korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- województwo: mazowieckie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w mieście Warszawa


Przejdź do:
  Znaleziono 2173 lektorów.
język angielski mazowieckie
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
201 chatoyant angielski
Uczenie innych to moja droga życiowa. W tym się spełniam. Szczególnie jeśli chodzi o języki - do języków mam wrodzone zdolności. Lubię wyjaśniać i tłumaczyć… Dzięki temu mam cierpliwość do nawet nie kończących się pytań :) W tej pracy pomogą mi umiejętności, jakie w sobie rozwinąłem podczas studiowania psychologii.
202 tmagda angielski, francuski, hiszpański
Uczenie i kontakt z ludźmi sprawiają mi przyjemność. Uczestniczyłam w wielu kursach metodyki nauczania, m.in. języka hiszpańskiego w Instytucie Cervantesa, i wciąż staram się pracować nad moimi umiejętnościami. Lubię korzystać z rozmaitych technik uczenia, z zastosowaniem nowoczesnych technologii, dramy, poprzez gry i zabawę.
203 Monika9 angielski
Uczenie angielskiego to mój zawód i pasja. Uczę nieprzerwanie od 2002 roku. Prowadzę zajęcia z osobami indywidualnymi i grupami. Lubię ludzi - lubię ich poznawać, rozmawiać z nimi, uczyć ich. Stawiam na indywidualne podejście do Słuchaczy. Chętnie poprowadzę kursy przygotowujące do matury i egzaminów Cambridge. Postępy w nauce i sukcesy moich Słuchaczy cieszą mnie jak własne! Uważam, że zgrany duet Słuchacz-Lektor jest w stanie dokonywać rzeczy wielkich!!
204 gonziaczek1 angielski
Uczenie angielskiego jest moją pasją - motywuje mnie do pogłębiania wiedzy własnej i odkrywania coraz to nowych form jej przekazu. Cieszy mnie każdy sukces ucznia, staram się dotrzeć do każdego indywidualnie. Stosuje metody nauki, które w moim przypadku odniosły sukces.
205 BBOOBB angielski
Ucze tylko osoby dorosle. Specjalizacje: Financial English, Business English, AccountingEnglis, Human Resources, stock markets, World Economy , BBC ale ucze tez osoby z IT i prawnikow
206 malgos angielski
Ucze języka angielskiego od 7 lat i wciąż sprawia mi to wiele przyjemności i satysfakcji. Bardzo cenię i lubie kontakt z młodzieżą i osobami dorosłymi, ponieważ ja także wiele się od nich uczę i niejednokrotnie pomagam im rozwiązywać problemy nie tylko językowe ale także codzienne. Uczę głównie w gimnazjum i od dwóch lat w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej, tak więc współpracuję ze studentami, co pozwala mi rozwijac nie tylko ich wiedzę ale także swoją kreatywność. Jestem osobą ambitną i kreatywną, dążącą do uzyskania jak najleprzych rezultatów i zadowolenia wśród uczniów. Potrafię dostosować wymagania do potrzeb i oczekiwań uczniów oraz stworzyć przyjazną atmosferę pracy. Od swoich uczniów wymagam odpowiedzialności i współpracy ale bedąc osobą konsekwentna, od siebie też tego wymagam.
