korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: rosyjski
- miasto: Poznań
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie wielkopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka rosyjskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka rosyjskiego w województwie wielkopolskim


Przejdź do:
  Znaleziono 96 lektorów.
język rosyjski Poznań
  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10  
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
51 iwooona rosyjski
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. A.Mickiewicza w Poznaniu. Studia ukończyłam na kierunku filologia rosyjska. Podczas studiów zdobyłam szeroką wiedzę teoretyczną, którą miałam okazję wykorzystać na praktykach studenckich, podczas których nabyłam wiele umiejętności praktycznych przydatnych na stanowisku lektora. Uczestnicząc w praktykach realizowałam program nauczania zachęcając uczniów do pracy poprzez stosowanie aktywizujących metod nauczania. Chętny udział uczniów w lekcjach języka rosyjskiego prowadzonych przeze mnie, jak też pozytywna opinia opiekuna praktyk utwierdziły mnie w przekonaniu, że praca lektora jest zgodna z moimi zainteresowaniami i predyspozycjami. Moim atutem jest łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, gdyż podchodzę do pracy z nimi z dużym zaangażowaniem i cierpliwością. Uważam również, że sumienność i dokładność, z jaką podchodzę do wymierzonych mi obowiązków, są pomocne w przekazywaniu wiedzy uczniom i opieką nad nimi. Cechuje mnie również pracowitość, która mam nadzieję będzie pomocna w zdobywaniu mojego dalszego doświadczenia w pracy o charakterze pedagogicznym.
52 tmonczynski rosyjski
Praca polegająca na przekazaniu swoich umiejętności i wiedzy wymaga wielkiego zaangażowania i chęci. Sukces w nauczaniu osób posiadających predyspozycje lingwistyczne to dopiero początek drogi, która prowadzi do pełnej satysfakcji z wykonywania zawodu lektora. Moje doświadczenia pokazują jak wielką radość dają \"małe\" sukcesy uczniów, którym nauka języka przysparza dość sporych problemów. Wiedza teoretyczna, choć bardzo przydatna i istotna, dała mi jedynie podstawę do pracy nad własnymi materiałami dydaktycznymi, które wykorzystuję ucząc języka rosyjskiego zarówno uczniów silnie zmotywowanych, jak i tych, którzy poczuli inspirację dopiero po kilku lekcjach, dlatego uważam, że dopiero możliwość szerszego zaprezentowania moich umiejętności pozwoli mojemu przyszłemu pracodawcy jak najlepiej ocenić moje predyspozycje na co liczę w najbliższej przyszłości.
53 ewa_bajerska rosyjski
- szczególnie wyróżniająca, najwyższa ocena pracy), - wyjątkowa umiejętność dotarcia do ucznia (słuchacza) - opinie dyrektorów szkół, Rad Rodziców, - liczne nagrody i wyróżnienia za pracę dydaktyczną i skuteczność metod wychowawczych oraz wyjątkową dbałość o warsztat pracy, - zatrudnienie jako nauczyciela na kursach przygotowawczych do egzaminów eksternistycznych z zakresu liceum ogólnokształcącego ze szczególnym podkreśleniem bardzo dobrego kontaktu zarówno z ludźmi dorosłymi jak i młodzieżą (opinia dyrektora ośrodka - praca dodatkowa przez 5 lat) - nieprzeciętny entuzjazm i porozumienie w kontaktach z młodzieżą ewidentnie wpływały na wyniki procesu dydatycznego (100% zdawalności matur)
54 szymon25011 angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski
Bardzo szybko łapię dobry kontakt z dziećmi oraz młodzieżą, jestem lubiany w ich środowisku, chętnie pracują na moich lekcjach i robią postępy w nauce, Jestem sumienny i pracowity, zawsze przygotowuję się do lekcji (konspekty, plansze, obrazki itp.).
55 marianna4 angielski, rosyjski
Do czerwca 2014 roku pracowałam w zespole Szkół im. Polskich Noblistów w Wielichowie (27 godzin jako nauczyciel języka angielskiego, w ramach współpracy szkoły z firmą O.K. Centrum Języków Obcych, której byłam lektorem). Posiadam doświadczenie w prowadzeniu zarówno lekcji, jak i zajęć dodatkowych/kursów dla słuchaczy w każdej grupie wiekowej - dzieci klas 1-3, gimnazjalistów, licealistów, pracowników firmy lub urzędu. Jestem osobą obowiązkową, lektorem skutecznym - grupy prowadzone przeze mnie bez problemu zdawały egzaminy na certyfikaty językowe; moi uczniowie odnoszą sukcesy w konkursach na szczeblu powiatowym; a język i uczenie go to moja pasja.
