korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- województwo: małopolskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie małopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w mieście Kraków


Przejdź do:
  Znaleziono 917 lektorów.
język angielski małopolskie
  1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
71 Ana1981 angielski
Brak informacji
72 anad96 angielski
Jestem absolwentką wydziału anglistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiadam doskonałą znajomość języka angielskiego oraz wiedzę na temat kultury krajów anglosaskich. Ukończyłam ITTI- course, potwierdzony certyfikatem zezwalającym na nauczanie języka angielskiego na całym świecie oraz uzyskałam uprawnienia tłumacza przysięgłego języka angielskiego. Swoją pracę jako nauczyciel zaczęłam w IH w Krakowie, pracowałam w liceum, szkole podstawowej i gimnazjum, w WSB Nowy Sącz, oraz prowadząc prywatne kursy dla różnorodnych grup wiekowych. Jestem nauczycielem dyplomowanym, pracuję w szkole od 17 lat. Jestem egzaminatorem maturalnym i PZE języka Angielskiego w OKE Kraków. Swoje zdolności pedagogiczne rozwinęłam pracując w różnych otoczeniach dlatego nie jest dla mnie wyzwaniem praca z dorosłymi jak i dziećmi. Jestem również absolwentką studiów podyplomowych z Wiedzy o Kulturze na UJ, co pozwala mi na wzbogacanie swojej pracy o treści kulturowe szeroko pojęte. Interesuje się zwłaszcza kinem współczesnym
73 anapa123 angielski
-Bardzo dobrze radzę sobie z uczeniem grup; potrafię dostosować się do różnych potrzeb, zdolności językowych poszczególnych uczestników -Wiele z osób, które uczyłam angielskiego od podstaw po latach zdecydowało się (z sukcesem) na studia filologiczne bądź językowe, studia za granicą. -Staram się stosować różnorodne techniki nauczania, tak by pod koniec zajęć wszyscy byli zdziwieni, że to już koniec. -Jestem otwarta na wszelkie sugestie i propozycje ze strony uczestników zajęć; ja mam im pomów w nauce i jeśli można to jakoś jeszcze bardziej ułatwić, to dlaczego nie? -Najważniejsza dla mnie jest komunikacyjna strona języka, więc niezależnie od poziomu zaawansowania zachęcam do rozmów, dyskusji, tak by nikt nie bał mówić po angielsk
74 AndrewzCambridge angielski
Szybki i profesjonalny kurs języka angielskiego szybkimi metodami Niżej zamieszczam kilka pytań, które warto zadać, najpierw samemu sobie, a jeżeli zadasz je też swojemu wybranemu w przyszłości lektorowi lub szkole językowej, (najlepiej właścicielowi) to unikniesz wtedy straty czasu, straty swojej energii i marnowania swoich finansów. SZUKAJ LEKTORA łączy lektorów języków obcych z indywidualnymi uczniami oraz ze szkołami. Lektor, który wie jaką szybkością, skutecznością i jakością naucza jest lektorem kompetentnym i doświadczonym, który poprowadzi kurs szybko, kompetentnie i profesjonalnie. Taki lektor także wie, jaką szybkością, skutecznością i jakością uczy się jego uczeń. O co pytać kompetentnego i doświadczonego lektora? Jakie Pan/i posiada kompetencje, uprawnienia i przygotowania? Na czym polega Pana/i doświadczenie? Czy Pan/i wie jaka szybkością, skutecznością i jakością naucza? Jeżeli lektor odpowie na to pytanie to oznacza, że wie jaką szybkością, skutecznością i jakością naucza, tym samym będziesz wiedział/a także o szybkości, skuteczności i jakości swojego uczenia się. Jeżeli nie odpowie na to pytanie lub będzie zwodził/a to oznacza, że nie wie jak szybko, jak skutecznie i jaką jakością naucza, wówczas też Ty nie będziesz wiedział/a jak szybko, jak skutecznie i jaką jakością będziesz się uczył/a. Czy moje pieniądze będą właściwie wydane? Bez względu na to czy jesteś indywidualnym uczniem czy klientem biznesowym to przed wyborem i opłatą warto zapytać lektora lub szkołę językową (najlepiej właściciela), o to jak szybko, jak skutecznie i jaką jakością naucza, po to, abyś wiedział/a o tym za co zapłacisz. Co będzie gdy nie zapytam doświadczonego lektora? Gdy nie zapytam lektora o jego/jej szybkość, skuteczność i jakość, nauczania to równoznaczne jest to z tym, że godzę się na wolne, bierne, nieskuteczne, długie, trudne i niskiej jakości i przepłacone uczenie się języka angielskiego. Jeżeli nie zapytasz to Twoje pieniądze będą wydane \"w błoto\". Jeżeli