|
|
|
|
Podgląd |
2012-02-03 |
Oxford University Press |
OPOLE |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej |
|
2012-02-03 |
Oxford University Press |
OPOLE |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty |
|
2012-02-09 |
Oxford University Press |
OPOLE |
Sesja 1- Little Britain or Great Britain |
|
2012-02-09 |
Oxford University Press |
OPOLE |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable. |
|
2012-02-09 |
Oxford University Press |
KIELCE |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej |
|
2012-02-09 |
Oxford University Press |
KIELCE |
Sesja 3- Egzamin krok po kroku - test szóstoklasisty |
|
2012-02-13 |
Oxford University Press |
Kielce |
Sesja 1 - Little Britain or Great Britain. |
|
2012-02-13 |
Oxford University Press |
Kielce |
Sesja 2- Let me think... - making material presentation more memorable. |
|
2012-02-04 |
Oxford University Press |
Jelenia Góra |
Sesja 1- Małe dzieci w duzych klasach. |
|
2012-02-04 |
Oxford University Press |
Jelenia Góra |
Sesja 2- I can. Efekt kształcenia językowego w klasach III szkoły podstawowej. |
|