56 sajkowski_jakub angielski, rosyjski
Dodatkowe doświadczenie: Sierpień – Wrzesień Praca na stanowisku redaktora w firmie Systematio: redakcja poradnika 2009 psychologicznego Lipiec 2009 Praca na obozie w Karpaczu na stanowisku wychowawcy kolonijnego lipiec 2008 Praca na stanowisku wychowawca – instruktor na obozie Związku Harcerstwa Polskiego w miejscowości Nowa Wieś Zbąska k. Zbąszynia (województwo wielkopolskie) – wolontariat lipiec 2007 Praca na stanowisku wychowawca – instruktor na obozie Związku Harcerstwa Polskiego w miejscowości Łysinin (województwo kujawsko – pomorskie) Dodatkowa działalność: 2003 – 2008 Współpraca w prowadzeniu 64 Poznańskiej Drużyny Harcerskiej w Poznaniu, w tym: opieka nad dziećmi i odpowiedzialność prawna podczas wyjazdów, prowadzenie zajęć dla dzieci 2004 – 2008 Działalność w teatrze studenckim „Szutnik” Instytutu Filologii Rosyjskiej UAM od 2009 Współredaktor artystycznego portalu internetowego http://www.poema.art.pl od 2010 działalność kulturalna – organizowanie i prowadzenie spotkań poetyckich i literackich Zainteresowania: Zainteresowania - literatura polska, obca – przede wszystkim poezja; w tym – tłumaczenia polskiej poezji z i na angielski i rosyjski, kilka tłumaczeń opublikowanych w prasie polskiej i zagranicznej - języki obce: przede wszystkim kultura angielska i rosyjska - sport - przede wszystkim i ponad wszystko – kontakt z człowiekiem, we wszystkich grupach wiekowych, rasach i poglądach
57 KasiaRacz angielski, rosyjski
Doświadczenie zawodowe: 09/2008 – obecnie lektor j. angielskiego i rosyjskiego, Centrum Języków Obcych Moose - oddział w Poznaniu: prowadzenie zajęć dydaktycznych z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym; prowadzenie zajęć dydaktycznych z uczniami szkół podstawowych na poziomie początkującym; prowadzenie zajęć z uczniami szkół licealnych na poziomie początkującym, średniozaawansowanym i zaawansowanym; prowadzenie zajęć z dorosłymi na poziomach początkującym i średniozaawansowanym; prowadzenie zajęć konwersacyjnych; samodzielny dobór materiałów dydaktycznych zgodnych z uprzednio ustalonym poziomem znajomości języka kursanta oraz bazujących na najnowszych edycjach rekomendowanych i uznanych podręczników; prowadzone kursy: przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego (poziom podstawowy i rozszerzony); kursy przygotowawcze do egzaminu maturalnego z języka angielskiego (poziom podstawowy i rozszerzony); kurs IELTS; prowadzenie zajęć z języka specjalistycznego: medyczny język angielski; biznesowy język angielski; 04/2013 Udział w 6-tym Kongresie Polskich Kanadianistów ‘‘The Peacable Kingdom? Cultural and language communities in Canada and the rule of law’’ – prezentacja artykułu naukowego 03/2013 Udział w warsztacie metodycznym Wydawnictwa Szkolnego PWN ‘‘Aktywizacja uczniów na lekcjach języków obcych’’ 04-05/2012 Tłumaczenia dla Muzeum Adama Mickiewicza w Śmiełowie 05/2012 Udział w studencko-doktoranckiej konferencji naukowej ‘‘The Body in North American Literature and Culture’’ – prezentacja artykułu naukowego 03/2010- 09/2012 Praktyki pedagogiczne z języka angielskiego i języka rosyjskiego w grupach na poziomie średnio- i zaawansowanym w LO X im. Przemysła II i LO XI im. Jadwigi i Wacława Zembrzuskich w Poznaniu: przygotowywanie planów lekcji prowadzenie dokumentacji: dziennik praktyk i obserwacji prowadzenie zajęć dydaktycznych konsultacje z nauczycielem prowadzącym obserwacje umiejętności i aktywności uczniów 07-08/2011 Lektor j. angielskiego oraz opiekun grupy na praktykach AIESEC w Woroneżu, Rosja: udział w cotygodniowych projektach językowych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym współtworzenie ramowych planów nauczania na poszczególne turnusy koordynacja grup na poziomie początkującym kontakt z lektorami języka angielskiego w okręgu Woroneskim aktywny udział w organizacji zajęciach animacyjnych praca z młodzieżą niedostosowaną społecznie (obowiązki dydaktyczno-pedagogiczne)
58 Elena74 angielski, rosyjski
Interesuję się psychologią, bardzo lubię pracować z ludźmi, potrafię szybko nawiązać dobry kontakt z uczniem i z całą grupą. Jestem otwarta, komunikatywna, pełna pasji. Nauczanie sprawia mi przyjemność. Prowadzę zajęcia w miłej i bezstresowej atmosferze, posiadam sporo materiałów dydaktycznych wspomagających naukę, sama ciągle i chętnie się dokształcam.
59 Jeling rosyjski, ukraiński
Jestem absolwentem (z tytułem magistra) filologii rosyjsko-ukraińskiej Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Dzięki moim studiom nauczyłem się systematyczności i odpowiedzialności w pracy, a także komunikatywności i optymistycznego patrzenia na świat. Jestem osobą młodą, ambitną i pełną zapału, chętnie i szybko uczę się nowych rzeczy. Lubię też pracować w zespole, mam dobry kontakt z ludźmi. Posiadam wykształcenie pedagogiczne i wieloletnie doświadczenie w nauczaniu, zarówno młodzieży jak i osób dorosłych. Wszyscy moi uczniowie byli zadowoleni z osiągniętych rezultatów, z zapałem uczestniczyli w zajęciach, byli zmotywowani do stałego polepszania swoich umiejętności.
60 monika.dominika. rosyjski
Jestem absolwentką filologii rosyjskiej w Poznaniu. Dzięki stypendium naukowemu studiowałam także jeden semestr w Instytucie im. A.S. Puszkina w Moskwie. Jestem osobą otwartą i komunikatywną. Zapewniam naukę w miłej atmosferze, aczkolwiek jestem wymagająca. Chętnie pomogę osobom początkującym poznać tajniki rosyjskiego alfabetu, a także tym, którzy chcą kontynuować naukę tego języka.
0-100