korepetycję językowe
Powrót

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego

Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w województwie mazowieckim


poprzednie CV następne CV
misiumisiu
Narodowość: Filipiny
Języki: angielski (język rodzimy),
Uczę języków obcych od roku 2011
Przygotowanie zawodowe:
 
Wykształcenie:
  Licencjat: Cotabato State Polytechnic College, Cotabato City,   Wydział: Studies in English,   Kierunek: Bachelors of Science in Information Technology
 

Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
  Creche Integrated Studies Centre (Studies taught in English) Highschool Global Communications Management Academy American English Accent and Customer Service Training July 2010 – August 2011 Pacific Star bldg., Makati City, Manila, Philippines Finishing Course for Call Center Agent (FCCA) English Language and Customer Service Training June 15, 2009 – July 17-2009 100 Hours TESDA Regional Training Center, San Roque, Zamboanga City , My education from Elementary School to College was all taught in English. It is considered the first language taught in most schools in the Philippines.


Umiejętności zawodowe:
 
Chcę i potrafię uczyć:
dzieci, młodzież, dorosłych,
 

Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
 
Język angielski - poziom początkujacy, elementarny, średniozaawansowany, zaawansowany
  - praca w oświacie - przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, liceum, szkoły wyższe
  - język ogólny - cena za 45 minut : 40
  - język biznesowy - cena za 45 minut : 40 (bankowość, ekonomia, jakość - normy, język spotkań, komunikacja, księgowość, logistyka, marketing, media, negocjacje, obsługa klienta, prawo, prezentacje, reklama, reklamacje, rozmowy telefoniczne, sprzedaż, zarządzanie, zasoby ludzkie, )
  - specjalizacje - cena za 45 minut : 40
farmacja,
informatyka,
psychologia,
sztuka,
turystyka,


Doświadczenie zawodowe:
  Uczę języków obcych od roku 2011.
  Nigdy nie prowadziłem kursów In-company ale chcę zacząć.
  Nigdy nie prowadziłem kursów dla otwartych szkół językowych ale chcę zacząć.
  Prowadzę korepetycje od 2011 roku.
  Nigdy nie pracowałem w oświacie ale chcę zacząć(przedszkole, szkoła podstawowa, liceum, )


Informacje uzupełniające:
  Dysponuję wolnym czasem:
  Sobota: rano, południe, popołudnie,
  Niedziela: rano, południe, popołudnie,
  Dni powszednie: rano, południe, popołudnie, wieczór

  Obszar pracy:
 
mazowieckie warszawski Warszawa-Śródmieście
mazowieckie warszawski Warszawa-Ursus
mazowieckie warszawski Warszawa-Wawer
mazowieckie otwocki Józefów
mazowieckie warszawski Warszawa-Praga Płn.
mazowieckie warszawski Warszawa-Praga Płd.
mazowieckie warszawski Warszawa-Wesoła
mazowieckie warszawski Warszawa-Mokotów
mazowieckie warszawski Warszawa-Ochota

  Uczę w miejscu zamieszkania: mazowieckie/otwocki/Józefów
  Dojeżdżam w w/w obszarze.

  Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).

PROFILE A creative and enthusiastic person with a diverse range of administrative/ clerical/Teaching experience. Outgoing with strong and effective organisational and communication skills. Good team player and able to use own initiative to achieve company objectives. Excellent computer skills. Versatile and learns new tasks/skills quickly. EDUCATION Cotabato State Polytechnic College (Studies taught in English) Bachelor of Science, Degree in Information Technology, April 2008 Creche Integrated Studies Centre (Studies taught in English) Highschool March 2004 EMPLOYMENT HISTORY ePerformax (Makati, Philippines) April 2011-February 2012 1. Provided courteous customer service in a call center setting. 2. Answered, screened and transferred all inbound calls to the required departments correctly. 3. Performed data entry documenting personal information. 4. Assisted the customers with their queries and problems through phone and e-mail. 5. Helped the customers place new orders easily. 6. Escalated important and serious matters to the seniors. 7. Updated and entered new customer details according to the administrative permission in the customer relationship management software. Private English Tutorial (Makati,Philippines) June 2011-January 2012 (Part- time Job) As Private English tutor, I took the responsibility of teaching theoretical lessons, practical sessions of lessons taught, coordinating games and fun activities among children. I took the responsibility of teaching and executing children\'s projects from conception to completion. I took care and educated of age from 1-6. I planned and organized variety of activities both for individuals and group activities namely play, dance, singing, games, arts and crafts which helped children to bring out their talents and improve their skills. Achievements and Skills 1. Can create an enthusiastic environment and make learning a happy journey among children. 2. Have creative and imaginative blend which helps in delivering lessons in a practical and interesting manner among children. 3. Have a caring attitude to attend to children\'s needs and concerns in time. 4. Have a strong desire to work with children. ITalents (Warsaw, Poland) Researcher December 2009 – February 2010 April 2010-June 2010 1. Organizing Conference calls and meetings with new business contacts (including international companies and trade representatives at foreign embassies). 2. Contacting and meeting clients. 3. Updating customer information and scheduling appointments. 4. Created database of IT companies in UK. EFA Marketing (Zamboanga City, Philippines) Company Secretary and Marketing Assistant April 2006 – March 2009 1. Updated this marketing company\'s mailing database (Microsoft Access). 2. Telephoned companies to check and verify names and addresses. 3. Gained extensive experience and confidence in using the telephone. 4. Handled word-processing and secretarial duties, producing invoices, typing up reports and designing eye-catching business cards. 5. Gained experience in using Microsoft Word, Works, Access, the Internet and a variety of graphic design packages. 6. Handled cash, credit cards and cheques. Pag-IBIG (HDMF) (Zamboanga City, Philippines) Office Clerk (Summer Job) March 2005 – May 2005 1. Maintain and update filing, mailing, and database systems, either manually or using a computer. 2. Deliver messages and run errands. 3. Inventory and order materials, supplies, and services. 4. Process and prepare documents, such as government forms. 5. Review files, records, and other documents to obtain information to respond to requests. 6. Answer telephones, direct calls and take messages. 7. Operate office machines, such as photocopiers and scanners, facsimile machines, and personal computers. 8. Open, sort and route incoming mail, answer correspondence, and prepare outgoing mail. LANGUAGE SKILLS Proficient in English Proficient in Filipino Polish (Conversational) Spanish (Basic) IT AND ACCOUNTING SOFTWARE SKILLS Competent in MS Office Suite (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook), Various Operating Systems (Linux, Windows 95, 98, 2000, 7, XP, VISTA, Mac OS), Peachtree Accounting Software, QuickBooks Accounting Software Driving (full current, clean driving license) TRAINING IKO Language School Polish Language (Intensive Course) November 2010 – February 2011 April 2012 – September 2012 Ul. Kopernika 3, Warsaw, Poland Warsaw University of Technology Polish Language September 2010 – November 2010 Politechnika, Warsaw, Poland Global Communications Management Academy American English Accent and Customer Service Training July 2010 – August 2010 Pacific Star bldg., Makati City, Manila, Philippines Finishing Course for Call Center Agent (FCCA) English Language and Customer Service Training June 15, 2009 – July 17,2009 100 Hours TESDA Regional Training Center, San Roque, Zamboanga City


Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).


do koszyka/zaloguj


powrot

poprzedni CV następny CV