134 |
etck1234 |
angielski |
Ponad piętnaście lat pracy pedagogicznej w zakresie nauczania j. angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania umiejętności językowych i we wszystkich kategoriach wiekowych (od klasy zerowej szkoły podstawowej do dorosłych w średnim wieku), poparte gruntownym wykształceniem pedagogicznym (pięcioletnie jednolite studia pedagogiczne na Uniwersytecie Szczecińskim) i językowym (lingwistyka na Uniwersytecie Opolskim).
Od 2013 roku jestem wykładowcą w Wyższej Szkole Filologicznej we Wrocławiu, gdzie prowadzę zajęcia z przedmiotów:
• negocjacje w biznesie w j. angielskim (warsztaty)
• wystąpienia i prezentacje w języku angielskim (warsztaty)
• komunikacja marketingowa w j. angielskim
• warsztaty tłumaczeniowe
• interkulturowość w przekładzie
Od 2016 roku jestem również wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, gdzie prowadzę zajęcia ze słuchaczami studiów podyplomowych z przedmiotów:
• tłumaczenia prawne i prawnicze
• tłumaczenia unijne
• tłumaczenia uwierzytelnione
• tłumaczenia tekstów z zakresu finansów
• zasady wykonywania tłumaczeń
W ramach otwartego przewodu doktorskiego realizuję badania dotyczące wpływu umiejętności interpersonalnych pracowników pierwszego kontaktu na percypowaną jakość usług hotelarskich.
Najważniejsze publikacje zrealizowane działalności naukowej w ramach studiów doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu to:
1. Publikacje recenzowane:
• Kwiatkowski C., An effective team leader and interpersonal communication skills, [w:] Strielkowski W. (red.), Sustainable Leadership for Entrepreneurs and Academics, Springer Proceedings in Business and Economics: 13, Springer Nature Switzerland AG 2019, pp.121-130. https://doi.org/10.1007/978-3-030-15495-0_13
• Kwiatkowski C., Improving customer service performance through self-monitoring, [w:] Gryszel P. (red.), Zaremba-Warnke S. (red.), Innowacyjność gospodarki Dolnego Śląska, Wydawnictwo Ad-Rem, Jelenia Góra 2018 r., s. 75-83.
ISBN 978-83-65895-51-6.
• Kwiatkowski C., Effective Communication as a Major Key to Successful Organizational Change, “Journal of Quality and Environmental Studies”, Volume 7, Issue 2. 2017 r. s. 22-29. ISSN 2450-5137.
• Kwiatkowski C., Dualizm Natury Ludzkiej w Kontekście Metodologii Nauk Ekonomicznych, [w:] Czerniachowicz B. (red.), Wieczorek-Szymańska A. (red.), Problemy Gospodarowania i Odpowiedzialności Organizacji, Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zrządzania, Szczecin 2017 r., s. 77-89. ISBN 978-83-7867 -755-0.
• Kwiatkowski C., Przemysł samochodowy w dobie globalizacji: charakterystyka i trendy rozwojowe, [w:] Kusterka-Jefmańska M. (red.), Brzuśnian A. (red.), Aspekty środowiskowe w ekonomii i zarządzaniu, Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław 2017, s. 96-108. ISBN 978-83-65295-80-4.
• Kwiatkowski C., Characteristics Of The Start-Up Culture From the Perspective of Organizational Culture Model, “Czech Journal Of Social Sciences, Business and Economics”, VOL.5, ISSUE 3, 2016, s. 28-36.
• Kwiatkowski C., The underpinnings of service quality, [w:] Adamczuk F. (red), Gwiaździńska A, (red), 10th International Conference of Young Scientists of the Academic Coordination Centre in the Euroregion Neisse, Jelenia Góra 2016 r., s.15-24.
• Kwiatkowski C., Customers Complaints – Tip of the Iceberg, [w:] 6th International Youth Science Forum “Litteris et Artibus”, org. Ministry of Education and Science if Ukraine Lviv Polytechnic National University, Lwów, 24-26 listopada 2016 r., s. 274-277.
2. Publikacje nierecenzowane:
• Kwiatkowski C., The role of the manager communication competence in relation to the employee, [w:] Економічний і соціальний розвиток Українив XXI столітті: національна візія та виклики глобалізації, Збірник тез доповідей XIII Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, Міністерство oсвітиі i науки України, Тepнoпiльский національний економiчний університет, Рада Молодих Вчених, Тepнoпiль 2016, Украине, s. 239-242, ISBN 978-966-654-221-5.
• Kwiatkowski C., The role of interpersonal communicative competence in creating and sustaining effective business partnership. [w:] Участь Молоді у Розвитку Економіки та Суспільства України, Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених Міністерство Освіти і Науки України, тези доповідей, 24-25 березня 2016, Національний Університет Харчових Технологій, Запорізький Національний Університет, Житомирський Державний Технологічний Університет, Вільнюський Університет, Вроцлавський Економічний Університет, Wydawnictwo: Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ), Київ (Kijów) 2016, s. 149-150.
