Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
61 |
sajkowski_jakub |
angielski, rosyjski |
Dodatkowe doświadczenie:
Sierpień – Wrzesień Praca na stanowisku redaktora w firmie Systematio: redakcja poradnika
2009 psychologicznego
Lipiec 2009 Praca na obozie w Karpaczu na stanowisku wychowawcy kolonijnego
lipiec 2008 Praca na stanowisku wychowawca – instruktor na obozie Związku Harcerstwa Polskiego w miejscowości Nowa Wieś Zbąska k. Zbąszynia (województwo wielkopolskie) – wolontariat
lipiec 2007 Praca na stanowisku wychowawca – instruktor na obozie Związku Harcerstwa Polskiego w miejscowości Łysinin (województwo kujawsko – pomorskie)
Dodatkowa działalność:
2003 – 2008 Współpraca w prowadzeniu 64 Poznańskiej Drużyny Harcerskiej w Poznaniu, w tym: opieka nad dziećmi i odpowiedzialność prawna podczas wyjazdów, prowadzenie zajęć dla dzieci
2004 – 2008 Działalność w teatrze studenckim „Szutnik” Instytutu Filologii Rosyjskiej UAM
od 2009 Współredaktor artystycznego portalu internetowego http://www.poema.art.pl
od 2010 działalność kulturalna – organizowanie i prowadzenie spotkań poetyckich i literackich
Zainteresowania:
Zainteresowania
- literatura polska, obca – przede wszystkim poezja; w tym – tłumaczenia polskiej poezji z i na
angielski i rosyjski, kilka tłumaczeń opublikowanych w prasie polskiej i zagranicznej
- języki obce: przede wszystkim kultura angielska i rosyjska
- sport
- przede wszystkim i ponad wszystko – kontakt z człowiekiem, we wszystkich grupach wiekowych, rasach i poglądach
|
|
62 |
marianna4 |
angielski, rosyjski |
Do czerwca 2014 roku pracowałam w zespole Szkół im. Polskich Noblistów w
Wielichowie (27 godzin jako nauczyciel języka angielskiego, w ramach
współpracy szkoły z firmą O.K. Centrum Języków Obcych, której byłam
lektorem). Posiadam doświadczenie w prowadzeniu zarówno lekcji, jak i zajęć
dodatkowych/kursów dla słuchaczy w każdej grupie wiekowej - dzieci klas
1-3, gimnazjalistów, licealistów, pracowników firmy lub urzędu. Jestem
osobą obowiązkową, lektorem skutecznym - grupy prowadzone przeze mnie
bez problemu zdawały egzaminy na certyfikaty językowe; moi uczniowie
odnoszą sukcesy w konkursach na szczeblu powiatowym; a język i uczenie go
to moja pasja.
|
|
63 |
szymon25011 |
angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski |
Bardzo szybko łapię dobry kontakt z dziećmi oraz młodzieżą, jestem lubiany w ich środowisku, chętnie pracują na moich lekcjach i robią postępy w nauce, Jestem sumienny i pracowity, zawsze przygotowuję się do lekcji (konspekty, plansze, obrazki itp.). |
|
64 |
NICKSON |
angielski, rosyjski |
Administrative and managerial experience in higher education |
|
65 |
goska7777 |
rosyjski |
2005 – grant w wysokości 11500 PLN od polsko-amerykańskiej fundacji wolności EDUDEMO (Edukacja dla Demokracji) dla autorskiego projektu wymiany uczniowskiej szkół z miast partnerskich Konin – Brańsk: „Poznajemy nasze małe ojczyzny”,
2004–2010 – organizacja wymian uczniowskich szkół, projekty trójstronne (Herne-Konin-Briańsk), organizacja imprez okolicznościowych, np.”Serce dla dzieci z Biesłanu” (2004)
2003 Wyróżnienie w I Edycji Regionalnego Konkursu Języków Obcych organizowanym przez PWSZ i Prezydenta Miasta Konina |
