korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- województwo: mazowieckie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w mieście Warszawa


Przejdź do:
  Znaleziono 2174 lektorów.
język angielski mazowieckie
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
1821 G.r.e.t.a. angielski
Pasjonatka jezyka angielskiego zostalam juz w szkole podstawowej po pierwszym kursie jezykowym w Norwich. Nauczaniem jezyka angielskiego zajmuje sie od 1999 roku. Niedlugo po uzyskaniu dyplomu NKJO w Plocku zaczelam aktywnie realizowac swoje marzenie o szkole jezykowej, ktorej nie tylko udalo mi sie byc wspolzalozycielem ale rowniez integralna czescia entuzjastycznego zespolu lektorow. Prowadzenie szkoly jezykowej uwazam za jedno z wazniejszych osiagniec na polu zawodowym jak i osobistym. Miara sukcesu naszej czteroletniej dzialalnosci byly osiagniecia kursantow tj. zdane egzaminy, podnoszenie ich kwalifikacji i umiejetnosci jezykowych (czesto rozpoczynali nauke na poziomie A1 a konczyli na poziome C1). Kazdy indywidulny sukces stanowi dla mnie motywacje do doskonalenia zawodowego co realizowalam rowniez poprzez prace jako nauczyciel w placowkach panstwowych. Zawodowo interesuje sie szeroko pojeta kultura krajow anglojezycznych, e-learningiem, innowacyjnymi metodami ponoszacymi efektywnosc nauczania jezykow obcych. Swoja prace magisteska poswiecilam tematyce efektywnosci szybkiego czytania w nauczaniu jezyka angielskiego. W pracy staralam sie wykrzystac trzyletnie doswadczenie zdobyte w Wielkiej Brytani, gdzie pracowalam dla Learn Direct jako konsultant do spraw ksztalcenia umiejetnosci jezykowych. Uwazam ze komunikatywnosc, otwartosc na ludzi, umiejetnosc negocjowania, pracy w zespole, umiejetnosci mediacyjne, solidnosc i profesjonalizm oraz ciekawosc swiata i ludzi pomagaja mi w osiaganiu postawionych celow.
1822 KatarzynaBaran angielski, hiszpański, portugalski
pasjonuję się kulturą latynoamerykańską
1823 PawelG angielski
Passionate, hard-working and experienced in language tuition services, I prioritize atmosphere and methodology inviting to understand the whole culture of English-speaking world. Students’ satisfaction is the end to which my skills and work are means. Professional, but personal relations with them allow me to find best solutions to problems which are bound to occur. I settle for nothing short of excellence. Recognizing that only strong team guarantees full success, I emphasize good relations in a workplace. Teaching English is one of my passions- I derive pleasure from it and constantly try to develop my skills.
1824 pawelkozera angielski
Pełen entuzjazmu i chęci przekazania wiedzy, pomysłowy i otwarty na innych, wesoły, ale i wymagający, zawsze przygotowany do zajęć. Cały czas staram się pogłębiać wiedzę językową na każdym poziomie. Myślę, że moi uczniowie doceniają pogodną atmosferę na zajęciach, profesjonalne podejście do ich prowadzenia, oraz skuteczny i przyjemny sposób przekazywania wiedzy. Zajęcia prowadzę w języku angielskim!
1825 zelaznicka angielski
Pełna wigoru i kreatywności lektorka języka angielskiego od 5 lat pracująca dla wojska (WSNJO) oraz na cywilnym rynku szkół językowych
1826 Linguam angielski
Pełne informacje zawarte w profilu anglisty lub przekazane będą ustnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
1827 r.u.d.a angielski
Pierwszy rok studiów w UKKNJA ukończyłam z bardzo wysoką średnią ocen, egzamin końcowy z praktycznego użycia języka angielskiego zaliczyłam na ocenę dobrą, a egzamin z metodyki nauczania na ocenę bardzo dobrą. Pragnąc wykorzystać w praktyce to, czego zdążyłam się nauczyć oraz zdobyć umiejętności, których nie można posiąść jedynie za pośrednictwem książek i wykładowców, przeniosłam się na studia zaoczne i podjęłam pracę lektora już po pierwszym roku studiów. Konfrontacja teorii metodologicznych z rzeczywistością okazała się bardzo pouczającym i ciekawym doświadczeniem. Współpracowałam z dwoma prywatnymi szkołami językowymi w Warszawie. Udało mi się połączyć pracę ze studiami z bardzo dobrym wynikiem: praca przyniosła mi wiele satysfakcji i doświadczenia a moja praca dyplomowa została oceniona jako bardzo dobra. Obecnie pracuję z Young Learners, rano jako lektor w przedszkolu prywatnym, popołudniami jako lektor w szkole dla dzieci od 3 do 12 roku życia.
1828 agaflorczak angielski, hiszpański
pilot wycieczek zagranicznych; egzaminator maturalny dobra organizacja pracy, elastyczność, chęć doskonalenia i zdobywania wiedzy
1829 k_okomski angielski
Po prostu kocham to robić. A to, co wykonuje się z uśmiechem na twarzy i spełnieniem przychodzi łatwiej i daje lepsze rezultaty. W moją pracę wkładam całe serce i najważniejsze jest dla mnie zadowolenie klienta, który widzi, że umie więcej, lepiej, bardziej. Jestem osobą punktualną, odpowiedzialną i profesjonalną. W każdym uczniu rozwijam to, co dobre. Chwalę za rzeczy dobre, ale też wskazuję niedociągnięcia i staram się rozwiązać istniejący problem. W uczniach widzę ludzi, a nie kolejne numerki do statystyki.
1830 iwonka1 angielski
Po: - 3 latach nauki jezyka obcego w środowisku przedszkolnym, - wcześniejszych wyjazdach wielokrotnych krótkotrwałych ( Hiszpania, Portugalia, Skandynawia, Grecja, Włochy, Niemcy) i jednym długotrwałym (Islandia), - poczatkowych w zawodowej karierze kontaktach z klientela obcojezyczna, - reguilarnych korepetycjach... Postanowiłam robić TYLKO to, co "płynie mi w żyłach", z pełną za to odpowiedzialnośćią, świadomościa własnych możliwości i ewentualnych potrzebnych udoskonalen w zakresie warsztatu własnego. We wrześniu 2011r. rusza "Just LAnguage"- moja inicjatywa przedsiębiorcza. NA jej płaszczyźnie pragne po prostu nauczac, w formie na tyle uporzadkowanej i indywidualnej jednoczesnie, by czynic z jezyka obcego przyjaznym...:)