korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

PASE: 7 Edycja Warsztatów - Kapelusze Lektora, 17.01.14, Gdańsk.


PASE: 7 Edycja Warsztatów - Kapelusze Lektora

Gdańsk, 17 stycznia 2014 (piątek)

Wczesna rejestracja do 8 stycznia
W celu zapisania się na warsztaty, prosimy wypełnić: formularz

Program: szczegóły wkrótce

Warsztat 1: Zadania bez kserowania, czyli jak przełamać sztampę przy minimalnym nakładzie środków.

Zadania bez kserowania
CZYLI JAK PRZEŁAMAĆ SZTAMPĘ PRZY MINIMALNYM NAKŁADZIE ŚRODKÓW
Chcesz przypomnieć sobie dawno zapomniane ćwiczenia i poznać nowe, które wykorzystasz na zajęciach? W trakcie tej sesji zaprezentujemy kilka tuzinów pomysłów na urozmaicanie zajęć w różnych grupach wiekowych i takie ich prowadzenie, aby było ciekawie, różnorodnie, niesztampowo. Szczególny nacisk położymy na ćwiczenia, które (prawie) nie wymagają kopiowania materiałów.
Pojawią się pomysły na rozgrzewki, powtórki w trakcie lekcji, wprowadzenie do tematu lekcji i ćwiczenie nowego materiału. Pokażemy, jak korzystać z podręcznika, żeby zajęcia były różnorodne, z elementem zaskoczenia. Poszukamy też ćwiczeń, w których przygotowanie i prowadzenie zaangażujemy uczniów.
AUTOR: Beata Zielińska-Rocha

Warsztat 2: Storytelling b.o., czyli o nauczaniu języków obcych poprzez historie dla małych i dużych.

Storytelling b.o
CZYLI O NAUCZANIU JĘZYKÓW OBCYCH POPRZEZ HISTORIE DLA MAŁYCH I DUŻYCH
Dawno dawno temu….
Za górami i lasami…
Chyba każde dziecko a pewnie i większość dorosłych słysząc te od razu słowa nadstawia uszy i jest ciekawa o czym będzie historia…
Celem warsztatu jest pokazanie jak kreatywnie można wykorzystać historyjki i opowiadania na lekcjach języka obcego aby zaktywizować uczniów. Pokażemy jak można zachęcić dzieci młodzież i dorosłych do nauki poprzez słuchanie, czytanie ale przede wszystkim tworzenie własnych historyjek. Zaprezentujemy również jak można wykorzystać obraz, dźwięk i muzykę oraz różne programy do do tworzenia cyfrowych historyjek (Digital stories). W trakcie sesji posłuchacie wielu ciekawych historyjek, i zobaczycie co z nimi zrobić i przekonacie się jak łatwo i przyjemnie jest tworzyć własne opowiadania.
AUTOR: Jacek Członkowski

Warsztat 3: Dzieci i ryby mają głos,czyli jak inteligentnie i emocjonalnie uczyć mówienia grupy dziecięce.

Dzieci i ryby mają głos
CZYLI JAK INTELIGENTNIE I EMOCJONALNIE UCZYĆ MÓWIENIA GRUPY DZIECIĘCE
Myślenie i czucie, to dwa podstawowe wymiary naszego istnienia. Na pytanie co myślimy odpowiadamy zdecydowanie i szybko. Zapytani o to co czujemy, często mamy problem z ubraniem tego w słowa.Według D.Golemana, twórcy pojęcia inteligencji emocjonalnej, sukces w życiu nie zależy tylko od intelektu, lecz kierowania emocjami. Na naszych oczach nasi uczniowie rozwijają się fizycznie, intelektualnie i emocjonalnie. Warto dostrzec radość dziecka, ucznia kiedy pokonuje trudności, kiedy osiąga cel, odkrywa tajemnicę. Warto dostrzec szczęście samodzielności, opanowania, władania.
Podczas warsztatów poznamy garść praktycznych ćwiczeń, które pomogą zharmonizować myślenie i czucie i zmotywować uczniów do mówienia. Wykorzystamy model „ na cebulkę” : JA-MOJA RODZINA I PRZYJACIELE- MOJE OTOCZENIE- MOJA SZKOŁA- MÓJ KRAJ-ŚWIAT.
AUTOR: Aneta Chabrowska

KONTAKT T: 22 226 39 69, E: PASE@PASE.PL F:FACEBOOK.COM/PASE.STOWARZYSZENIE
http://www.kapeluszelektora.pl/