|
66 |
ewa_bajerska |
rosyjski |
- szczególnie wyróżniająca, najwyższa ocena pracy),
- wyjątkowa umiejętność dotarcia do ucznia (słuchacza) - opinie dyrektorów szkół, Rad Rodziców,
- liczne nagrody i wyróżnienia za pracę dydaktyczną i skuteczność metod wychowawczych oraz wyjątkową dbałość o warsztat pracy,
- zatrudnienie jako nauczyciela na kursach przygotowawczych do egzaminów eksternistycznych z zakresu liceum ogólnokształcącego ze szczególnym podkreśleniem bardzo dobrego kontaktu zarówno z ludźmi dorosłymi jak i młodzieżą (opinia dyrektora ośrodka - praca dodatkowa przez 5 lat)
- nieprzeciętny entuzjazm i porozumienie w kontaktach z młodzieżą ewidentnie wpływały na wyniki procesu dydatycznego (100% zdawalności matur) |
|
67 |
BaileAthaCliath |
angielski, rosyjski |
*Dzień dobry Państwu. Uczę języka angielskiego konkretnie, pragmatycznie, logicznie i sensownie. Wypełniam lekcje treścią, która coś znaczy, ponieważ nie lubię marnować czasu ucznia ani swojego :) Osoby pragmatyczne i chcące się nauczyć oraz takie, które są gotowe na wyzwanie jakim jest nauka języka obcego myślę, że trafiły pod dobry adres :)*
Kładę nacisk na jakość, stąd raczej ograniczam liczbę podejmowanych lekcji. Moją największą satysfakcją są odczuwalne postępy ucznia i zdane egzaminy.
Oferuję również ogólną pomoc językową i tłumaczenia zwykłe.
Jestem w y k w a l i f i k o w a n ą nauczycielką, absolwentką d z i e n n y c h studiów UAM oraz uczelni zagranicznej (DIT, Dublin). Pracuję czynnie w szkole średniej. Posiadam zaświadczenie o niekaralności. Mówię również w j. rosyjskim.
*Pomagam w zakresie:*
_Poziom szkoły średniej i uniwersytecki_
_Przygotowanie do matury (nowej i starej)_
_Przygotowanie do egzaminu STANAG (dla obecnych i przyszłych żołnierzy)_
_Pomoc językowa w różnych kontekstach_
_Kładę nacisk na logiczną naukę języka_
_Mam 10 lat doświadczenia z żywym językiem_
_Posiadam dobrą ogranizację pracy_
MYŚLĘ, ŻE WARTO SPRÓBOWAĆ WSPÓŁPRACY ZE MNĄ :) |
|
68 |
ENG-RU-UA-LEKTOR |
angielski, rosyjski, ukraiński |
Duże doświadczenie w nauczaniu języków obcych, native speaker: jęz. rosyjski i ukraiński |
|
69 |
makarenko |
rosyjski |
Na pytanie psychologa " kim jestem?'' odpowiedziałam że jestem nie kobieta, nie mamą ,tylko nauczycielem. Uwielbiam tą pracę. Przez 20 lat pracowałam w szkole. Mam także nagrody w swoim zawodzie. W tej chwili nie mogę znaleźć pracę nauczyciela. Nie szukam pieniędzy szukam pracę w szkole. |
|
70 |
Natalia Cz |
rosyjski |
Urodziłam się i wychowałam w polsko-ukraińskiej rodzinie nauczycieli. Jestem
pedagogiem i nauczycielem z pasji oraz powołania. Wyróżniają mnie pracowitość, rze- telność w wykonywanych zadaniach, twórczość połączona z determinacją w realizacji inicjatyw. Umiem i lubię przekazywać wiedzę, niezależnie od wieku osoby nauczanej.
Przez lata pracowałam z różnymi grupami wiekowymi- od młodzieży po senio- rów. Pragnę pomóc młodemu pokoleniu zdobyć jeden z kluczy do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszych czasach, którym jest otwarcie się zarówno w kierunku zachodnim jak i również wschodnim, oparte na poznawaniu kultury i języka. |
|
|