|
|
|
|
Podgląd |
2012-02-11 |
Oxford University Press |
Katowice |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty. |
|
2012-01-31 |
Oxford University Press |
Zamość |
Sesja 1- Małe dzieci w duzych klasach. |
|
2012-01-31 |
Oxford University Press |
Zamość |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-01-31 |
Oxford University Press |
Zamość |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty. |
|
2012-02-01 |
Oxford University Press |
Chełm |
Sesja 1- Małe dzieci w duzych klasach. |
|
2012-02-01 |
Oxford University Press |
Chełm |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-01 |
Oxford University Press |
Chełm |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty. |
|
2012-02-02 |
Oxford University Press |
Lublin |
Sesja 1- Małe dzieci w duzych klasach. |
|
2012-02-02 |
Oxford University Press |
Lublin |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-02 |
Oxford University Press |
Lublin |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty. |
|