555 |
saoli1916 |
angielski, niemiecki, rosyjski |
jestem lektorem jezyka obcego z zamiłowania. Lubię patrzeć jak moi uczniowie zaczynaja porozumiewać się w języku obcym, jak osiągaja sukcesy na egzaminach. Mam dużo cierpliwości do pracy z dziećmi, potrafie skutecznie nauczyć również dorosłych. |
|
556 |
Sapientia |
angielski |
Jestem językowcem psajonatem - władam kilkoma językami - angielskim, niemieckim , rosyjskim oraz innymi europejskimi.
Jestem osoba otwartą,entuzjastyczną, kreatywną, pełną energii i empatii , łatwo nawiązującą kontakty oraz rozpoznającą potrzeby uczącego.
Posiadam wiele pozywtywnych doświadczeń w wielu kręgach osób uczących się i opanowałam wiele ciekawych metod nauczania języka - ciągle się doszkalam ze znakomitych renomowanych żródeł.
Nauczanie języka to moja pasja, zawód, misja i powołanie bez względu na miejsce i wiek uczniów.
Bardzo cenię sobie doświadczenie pracy jęzkowej połączonej z pracą wychowawcy i pedagoga w szkole.
W swoim dorobku zawodowym posiadam doświadczenie prowadzenie kursów z różnymi grupami wiekowymi, zawodowymi i narodowościowymi. Prowadziłam kursy specjalistyczne i ogólne wśród inżynierów, bankierów,lekarzy,policjantów, pielęgniarek, artystów, nauczycieli, biologów, trenerów.
Jako TEFL teacher uczyłam Chorwatów, Czechó, Słowaków,Rosjan, Ukraińców, Francuzów, Włochów, Niemców,Greków,Belgów,Holendrów i Cypryjczyków oraz Serbów.
Wiele kontaktów z profesjonalistami , od których mogłam wiele się nauczyć, praktyka zawodowa oraz ciągłe szkolenia i ciekawe kursy warsztatowe sprawiają, że czuję się bardzo dobrze w wykonywanej profesji i mogę ręczyć za jej jakość.
|
|
557 |
Sara300 |
angielski, francuski, włoski |
Jestem cierpliwa i umiem zmotywować ucznia do nauki. Dbam o miłą i niestresującą atmosferę podczas zajęć. Mam indywidualne podejście do nauczanych przeze mnie osób. Jestem osobą odpowiedzialną, punktualną, podchodzę do pracy z optymizmem. Umiem uczyć zarówno osoby dorosłe jak i młodzież. Prowadzę konwersacje, pomagam w uzupełnianiu braków i wzbogacaniu słownictwa.
|
|