |
angielski |
Ostatnie lata pracy zwiazane z pracą z przedszkolakami 5-6 letnimi i dziećmi klas I-V, przygotowalem ostatnio 2 inscenizacje teatralne \"Kopciuszka\" i \"Krolewne Śnieżkę\", jestem lubiany przez dzieci, mam bardzo dobry z nimi kontakt, życzliwy, dostrzegam dobre strony dzieci , umiem dobierać właściwe metody pracy i dostosować je do możliwości ucznia, a jednocześnie takie metody by uaktywnić nawet przecietnego ucznia do pracy. |
|
|