Stowarzyszenie PASE
zaprasza pracowników działu obsługi klienta
w szkole językowej na szkolenie pod tytułem
--------------------------------------------------------------------------------
Obsługa Klienta na szóstkę!
--------------------------------------------------------------------------------
1 kwietnia 2011r.
Warszawa
Wczesna rejestracja do 21 marca 2011!
Limit miejsc - 16 osób.
Czy wiesz, że na sukces sprzedawcy w największej mierze składa się jego umiejętność budowania kontaktu z klientem, skutecznej komunikacji i sprawnego badania potrzeb klienta?
Proponujemy szkolenie, dzięki któremu Państwa pracownicy:
Poznają zasady skutecznego budowania relacji z klientem;
Poznają i nauczą się stosować narzędzia dobrej komunikacji z klientem;
Zdobędą umiejętność badania potrzeb klienta i doboru odpowiedniej dla klienta oferty;
Nauczą się dopasowywać sposób obsługi klienta do różnych typów klientów;
Nauczą się, jak zrobić odpowiednie wrażenie na kliencie.
--------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie poprowadzi p. Beata Zielińska Rocha;
anglistka i psycholog, trener umiejętności interpersonalnych, doświadczony nauczyciel i metodyk, właściciel firmy szkoleniowej Gama Training. Od kilku lat współpracuje z PASE. Prowadziła warsztaty i prezentacje w trakcie trzech odsłon konferencji Kapelusze lektora oraz warsztaty dla pracowników szkół językowych. Współpracowała jako trener z wieloma szkołami językowymi, wydawnictwem Pearson Longman, Wydawnictwem Szkolnym PWN oraz prowadziła szkolenia otwarte dla nauczycieli i metodyków, m.in. z zakresu komunikacji i coachingu. Przez wiele lat pracowała jako metodyk i trener w Centrum Języków Obcych Archibald, obecnie związana ze Szkołą Języków Obcych Pi School. W pracy nauczyciela, trenera i metodyka ceni sobie budowanie kontaktu, wymianę poglądów i doświadczeń, współuczestniczenie w rozwoju i zmianie oraz dzielenie się wiedzą. Prywatnie mama dwójki licealistów, miłośniczka muzyki fado i smooth jazzu, języka hiszpańskiego, książek, dobrej herbaty i rozmów z ludźmi.
Miejsce szkolenia: szczegóły wkrótce
Godziny: 10.30-15.30
Serdecznie zapraszamy
Sekretariat PASE
ul. Wyszogrodzka 6, 03-337 Warszawa
tel. 22 226 39 69, www.pase.pl
pase@pase.pl
http://www.pase.pl