Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
201 |
chatoyant |
angielski |
Uczenie innych to moja droga życiowa. W tym się spełniam. Szczególnie jeśli chodzi o języki - do języków mam wrodzone zdolności.
Lubię wyjaśniać i tłumaczyć… Dzięki temu mam cierpliwość do nawet nie kończących się pytań :)
W tej pracy pomogą mi umiejętności, jakie w sobie rozwinąłem podczas studiowania psychologii. |
|
202 |
tmagda |
angielski, francuski, hiszpański |
Uczenie i kontakt z ludźmi sprawiają mi przyjemność. Uczestniczyłam w wielu kursach metodyki nauczania, m.in. języka hiszpańskiego w Instytucie Cervantesa, i wciąż staram się pracować nad moimi umiejętnościami. Lubię korzystać z rozmaitych technik uczenia, z zastosowaniem nowoczesnych technologii, dramy, poprzez gry i zabawę. |
|
203 |
Monika9 |
angielski |
Uczenie angielskiego to mój zawód i pasja. Uczę nieprzerwanie od 2002 roku. Prowadzę zajęcia z osobami indywidualnymi i grupami. Lubię ludzi - lubię ich poznawać, rozmawiać z nimi, uczyć ich. Stawiam na indywidualne podejście do Słuchaczy. Chętnie poprowadzę kursy przygotowujące do matury i egzaminów Cambridge. Postępy w nauce i sukcesy moich Słuchaczy cieszą mnie jak własne! Uważam, że zgrany duet Słuchacz-Lektor jest w stanie dokonywać rzeczy wielkich!! |
|
204 |
gonziaczek1 |
angielski |
Uczenie angielskiego jest moją pasją - motywuje mnie do pogłębiania wiedzy własnej i odkrywania coraz to nowych form jej przekazu. Cieszy mnie każdy sukces ucznia, staram się dotrzeć do każdego indywidualnie. Stosuje metody nauki, które w moim przypadku odniosły sukces. |
|
205 |
BBOOBB |
angielski |
Ucze tylko osoby dorosle.
Specjalizacje: Financial English, Business English, AccountingEnglis, Human Resources, stock markets, World Economy , BBC
ale ucze tez osoby z IT i prawnikow |
|
206 |
malgos |
angielski |
Ucze języka angielskiego od 7 lat i wciąż sprawia mi to wiele przyjemności i satysfakcji. Bardzo cenię i lubie kontakt z młodzieżą i osobami dorosłymi, ponieważ ja także wiele się od nich uczę i niejednokrotnie pomagam im rozwiązywać problemy nie tylko językowe ale także codzienne. Uczę głównie w gimnazjum i od dwóch lat w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej, tak więc współpracuję ze studentami, co pozwala mi rozwijac nie tylko ich wiedzę ale także swoją kreatywność.
Jestem osobą ambitną i kreatywną, dążącą do uzyskania jak najleprzych rezultatów i zadowolenia wśród uczniów. Potrafię dostosować wymagania do potrzeb i oczekiwań uczniów oraz stworzyć przyjazną atmosferę pracy. Od swoich uczniów wymagam odpowiedzialności i współpracy ale bedąc osobą konsekwentna, od siebie też tego wymagam. |
|
207 |
M_a_r_t_a_B_ |
angielski |
U ucznia rozwijam jego mocne strony. Uważam, że każdy jest w stanie nauczyć się języka angielskiego, potrzebny jest tylko entuzjazm!
CERTYFIKATY JĘZYKOWE :
- First Certificiate in English (level B2) w 2003,
- Certificiate of Proficiency in English (level C2) w 2007.
Jestem absolwentką Centrum Języków Europejskich-Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (kierunek: filologia angielska, tytuł licencjata Uniwersytetu Wrocławskiego) oraz Wyższej Szkoły Lingwistycznej w Częstochowie (studia magisterskie uzupełniające, specjalność: tłumacz konferencyjny). Nauczanie to moja pasja, której oddaję się jako lektor językowy.
