|
|
|
|
Podgląd |
2012-02-01 |
Oxford University Press |
Rzeszów |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-01 |
Oxford University Press |
Rzeszów |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty. |
|
2012-02-09 |
Oxford University Press |
Krosno |
Sesja 1- Małe dzieci w duzych klasach. |
|
2012-02-09 |
Oxford University Press |
Krosno |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|
2012-02-09 |
Oxford University Press |
Krosno |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty. |
|
2012-02-06 |
Oxford University Press |
Częstochowa |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable. |
|
2012-02-08 |
Oxford University Press |
Katowice |
Sesja 1 - Little Britain or Great Britain. |
|
2012-02-08 |
Oxford University Press |
Rybnik |
Sesja 1- Małe dzieci w duzych klasach. |
|
2012-02-08 |
Oxford University Press |
Katowice |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable. |
|
2012-02-08 |
Oxford University Press |
Rybnik |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty. |
|