|
|
mic15_mar10_mat5
|
Narodowość:
|
polska |
|
Języki:
|
angielski, |
Uczę języków obcych od roku
|
1974 |
Przygotowanie zawodowe:
|
|
Wykształcenie:
|
|
Magister: UJ,
Kraków,
Wydział: Filologiczny,
Kierunek: filologia angielska |
|
Certyfikaty, kursy oraz zdarzenia potwierdzające znajomość języka obcego i uprawniające do uczenia języków obcych:
|
|
Certyfikat Proficiency CPE 1976, roczny pobyt na wymianie studenckiej w USA 1974/1975 |
|
Wykształcenie pozajęzykowe:
|
|
Absolwent: doktorat z literaturoznawstwa, UJ (1992),
habilitacja w dziedzinie literaturoznawstwa (2016) |
|
Umiejętności zawodowe:
|
|
Chcę i potrafię uczyć:
młodzież, dorosłych, osoby dojrzałe |
|
Chętnie podejmę się prowadzenia szkoleń językowych w niżej wymienionych zakresach:
|
|
Język angielski - poziom
średniozaawansowany, zaawansowany |
|
- praca w oświacie -
liceum, szkoły wyższe |
|
- język ogólny -
cena za 45 minut : 55 |
|
- przygotowanie do egzaminów -
cena za 45 minut : 70 (CAE, CPE, FCE, lektoraty - zaliczenia, matura, matura rozszerzona, TOEFL, przygotowanie prac licencjackich i magisterskich z literatury amerykańskiej i angielskiej na kierunku filologia angielska) |
|
- język biznesowy -
cena za 45 minut : 60 (język spotkań, komunikacja, media, obsługa klienta, rozmowy telefoniczne, ) |
|
- specjalizacje -
cena za 45 minut : 80 historia(historia USA), kultura(kultura amerykańska), przygotowanie do wyjazdu(do USA), - literatura amerykańska
- conradystyka
- literatura afro-amerykańska
|
|
- tłumaczenia |
|
Doświadczenie zawodowe:
|
|
Uczę języków obcych od roku 1974.
|
|
Prowadzę regularnie kursy In-company od 2015 roku. |
|
Prowadziłem kursy dla otwartych szkół językowych przez więcej niż 5 lat . Ostatni w 2005 roku. |
|
Prowadzę korepetycje od 1975 roku. |
|
Pracuję regularnie w oświacie od 1976 roku |
|
|
(szkoła wyższa). |
|
Informacje uzupełniające:
|
|
Dysponuję wolnym czasem:
|
|
Sobota: |
rano, południe, popołudnie, |
|
Niedziela: |
brak terminów |
|
Dni powszednie: |
rano, południe, popołudnie,
|
|
Obszar pracy:
|
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Stare Miasto |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Nowa Huta |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Mistrzejowice |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Krzesławickie W. |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Krowodrza |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Grzegórzki |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Dębniki |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Czyżyny |
|
małopolskie |
Kraków |
Kraków-Bieńczyce |
|
|
|
Dojeżdżam w w/w obszarze.
|
|
Interesuje mnie praca zdalna (uczę on-line).
|
Zainteresowania:
literatura amerykańskiego Południa, literatura afro-amerykańska oraz indiańska, modernizm, literatura angielska, iberoamerykańska, historia i kultura amerykańska oraz hiszpańska, języki obce (znajomość łaciny, j. ros., franc., niem., hiszp., trochę norweskiego), historia Polski XIX i XX wieku, edukacja językowa młodzieży i dorosłych, prowadzenie prac licencjackich i magisterskich z dziedziny literaturoznawstwa , korekta językowa (zwłaszcza naukowych) tekstów pisemnych w j. ang., tłumaczenia z j.ang. i na j. ang. , projektowanie wnętrz i ogrodów, podróże,
Umiejętności:
umiejętności organizacyjne, umiejętność motywowania młodzieży (studentów) do nauki języka (zwłaszcza pisania i czytania po ang.), rozbudzanie pasji i zainteresowań literackich nawet trudnymi pisarzami, duże poczucie humoru wykorzystywane w pracy dydaktycznej ze znakomitymi skutkami, umiejętność NAUCZENIA a nie tylko UCZENIA języka, elastyczność i wyrozumiałość w stosunku do uczniów/studentów, umiejętność zachowania równowagi między wymaganiem i egzekwowaniem wiedzy a ową wyrozumiałością, umiejętność zainteresowania studentów niezainteresowanych albo leserów, umiejętność podnoszenia motywacji oraz wiary we własne siły, praktyczne podejście do nauki języka – danie studentowi/uczniowi wędki a nie gotowej ryby, wyrabianie praktycznych umiejętności językowych i umiejętności samo- korekty, sukcesy w wychowywaniu uczniów/studentów a nie tylko uczeniu, zwłaszcza na własnym przykładzie, pełne zaangażowanie intelektualne i emocjonalne w wykonywaną pracę/edukację/projekt, traktowanie holistyczne studenta-ucznia (zainteresowanie się również jego sytuacją domową, rodzinną, zdrowotną, emocjonalną, jeśli zaniedbuje naukę i wyjście mu naprzeciw z pomocą lub radą)
Cechy charakteru
wytrwałość, obowiązkowość, rzetelność, uczciwość, elastyczność, umiejętność dostosowywania się do ludzi i okoliczności, poczucie humoru, otwartość na nowości i nowinki, tolerancja, szacunek dla ucznia/studenta, protolinijność, szczerość, bezpośredniość, zmysł praktyczny, empatia, gotowość pomocy, altruizm, społecznikostwo, przyjacielski stosunek do ludzi, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i ich trwałość, wysokie standardy edukacyjne i umiejętność wywindowania na te wyżyny własnych uczniów/studentów, niestandardowe rozwiązania i pomysły, entuzjazm, który się udziela, wiara w rzeczy często uznawane za niemożliwe i czynienie ich możliwymi, wysoka motywacja własna |
Odpowiem na kontakt w ciągu 48 godzin.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji prowadzonej w portalu www.szukaj-lektora.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz 883).
|
|
|
|
|
|
|