zapytasz to Twoje pieniądze będą wydane \"w złoto\". Teraz, masz możliwość wyboru. Możesz nie zadawać pytań związanych ze swoją nauką angielskiego i mieć pretensje i rozczarowania lub możesz zadać poniższe pytania, po to aby i być zadowolonym/ą z nauki i uniknąć pretensji, rozczarowań i żalów. Jeżeli nie pytasz to pieniądze wydajesz \"w błoto\". Jeżeli pytasz to pieniądze wydajesz \"w złoto\". Zapytaj mnie: jaką jakością jaką szybkością i jaką skutecznością nauczam czyli jak szybko i ile się nauczysz i wtedy wybierz mnie na swojego lektora. Plik z profesjonalnym materiałem o moim szybkim, skutecznym i wysokiej jakości kursie, który towarzyszy zawsze podczas nauczania i uczenia się jest dostępny po napisaniu na :mrandrewmile@gmail.com l ub: milewskiandrzej@gmail.com Andrew Andrzej Milewski. Ukończyłem Anglia Ruskin University i Cambridge Ruskin International College w Cambridge, UK oraz posiadam uprawnienia i przygotowania do wykonywania zawodu lektora języka angielskiego: Language Teaching Licence LTL Szybkość-Skuteczność-Solidność, certyfikat 1/2018.
75 aneslo angielski
Całe moje życie zawodowe związane jest z nauczaniem języka angielskiego dzieci i młodzieży. Pracowałam w Szkole Podstawowej, Gimnazjum oraz Liceum Ogólnokształcącym. Jestem egzaminatorem OKE egzaminu maturalnego i gimnazjalnego. Łatwo nawiązuję kontakty i lubię pracować z dziećmi i młodzieżą. W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów, możliwość poznawania nowych ludzi i podejmowania wyzwań. Jestem osobą komunikatywną, dobrze zorganizowaną, potrafię kreatywnie pracować indywidualnie jak i w zespole. Doświadczenie zawodowe, które zdobyłam nauczyło mnie ogromnej cierpliwości, odpowiedzialności i rzetelności.
76 aneta21 angielski
Brak informacji
77 aneta23 angielski, niemiecki
Jestem osobą cierpliwą, lubię pracę z dziećmi i młodzieżą. Dużo wymagam od siebie i od uczniów. Cechuje mnie też poczucie humoru.
78 anetag86 angielski
Brak informacji
79 AnetaK13 angielski, polski dla cudzoziemców
Jestem absolwentką filologii angielskiej, którą ukończyłam na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Interesuję się nauczaniem języka angielskiego oraz tłumaczeniem tekstów. Posiadam trzyletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego (nauczyciel kontraktowy) oraz dwuletnie doświadczenie w dziedzinie tłumaczeń. Brałam udział w wymianie międzynarodowej oraz pracowałam w Wielkiej Brytanii m.in. jako tłumacz ustny. Dzięki temu udoskonaliłam swoje umiejętności językowe oraz poznałam brytyjskie realia kulturowe. W czasie studiów licencjackich odbyłam dwie praktyki pedagogiczne: w gimnazjum oraz liceum ogólnokształcącym. Pracę nauczyciela rozpoczęłam w Zespole Szkół Publicznych w Tarnowcu oraz w Szkole Podstawowej nr 18 w Tarnowie. Pracowałam z dziećmi i młodzieżą o różnych potrzebach i zdolnościach. Podczas zajęć posługiwałam się różnorodnymi metodami nauczania, szczególnie metodą komunikatywną oraz metodą całkowitego reagowania. Oprócz prowadzenia zajęć z języka angielskiego do moich obowiązków należało: przygotowanie uczniów to egzaminu gimnazjalnego, prowadzenie kół językowych, przeprowadzanie konkursów oraz organizowanie imprez szkolnych. Obecnie (do 31 sierpnia 2012 roku) pracuję w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 6 w Krakowie oraz w szkole językowej Leader School. Wykonuję także tłumaczenia tekstów oraz piszę regularne felietony do kwartalnika biznesowego TOP10 Magazine. Ponadto, odbyłam praktykę tłumaczeniową w Firmie Edukacyjnej STAR w Tarnowie, podczas której miałam możliwość tłumaczenia różnorodnych tekstów specjalistycznych (akty urodzenia, akty małżeństwa, umowy o pracę, itp.). Usługi tłumaczeniowe wykonywałam także podczas stażu w Muzeum Okręgowym w Tarnowie (teksty kulturowe, strona internetowa), w firmie Corporate Services w Krakowie (teksty ekonomiczne) oraz pracy dla ESB Columbus z Opola (teksty techniczne). Jestem osobą samodzielną, rzetelną, odpowiedzialną oraz dyspozycyjną. Łatwo nawiązuję kontakty, potrafię pracować w środowisku międzynarodowym oraz dostosować się do nowych sytuacji. Posiadam umiejętności organizacyjne. Moje charakterystyczne cechy to ambicja, perfekcjonizm oraz wytrwałość w dążeniu do celu.