207 M_a_r_t_a_B_ angielski
U ucznia rozwijam jego mocne strony. Uważam, że każdy jest w stanie nauczyć się języka angielskiego, potrzebny jest tylko entuzjazm! CERTYFIKATY JĘZYKOWE : - First Certificiate in English (level B2) w 2003, - Certificiate of Proficiency in English (level C2) w 2007. Jestem absolwentką Centrum Języków Europejskich-Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (kierunek: filologia angielska, tytuł licencjata Uniwersytetu Wrocławskiego) oraz Wyższej Szkoły Lingwistycznej w Częstochowie (studia magisterskie uzupełniające, specjalność: tłumacz konferencyjny). Nauczanie to moja pasja, której oddaję się jako lektor językowy. DOŚWIADCZENIE: - luty 2013 - OBECNIE Brillant Partner - tłumaczenia ustne i pisemne - listopad 2012 - OBECNIE Uniwersytet Trzeciego Wieku przy Akademii Polonijnej - lektor - styczeń - luty 2012 BJO S.C. - tłumaczenia pisemne - styczeń - czerwiec 2012 TOYA Studios - tłumaczenia audiowizualne: Policja: Kod 10-7 (odc. 112 i 113), Martha 6 (odc. 119) - wrzesień 2011 Instytutu Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera - tłumaczenie strony internetowej - lipiec - sierpeń 2011 BJO S.C. - tłumaczenia pisemne - wrzesień 2009 nauczanie w SP nr 40, gimnazjum nr 12 oraz w IV L.O. im. H. Sienkiewicza w Cz-wie - lipiec 2009 BJO S.C. - tłumaczenia pisemne
208 marcin19877 angielski
Tytuł licencjata filologii angielskiej zdobyłem w 2009 r na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie ,a magistra na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie w 2012 r. Pasjonuję się metodologią nauczania języka angielskiego i językoznawstwem (w szczególności językoznawstwem kognitywnym). W moich uczniach staram się zaszczepić nie tylko miłość do nauki języka ,ale też pragnę pogłębić ich wiedzę dotyczącą kultury krajów anglosaskich. Popieram zatem wszelkie inicjatywy kulturowe związane z tym językiem np dzień kultury angielskiej lub konkurs piosenki anglojęzycznej. Jeśli chodzi o nauczanie języka obcego jestem za stosowaniem sprawdzonych i kreatywnych metod np w przypadku uczenia dzieci, myślę że dobrze jest stosować Drama, Multi-sensory Approach, Total Physical Response, Storytelling czy First Steps 123. Ponadto jestem osobą komunikatywną, bardzo łatwo nawiązuję kontakty z uczniami. Uchodzę za osobę zaradną i bezkonfliktową. Potrafię kreatywnie pracować w zespole ,a także umiejętnie rozwiązywać ewentualne konflikty na linii uczeń - nauczyciel oraz uczeń – uczeń. Postrzegany jestem również jako osoba cierpliwa, pracowita, dokładna i sumienna ,która ciągle chce rozwijać swoje umiejętności.
209 english_tee.cher angielski
Twórczy i skuteczny. Ciągle poszukuję nowych wyzwań. Przyjazna atmosfera zajęć. Bardzo dobre referencje. Liczne kursy, szkolenia i warsztaty. Przykłady: - Teaching grammar – both accuracy and fluency – Penny Ur - Making language exercises – Penny Ur - Maraton językowy sam na sam – czyli jak długoterminowo planować zajęcia indywidualne Efektywnie czy efektownie – czyli jak uczyć żeby nauczyć - Narzędzia interaktywne, multimedia i nowoczesne rozwiązania w nauczaniu języka obcego - Język do zadań specjalnych – planowanie kursów i zajęć języka specjalistycznego - Developing reading skills - Planować czy nie planować? – sporządzanie planu zajęć - Video in action - Teaching english pronunciation - Adult learners - Lektor jako autor – tworzenie własnych materiałów na zajęcia - Lektor jako prezenter – jak przedstawiać i tłumaczyć zagadnienia gramatyczne - Jak pogrywać ze słuchaczami – gry i zabawy na użytek języka - Lektor jako uczeń – tworzenie własnej ścieżki kariery - Talking Texts – Marta Rosińska i Grzegorz Śpiewak
210 nowickanna angielski
To Whom It May Concern: I am writing to you with regards to the possibility of working as a English Teacher. As you will see from my CV, I have graduated at Anglia Ruskin University in Cambridge where I have taken a BA (comb Hons) in English Language Teaching and English Foreign Language as well as CELTA qualification (both in 2009). I worked as a teacher of EFL during the summer holidays in 2009 and 2010, where I was responsible for junior (13-16 years old) and adult groups. This experience enhanced my skills obtained during the CELTA course and helped me to realised that I would like to pursue my future career in a teaching environment. My personal strengths lie in facility to communicate with students and building friendly atmosphere in the classroom, being confident with a class management at the same time. I am applying for the post because I believe that I can contribute to the high standard of teaching and to future development of the company. I look forward to hearing from you. Please find my enclosed CV for your consideration. Yours Sincerely, Anna N.