Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
231 |
Elzbietaa |
angielski |
W pracy nauczycielki angielskiego cenie sobie kontakt z drugim człowiekiem i wzajemny wpływ jaki wywierają na siebie nauczyciel i uczeń. Potrzeby edukacyjne ucznia stanowią dla mnie wyzwanie, któremu chce i potrafię sprostać. Nauczanie języka w każdym jego aspekcie jest dla mnie inspiracją do rozszerzania wiedzy ogólnej - a jak stwierdziła moja przyjaciółka - mam "manię uczenia się". Co kocham w języku angielskim - to jego melodia a także wyjątkowa i tak różna od polskiej gramatyka. Oprócz jego nauczania zajmuję się tłumaczeniami zwłaszcza ustnymi. Jeśli chodzi o zainteresowania pozajęzykowe to kocham taniec i muzykę oraz podróże - jestem pilotką wycieczek. Na swoim koncie mam również ukończone studium kosmetyczne - chętnie czytam zagraniczne materiały z tej dziedziny.Zapraszam na moje lekcje!!!! |
|
232 |
elzbietapioro |
angielski |
Szanowni Państwo,
Jestem zainteresowana stanowiskiem nauczyciela języka angielskiego zamieszczonego na stronach internetowych serwisu kuratorium warszawskiego.
Poniżej przedstawiam w skrócie moje kwalifikacje jak też motywacje, które chcę wykorzystać w tej roli.
Posiadam na dziś:
– 14 lat doświadczenia zawodowego, głównie w sektorze prywatnym czyli prowadzenie kursów w szkołach językowych, dodatkowo posiadam roczne doświadczenie z pracy na pełnym etacie w Liceum Ogólnokształcącym w Warszawie.
– wyższe wykształcenie pedagogiczne (Nauczycielskie kolegium Języka Angielskiego w Warszawie – studia dzienne) wzbogacone o inne kierunki studiów – amerykanistyka i politologia,
– doświadczenie w prowadzeniu typowo egzaminacyjnych kursów (FCE, CAE, Matura, egzamin gimnazjalny),
– umiejętność tworzenia własnych materiałów i programów do nauki języka angielskiego na każdym poziomie.
Jestem osobą kreatywną, łatwo nawiązuję kontakt z grupą i umiem nią pokierować, tak byśmy wspólnie osiągnęli założone cele. Staram się być również elastyczna w kwestii metodyki nauczania w zależności od profilu grupy, z którą współpracuję.
|
|
233 |
Elzycie |
angielski |
Jestem osobą otwartą mającą łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi oraz stwarzaniu swobodnej atmosfery wśród osób, których uczę. Mam wypracowane sposoby przekazywania wiedzy odnośnie zasad językowych. Jestem osobą wymagającą, tym samym jestem cierpliwa i umiem zachęcać moich studentów do wiary w swoje możliwości. Zachęcam do mówienia i praktycznego posługiwania się językiem w czasie zajęć. Też kładę nacisk na poprawne mówienie. W ciągu ostatnich kilku lat miałam okazję uczyć różne osoby w bardzo zróżnicowanym przedziale wiekowym, dzięki czemu osiągnęłam cenne doświadczenie potrzebne do pracy jako lektor angielskiego. |
|
234 |
emanuelsteglinski |
angielski, rosyjski |
Nazywam się Emanuel, mam lat 34, mieszkam w Ostrzeszowie. Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie na stanowisko nauczyciela/lektora języka angielskiego w Państwa szkole. Chciałbym pracować dla Państwa, ponieważ wierzę, że jestem odpowiednią osobą na to stanowisko. Język angielski i uczenie jest moją pasją oraz powołaniem.
Posiadam bogate doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w różnych szkołach na wielu poziomach. W swojej karierze prowadziłem również lekcje indywidulane i kółka zainteresowań oraz zajęcia wyrównawcze. W pracy jestem odpowiedzialny i ambitny, staram się zawsze wykonywać powierzone mi zadania dokładnie. Jestem cierpliwy, elastyczny oraz otwarty. Lubię spotykać nowych ludzi. Praca z młodzieżą jest tym, w czym się odnajduję. Zdaję sobie sprawę, że wszyscy ludzie są inni, mają różne charaktery i doświadczenia. Jestem wyrozumiały i pracowity oraz przyjazny. Uczę się szybko, posiadam świetne umiejętności organizacyjne oraz jestem uprzejmy. Wiem, że każdy człowiek zasługuje na szacunek i te wartości staram się przekazywać uczniom. Biegle obsługuję komputer wraz z pakietem Office oraz środowiskiem Windows. Nieobce mi są Internet, drukarka oraz kserokopiarka. Uważam, że jestem bardzo dobrym kandydatem na stanowisko nauczyciela w Państwa szkole. Moja wiedza, doświadczenie i umiejętności przyczynią się z pewnością do osiągania sukcesów edukacyjnych przez Waszych uczniów. Moim dodatkowym atutem jest również to , iż przebywałem przez trzy lata w Wielkiej Brytanii, gdzie szlifowałem swoje umiejętności językowe również jako tłumacz ustny i pisemny.
Z niecierpliwością oczekuję odpowiedzi od Państwa,
Pozdrawiam serdecznie,
Emanuel
|
|
235 |
emilia.kwiatkowska86 |
angielski |
Bardzo zależy mi na pracy w charakterze lektora języka angielskiego, gdyż lubię pracować z ludźmi a nauka i nauczanie języka obcego to moje hobby. |
|
236 |
emilia1111 |
angielski |
Jestem doświadczonym lektorem i tłumaczem. Uczę wszystkie grupy wiekowe na wszystkich pozimach zaawansowania. Gwarantuję sukcesy i pracę w miłej atmosferze. |
|
237 |
emilia_janik |
angielski |
Brak informacji |
|
238 |
emiole |
angielski |
Brak informacji |
|
239 |
English Teacher |
angielski |
Myślę, ze jestem bardzo zaangażowanym nauczycielem, który kocha swoją pracę.
Staram się słuzyc kursantom wszelka pomocą. Staram się ich motywować do pracy. Zawsze po rozpoczęciu kursu stawiam podstawowe pytanie: co jest istotne dla Państwa, co jest ważne? Staram się pomagać przezwyciężać trudności . Ważną rzeczą jest dla mnie stała kontrola postępów słuchacza. Moim największym osiągnięciem była praca w projekcie unijnym przez okres 2 lat oraz uczenie kursantów w jednej z zachodnich firm. |
|
240 |
English-Michau |
angielski |
Jestem pełnym entuzjazmu anglistą z doświadczeniem pracy z różnymi grupami wiekowymi (od pierwszej klasy szkoły podstawowej do osób dorosłych). Mam na swoim koncie zadowolonych maturzystów jak i uczniów szkoły policealnej (grupy logistyków, informatyków, techników prac biurowych, kosmetyczek). Przez dwa lata pracowałem również w szkole specjalnej z osobami upośledzonymi w stopniu lekkim. Praca daje mi wiele radosci i satysfakcji. Kiedy tylko mam mozliwość spędzam czas w Wielkiej Brytanii, jestem także beneficjentem programu Comenius, dzięki któremu odbyłem dwutygodniowy kurs dla nauczycieli języka angielskiego dotyczący świadomości językowej i metod aktywnych. |
|
|