korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- miasto: Bydgoszcz
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie kujawsko-pomorskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie kujawsko-pomorskim


Przejdź do:
  Znaleziono 219 lektorów.
język angielski Bydgoszcz
  1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
11 tom_gray angielski
Zapraszam do nauki języka angielskiego. Proponuję: - Korzystanie z dobrych, uznanych książek i słowników w zależności od poziomu. Idealny słownik zawiera nie tylko wyjaśnienie polskie danego wyrazu, ale także przykładowe użycie danego słowa w zdaniu. Dobry słownik musi uczyć prawidłowego użycia wyrazu angielskiego w zależności od kontekstu zdania. Pracując ze złym słownikiem budujemy często niezrozumiałe zdania - W języku obcym największe znaczenie ma prawidłowe pisanie listów, wymowa, oraz poprawne budowanie zdań, a także pokonanie obaw przed mówieniem. dlatego polski akcent nie jest przeszkodą w swobodnym komunikowaniu się. - Nagrania - to jest to co niewielu lektorów proponuje - pozwalają Państwu uczyć się, ćwiczyć wymowę i naukę zwrotów po zajęciach nie płacąć za nie. Mogą Państwo korzystać z mojej bazy materiałów ćwiczeniowych, książek do czytania na różnych poziomach,
12 timsanford angielski
Brak informacji
13 thomas700 angielski
Witam wszystkich serdecznie, Moją pracę lektora traktuję jako moją wielką pasję. Do której podchodzę rzetelnie i odpowiedzialnie, nie zapominając o poczuciu humoru, który stanowi nieodzowny aspekt uczenia. Uważam że nauka języka obcego jest nie kończącą się podróżą wiedzy i wzajemnej współpracy osób pragnących rozszerzyć swoje dalekie jeszcze nie odkryte horyzonty językowe. Z Wyrazami Szacunku Katarzyna Daszkiewicz
14 TArtist angielski
Uczę kursantów na wszystkich poziomach. Cieszy mnie praca zarówno z tymi młodszymi, jak i starszymi uczniami. Wiele lat pracowałem jako konsultant językowy Telewizji Polskiej przy tworzeniu programów edukacyjnych po angielsku. Wielokrotnie byłem w Anglii.
15 Sylwia22 angielski
Brak informacji
16 sunflower11 angielski, rosyjski
Jestem osobą, której nauczanie języków obcych (głównie angielskiego) przynosi dużo satysfakcji. Robię to z entuzjazmem. Staram się, aby moje zajęcia nigdy nie wyglądały tak samo. Dobre samopoczucie obydwu stron i sympatyczna atmosfera podczas zajęć do podstawa. Dotychczas podczas mojej pracy zawodowej najczęstszy kontakt miałam z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkoły podstawowej. To one nauczyły mnie w dużej mierze spontaniczności i radości z tego, co robię.
17 sula2006 angielski
Brak informacji
18 stamalba angielski
Jestem długoletnią nauczycielką i lektorką ,której wiedza i znajomość wymagań szkolnych, i egzaminacyjnych,pozwala uczniom osiągać upragniony cel i sukces. Mam bardzo dobry kontakt z uczniami i słuchaczami.Charakteryzuje mnie cierpliwość i umiejętność przekazywania wiedzy oraz stwarzania miłej atmosfery a jednocześnie utrzymania właściwego tempa pracy.Posiadam doświadczenie w nauczaniu języka w ramach indywidualnych lekcji,jak i grupowych. Mam bogate doświadczenie w nauczaniu uczniów z dysleksją.Prowadziłam również kursy językowe dla dorosłych w ramach programu rządowego \\\\\\\'Kapitał Ludzki\\\\\\\' oraz w Studium Policealnym FAMA. Jestem związana z tą placówką od 2011 roku do dziś.
