Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
11 |
ciao_k8 |
włoski |
Brak informacji |
|
12 |
anna1978 |
włoski |
Moim atutem jest pracowitość, obowiązkowość oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi. Cechuje mnie przede wszystkim lojalność, konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność w podchodzeniu do wykonywanej pracy. Do moich zainteresowań należą: język łaciński, grecki, włoski, literatura klasyczna zarówno łacińska jak i grecka, literatura patrystyczna, literatura średniowieczna, co wiąże się z moim wykształceniem - doktor Literatury Klasycznej i Chrześcijańskiej uzyskanym na studiach stacjonarnych Papieskiego Uniwersytetu Salezjańskiego w Rzymie (Università Pontificia Salesiana). Studia w Rzymie ukończyłam w języku włoskim, którego znajomość potwierdza uzyskany przeze mnie certyfikat Celi 5.
|
|
13 |
Adriannab01 |
włoski |
Brak informacji |
|
14 |
A-lektor |
hiszpański, włoski |
Uczę z lekkością i entuzjazmem. Łączę profesjonalizm, doświadczenie (również w środowisku biznesowym i korporacyjnym) z dużą uważnością na potrzeby i źródła motywacji moich uczniów. Pomagam odnaleźć sposób na to, by nauka stała się lekka, a przyswajanie języka całkiem miłą przygodą otwierającą wiele możliwości i zamkniętych wcześniej drzwi (zarówno na ścieżce kariery zawodowej, jak i w życiu osobistym).
Dostosowuję program i materiały pod potrzeby uczących się, jak i preferowany przez nich sposób przyswajania języka. Z zainteresowaniem śledzę nowości w glottodydaktyce i chętnie wprowadzam je do moich zajęć. Zachęcam do wykorzystywania możliwości doskonalenia znajomości języka za pomocą nowych technologii.
Jestem również praktykującym coachem i trenerem biznesu. Doświadczenie coachingowe umożliwia mi wspieranie uczniów m.in. w przełamywaniu takich barier językowych jak opory w mówieniu, strach przez popełnieniem błędu, ośmieszeniem podczas wystąpień publicznych w j.obcym, jak i wiele innych powiązanych z pewnością siebie i szeroko rozumianymi kompetencjami miękkimi.
Swobodnie czuję się w uczeniu osób dorosłych (w tym młodych dorosłych) oraz klientów korporacyjnych. |
|
|