DOŚWIADCZENIE:
- luty 2013 - OBECNIE
Brillant Partner - tłumaczenia ustne i pisemne
- listopad 2012 - OBECNIE
Uniwersytet Trzeciego Wieku przy Akademii Polonijnej - lektor
- styczeń - luty 2012
BJO S.C. - tłumaczenia pisemne
- styczeń - czerwiec 2012
TOYA Studios - tłumaczenia audiowizualne: Policja: Kod 10-7 (odc. 112 i 113), Martha 6 (odc. 119)
- wrzesień 2011
Instytutu Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera - tłumaczenie strony internetowej
- lipiec - sierpeń 2011
BJO S.C. - tłumaczenia pisemne
- wrzesień 2009
nauczanie w SP nr 40, gimnazjum nr 12 oraz w IV L.O. im. H. Sienkiewicza w Cz-wie
- lipiec 2009
BJO S.C. - tłumaczenia pisemne |
|
208 |
marcin19877 |
angielski |
Tytuł licencjata filologii angielskiej zdobyłem w 2009 r na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie ,a magistra na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie w 2012 r. Pasjonuję się metodologią nauczania języka angielskiego i językoznawstwem (w szczególności językoznawstwem kognitywnym). W moich uczniach staram się zaszczepić nie tylko miłość do nauki języka ,ale też pragnę pogłębić ich wiedzę dotyczącą kultury krajów anglosaskich. Popieram zatem wszelkie inicjatywy kulturowe związane z tym językiem np dzień kultury angielskiej lub konkurs piosenki anglojęzycznej. Jeśli chodzi o nauczanie języka obcego jestem za stosowaniem sprawdzonych i kreatywnych metod np w przypadku uczenia dzieci, myślę że dobrze jest stosować Drama, Multi-sensory Approach, Total Physical Response, Storytelling czy First Steps 123. Ponadto jestem osobą komunikatywną, bardzo łatwo nawiązuję kontakty z uczniami. Uchodzę za osobę zaradną i bezkonfliktową. Potrafię kreatywnie pracować w zespole ,a także umiejętnie rozwiązywać ewentualne konflikty na linii uczeń - nauczyciel oraz uczeń – uczeń. Postrzegany jestem również jako osoba cierpliwa, pracowita, dokładna i sumienna ,która ciągle chce rozwijać swoje umiejętności. |
|
209 |
english_tee.cher |
angielski |
Twórczy i skuteczny. Ciągle poszukuję nowych wyzwań. Przyjazna atmosfera zajęć. Bardzo dobre referencje. Liczne kursy, szkolenia i warsztaty.
Przykłady:
- Teaching grammar – both accuracy and fluency – Penny Ur
- Making language exercises – Penny Ur
- Maraton językowy sam na sam – czyli jak długoterminowo planować zajęcia indywidualne
Efektywnie czy efektownie – czyli jak uczyć żeby nauczyć
- Narzędzia interaktywne, multimedia i nowoczesne rozwiązania w nauczaniu języka obcego
- Język do zadań specjalnych – planowanie kursów i zajęć języka specjalistycznego
- Developing reading skills
- Planować czy nie planować? – sporządzanie planu zajęć
- Video in action
- Teaching english pronunciation
- Adult learners
- Lektor jako autor – tworzenie własnych materiałów na zajęcia
- Lektor jako prezenter – jak przedstawiać i tłumaczyć zagadnienia gramatyczne
- Jak pogrywać ze słuchaczami – gry i zabawy na użytek języka
- Lektor jako uczeń – tworzenie własnej ścieżki kariery
- Talking Texts – Marta Rosińska i Grzegorz Śpiewak |
|
210 |
nowickanna |
angielski |
To Whom It May Concern:
I am writing to you with regards to the possibility of working as a English Teacher.
As you will see from my CV, I have graduated at Anglia Ruskin University in Cambridge where I have taken a BA (comb Hons) in English Language Teaching and English Foreign Language as well as CELTA qualification (both in 2009).
I worked as a teacher of EFL during the summer holidays in 2009 and 2010, where I was responsible for junior (13-16 years old) and adult groups. This experience enhanced my skills obtained during the CELTA course and helped me to realised that I would like to pursue my future career in a teaching environment. My personal strengths lie in facility to communicate with students and building friendly atmosphere in the classroom, being confident with a class management at the same time.
I am applying for the post because I believe that I can contribute to the high standard of teaching and to future development of the company.
I look forward to hearing from you.
Please find my enclosed CV for your consideration.
Yours Sincerely,
Anna N.
|
|
|