80 anetaZ. angielski
Podczas mojej pracy w szkole językowej Celingua w Krakowie oraz w Buccleuch Academy w Kettering przeszłam szereg szkoleń pedagogiczno- metodologicznych. W Celingua nauczałam dzieci i młodzież (od 5 do 18 roku życia). Prowadziłam kursy maturalne, gimnazjalne oraz przygotowania do FCE. Pracę w Buccleuch Academy w Wielkiej Brytanii rozpoczęłam, jako asystent językowy. Po trzech miesiącach zaproponowano mi posadę nauczyciela kontraktowego oraz tłumacza. Zakres moich obowiązków obejmował pracę w trzech placówkach akademii: Foundation Phase, Development Phase, Extension Phase (polskie odpowiedniki przedszkola, szkoły podstawowej i średniej). Zadaniem moim było nauczanie języka angielskiego wszystkich mniejszości etnicznych: Polaków, Greków, Afgańczyków, Węgrów, Słowaków, Ugandyjczyków, Francuzów. Jako koordynator do spraw kultury odpowiedzialna byłam za ich dobre samopoczucie w szkole oraz proces płynnej integracji. Prowadziłam także kursy wieczorowe, które skierowane były dla osób dorosłych: rodziców, pracowników szkoły etc. Przygotowywałam moich uczniów do egzaminu GCSE in English (poziom zaawansowany), oraz do egzaminów na obywatela Wielkiej Brytanii. Byłam odpowiedzialna za przeprowadzenie egzaminu GCSE in Polish. Praca z słuchaczami o różnych poziomach zaawansowania oraz w różnych grupach wiekowych pozwoliła mi najpełniej realizować swoje ambicje zawodowe oraz rozwijać zdolności pedagogiczne. Jest to rozwiązanie, które zapobiega rutynie i w najwyższym stopniu mobilizuje lektora. Podczas moich lekcji wykorzystywałam różnorodne techniki pracy i metody dydaktyczne. Zajęcia z najmłodszymi zaczynały się od stymulacji ruchowej i zachęcenie dzieci do aktywnego udziału w lekcji. Potem następowała praca z czytankami, rozszerzanie słownictwa, ćwiczenie pisania i mówienia. Używane przeze mnie metody obejmowały materiały wizualne, słuchowe, prezentacje multimedialne, kreskówki, pracę z tablicami interaktywnymi. Zajęcia z młodzieżą opierały się na użyciu podręczników i połączeniu tegoż materiału z wiedzą praktyczną. Tu w największym stopniu wykorzystywałam prezentację w Power Point, filmy, plakaty, artykuły. W tej grupie oraz w grupie dorosłych na szeroką skalę używałam materiałów z życia codziennego: formularzy, ulotek, biletów, które zgromadziłam w ogromnych ilościach na potrzeby dalszego nauczania w przyszłości. Nauka z osobami dorosłymi polegała na ciągłych konwersacjach, pracy w grupach, poszerzeniu wiedzy gramatycznej jak również praktycznej oraz licznych ćwiczeniach poprawiających umiejętność rozumienia ze słuchu. Dodatkowo zastosowane zostały prezentacje multimedialne, wideo, dyktafony, ipods.