• Kwiatkowski C., The application of interpersonal communication skills competence in intercultural business Communication via e-mail. [w:] Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід, ІX Міжнародної науково-практична конференція молодих учених і студентів, Тepнoпiльский національний економiчний університет, Тepнoпiль 2016, s. 154-156.
• Kwiatkowski C., Selected aspects of the quality of public services in Poland, [w:] Фінансово-банківські та адміністативні послуги: проблеми упрвління та перспективи розвитку, Міжнародна науково-практична конференція, Тepнoпiльский національний економiчний університет, Південно-Ческий Університет (Чеське-Будейовіце),Тернопіль 12-13.11.2015 r., s.229-231; ISBN 978-966-308-627-9.
3. Nagrody wyróżnienia za prezentacje na konferencjach i seminariach:
• Kwiatkowski C., laureat II nagrody za prezentację pt, The underpinnings of service quality, w ramach „10th International Conference of Young Scientists in Euroregion Neisse” zorganizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki w Jeleniej Górze Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem, Jelenia Góra, (11 maja 2016)
• Kwiatkowski C., wyróżnienie za prezentację pt. The possible consequences of Brexit for environment al protection in UK and EU, w ramach II Konferencji Młodych Naukowców „Współczesne uwarunkowania zarządzania środowiskiem - 2016”, org.: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Wydział Ekonomii Zarządzania i Turystyki w Jeleniej Górze Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem oraz SKN OIKOS, Karpacz, 3-4 listopada 2016 r.
• Kwiatkowski C., laureat III nagrody za prezentację plakatu pt. Wpływ kultury organizacyjnej na kluczowe aspekty funkcjonowania firmy, w ramach IV Ogólnopolskiej Konferencji Plakatowa „Marketing i Zarządzanie” zorganizowanej przez Katedrę Podstaw Marketingu UE we Wrocławiu, Wrocław 9 grudnia 2016 r.
• Kwiatkowski C., laureat II nagrody za prezentację pt. “Effective Communications a major key to successful organizational change”, w ramach „11th International Conference of Young Scientists in Euroregion Neisse zorganizowanej przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki w Jeleniej Górze Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem, Jelenia Góra, 11 maja 2017 r.
• Kwiatkowski C., wyróżnienie za prezentację pomysłu pt. I have a dream, w konkursie nisz rynkowych „Giełda pomysłów” w ramach Seminarium Naukowego „Młodzi Naukowcy na rzecz rozwoju Dolnego Śląska w dniach 25-26 maja 2017 r.
• Kwiatkowski C., laureat II za prezentację plakatu pt. Inteligencja emocjonalna jako czynnik determinujący sukces lidera i zespołu – fakty i mity, w ramach V Ogólnopolskiej Konferencji Plakatowej Marketing i Zarządzanie zorganizowanej przez Katedrę Podstaw Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 7 grudnia 2017 r.
• Kwiatkowski C., laureat I nagrody za prezentację pt. Improving Customer Service
Performance Through Self-Monitoring, w ramach 12th International Conference of Young Scientists of Lower Silesian Voivodeship and of the Academic Coordination Centre in Euroregion Neisse, zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Jakością i Środowiskiem, Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki w Jeleniej Górze, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Szklarska Poręba 10-11 maja 2018 r.
4. Czynny udział w innych konferencjach i seminariach:
• Kwiatkowski C., Organizational Culture: an Antecedent to Company Performance. International Conference w ramach konferencji pn.“Problems and perspectives of the development of European education”, org. Prague Institute for Qualification Enhancement, Praga, 22 listopada 2016 r.
• Kwiatkowski C., Customers Complaints – Tip of the Iceberg 6th, w ramach konferencji pn. International Youth Science Forum “Litteris et Artibus”, zorganizowanej przez Ministry of Education and Science if Ukraine Lviv Polytechnic National University, Lwów, 24-26 listopada 2016 r.
• Kwiatkowski C., The Impact of Interpersonal Communication Effectiveness on Service Quality, w ramach konferencji pn. “Kapitał ludzki w przedsiębiorstwie i gospodarce – perspektywa zarządzania i ekonomii” Katedra Zarządzania Kapitałem Ludzkim, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, Międzyzdroje, 16-18 maja 2018 r.
• Kwiatkowski C., The impact of the contact employees’ interpersonal communication competence on service quality, w ramach międzynarodowego seminarium dla doktorantów pn. The 27th Edamba Summer Research Academy in Athens, Ateny, 23-27 lipca 2018 r.
• Kwiatkowski C., An effective team leader and interpersonal communications kills w ramach konferencji pn. II International Conference Entrepreneurial and sustainable academic leadership” (ESAL2018) zorganizowanej przez Prague Institute for Qualification Enhancement, Praga, 13 września 2018 r.
• Kwiatkowski C., Etiquette and Manners in Leading Service Encounters w ramach konferencji pn. III International Conference on Social, Economic and Academic Leadership (ICSEAL2019) zorganizowanej prez Prague Institute for Qualification Enhancement, Praga, 23-24, marca 2019 r.
|
|