PERSONNEL TRAINING INSTITUTE ZAPRASZA NA SZKOLENIE
23-24 lutego 2019
4 zjazd Akademii Sprzedaży w Szkole Językowej
Cele szkolenia:
Rozwijanie postawy asertywnej i umiejętności komunikowania się w sposób asertywny w relacjach z
klientem – będąc w roli właściciela, właścicielki szkoły językowej.
Korzyści ze szkolenia:
Rozpoznanie organizacyjnych ograniczeń dla asertywności w swojej szkole i istniejących mocnych
stron.
Określenie sposobów kształtowania postaw asertywnych i stosowania asertywnych zachowań wśród
pracowników szkoły językowej.
Poznanie korzyści postawy asertywnej w zarządzaniu personelem.
Rozpoznawanie i obrona przed naciskiem, manipulacją i uległością w środowisku pracy.
16 h zegarowych
Miejsce: Warszawa
Zadzwoń, napisz:
Aneta Wachowska (organizacja i zapisy): tel. 664 431 660; aneta.wachowska@pti.du.pl
Joanna Femiak (obszar merytoryczny i wdrożeniowy): tel. 664 129 586; jfemiak@pti.edu.pl
Dowiedz się więcej: http://www.pti.edu.pl/
http://www.pti.edu.pl/