19 slowinka-1 angielski
Bardzo lubię ludzi i bardzo lubię uczyć a połączenie obu faktów daje mi ogromną przyjemność i satysfakcję. Przede wszystkim, staram się uświadomić moim uczniom, że uczą się sami dla siebie a ja jestem dla nich tylko drogowskazem i pomocą ułatwiającymi im naukę. Na bieżąco sprawdzam ich wiedzę, dbając o utrwalenie przerabianego materiału. Staram się być połączeniem cech autorytarnego nauczyciela i wyrozumiałej, sprawiedliwej oraz otwartej koleżanki. Uważam się za osobę cierpliwą, kompetentną i przyjacielską. Bardzo zależy mi na sukcesach moich uczniów i zawsze jest mi niezmiernie miło kiedy je osiągają.
20 Shaunfitz angielski
October 2015 – June 2016: Szkola Anita, Bydgoszcz, Poland English Teacher: I worked with a variety of groups, ranging from young learners, aged eleven years, to adults. I used an assortment of methods which included cookery sessions with the younger groups, and supplementary videos, handouts and worksheets with the teenager and adult groups. I have found this method to be very useful as it breaks up the monotony of working from the course book during the entirety of the lesson. October 2014 – June 2015: Britania English School, Lugo, Spain English Teacher: I worked with a wide range of groups, ranging from nursery school children to adults, who were studying towards their First Certificate Exam. I used a variety of books and methods, such as worksheet activities, games and crafts that is associated with a particular festival or event. September 2013 – June 2014: Windsor School, Togliatti, Russia English Teacher: Working with a variety of groups, I used English in Mind and Face2Face books, which placed emphasis on vocabulary and grammar and Let’s Talk, which is aimed at improving the student’s speaking range. I also designed my own handouts to aid and further enhance the student’s knowledge whilst at home. June 2013 to August 2013: Celyn ABC Camp Poltava Region, Ukraine Head English Teacher: I worked at a British Language camp for the duration of the summer, working with young children and teenagers in order to teach and improve their English language skills. I was responsible for designing and implementing a Placement Test, putting the children into the groups in accordance with their test results, organising teammates to the relevant group, designing coursework that was applicable to my groups. I was also responsible for ensuring that daily reports to senior management were submitted. I also worked at the camp in the summer of 2014. January 2010 to May 2013: British School, Bydgoszcz, Poland English Teacher: I designed lessons which focused on using conversational English to a variety of groups that ranged from Pre-Intermediate to CAE students. Using this method enabled the students to improve their speaking and pronunciation skills. October 2012 to May 2013: English Pro, Bydgoszcz English Teacher: Using the Up Beat 3 course book, I worked with a younger teenage group at Upper-Intermediate level, where the emphasis was on grammar and writing. I was also using the Get on Track to FCE course book where I worked with a group of FCE mid-teenage students in readiness for their Matura examination. In addition, I worked with a Pre-Intermediate group within their place of employment, where they could enjoy both practising and improving their conversational skills. March 2010 to September 2012: Empik School, Bydgoszcz English Teacher: Working from the Face2Face course books, I was responsible for the teaching of English to staff employed by Bydgoszcz City Council. April 2010 to May 2012: Hello School, Bydgoszcz English Teacher: Using research, I held classes using conversational English to a wide range of students, mainly children, but also to adults. I also conducted one-to-one meetings with students who wished to improve their conversational skills. I also used lessons from the Upstream and Fairyland course books designed for Beginner and Elementary level student groups. October 2009 to April 2010: William Wharton School, Bydgoszcz English Teacher: Using the Callan Method, I was responsible for the teaching of English to a diverse group of students, ranging from children to adults. January 2008 to September 2009: Best-Train, Leeds Basic Skills Tutor: I was employed at Best-Train, where I taught Literacy and Numeracy to adults who were on the Government’s New Deal programme. I was also responsible for delivering job search modules such as application forms and CV and letter writing. September 2006 to October 2007: Chamber Training, Cardiff. Key/Basic Skills Tutor: I was responsible for teaching OCR Job-seeking Skills and ICT at Entry 3 and NVQ ICT Level 1, to 16 – 18 year old learners. July 2006 to September 2006: Instant Muscle, Cardiff. IT Tutor: I was employed at the Instant Muscle Jobsearch Centre on a voluntary basis, where I helped the clients to use the Centre’s IT facilities to carry out job search, CV and letter writing. February to October 2005: BTCV, Cardiff. Basic Skills Tutor: I was responsible for teaching Maths to New Deal trainees of varying ages, with a wide range of needs and abilities.