Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
61 |
ElaDziedzic |
polski dla cudzoziemców |
Może bardziej niż lektorem i nauczycielem jestem \"sprzedażowcem\". Stad też moje podejście do nauczania - bardzo spontaniczne, życiowe, interaktywne, żywiołowe. W nauczaniu mocno nawiązuję do życia studenta wymieniając z nim wiele \"życiowych\" informacji.
Mam wiele i szerokich zainteresowań - od językoznawstwa - przez filozofię i psychologię po sprzedaż, prawo, finanse, sport, kosmetyki i fit life;). Jestem ciekawa i z przyjemnością wymieniam ze studentami wiedzę o kulturze i historii naszych krajów. Mam wiedzę prawniczą - potrafię czasem pomóc w zakresie pytań co do polskich regulacji prawnych istotnych dla cudzoziemców.
Umiem wyczuć kiedy student jest już przeładowany wiedzą i trzeba zmienić metodę na przykład na łatwą lekką i przyjemną, ale jakże pouczającą grę interaktywną typu Kahoot;) |
|
62 |
Lektor_dla_dzieci |
polski dla cudzoziemców |
Myślę, że jestem i dobrym człowiekiem i dobrym nauczycielem. Praca z dziećmi nauczyła mnie doceniać umiejętność bycia przyjaznym wobec innych, szczególnie małych ludzi. Nie ma lepszej pracy niż konsekwentna, ale po ludzku. |
|
63 |
slowianka |
polski dla cudzoziemców, ukraiński |
Nauczaniem języków obcych zajmuję się jeszcze od lat studenckich. Prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe dla dorosłych i dzieci. Najlepszą oceną mojej pracy są postępy studentów i dlatego z wielką satysfakcją przygotowuję każdą kolejną lekcję.
Na swoich zajęciach stosuję zasadę indywidualnego podejścia do każdego studenta. Moim głównym celem jest zainspirować studentów na szybkie i skuteczne posługiwanie się językiem w życiu codziennym czyli nauczyć studentów poprawnie i biegle formułować własne ustne i pisemne wypowiedzi w wybranym języku. Dlatego staram się na lekcjach połączyć kolejny aspekt gramatyczny z blokiem nowej leksyki pokazując drogę do użycia pewnych pojęć w sytuacji komunikacyjnej. Zakończenie każdej lekcji poświęcamy na poznanie ciekawostek historii i kultury kraju. Pragnę dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami według zapotrzebowań studentów.
Jestem osobą sumienną, odpowiedzialną, pracowitą i otwartą. Lubię podróżować, poznawać nowe miejsca, aktywnie spędzać czas, interesuję się historią, plastyką, śpiewem chóralnym. |
|
64 |
JKC232824 |
polski dla cudzoziemców |
Od 1991 roku jestem właścicielką Biura Usług Polonistycznych Korepetytorskich i Pedagogicznych. To jest adres mojej strony:
polski-korepetycje-korekty.pl
Zajmuję się korepetycjami. Uczę języka polskiego na różnych poziomach, w tym dzieci innych narodowości, chodzące do polskich szkół.
Prowadziłam przede wszystkim kursy dla mieszkańców Ukrainy.
Ponadto zajmuję się korektą i redakcją tekstów. |
|
65 |
amansverba |
polski dla cudzoziemców |
Odbyłam praktyki w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum oraz w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców. Podczas praktyk, pod okiem dobrych nauczycieli-opiekunów, miałam okazję sprawdzić i rozwinąć swoje umiejętności dydaktyczne w pracy z dziećmi, młodzieżą i studentami.
Działam w Kole Naukowym Młodych Glottodydaktyków. W listopadzie 2010 r wzięłam udział w glottodydaktycznej konferencji naukowej: \\\"Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców\\\".
W ubiegłym roku pracowałam w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych jako nauczyciel języka polskiego.
Udzielam prywatnych lekcji cudzoziemcom.
W pracy motywuje mnie najbardziej satysfakcja uczniów, ich postępy w nauce, możliwość poznawania nowych ludzi i podejmowania nowych wyzwań.
Jestem osobą młodą, kreatywną, ambitną, komunikatywną i pełną zapału. Łatwo nawiązuję kontakty oraz lubię pracę z ludźmi. Nauczanie dzieci, młodzieży i dorosłych jest dla mnie radością i wyzwaniem.
Nieustannie lubię się rozwijać, dlatego podjęłam studia podyplomowe na kierunku logopedia.
|
|
66 |
azapia |
polski dla cudzoziemców |
Odkąd podjęłam decyzję o specjalizowaniu się w nauczaniu języka polskiego jako obcego, myśl o późniejszej pracy z obcokrajowcami towarzyszyła wszystkim moim przedsięwzięciom.
Nauczanie stanowi dla mnie warunek spełnienia zawodowego.
Możliwość poznania rozmaitych kultur i norm obowiązujących w różnych zakątkach świata, a przede wszystkim świadomość, że swoją pracą mogę współuczestniczyć w procesie adaptacyjnym osób poznających Polskę jest dla mnie bardzo satysfakcjonująca.
Podczas pisania pracy magisterskiej, której przedmiotem było stworzenie propozycji podręcznika dla obcokrajowców, pogłębiłam wiedzę na temat Łodzi, analizowałam zawartość wielu podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego i badałam metody nauczania poszczególnych sprawności językowych.
Jestem ambitna i przedsiębiorcza. Swój zapał i zaangażowanie w naukę jpjo wykorzystuję podczas zajęć w Studium Języka Polskiego oraz w czasie udzielanych korepetycji. Do moich największych atutów należą: zaangażowanie, staranność, sumienność. Ponadto charakteryzują mnie następujące cechy: pogodność, miła aparycja i zrównoważenie.
|
|
67 |
ojsnawostok |
białoruski, polski dla cudzoziemców, rosyjski, ukraiński |
Ośrodek Języków Słowiańskich został założony przez miłośników kultury naszych wschodnich sąsiadów. U nas możesz nauczyć się rosyjskiego, białoruskiego, ukraińskiego, ale działamy obustronnie!
W naszej ofercie znajdziesz kursy języka rosyjskiego na różnych poziomach, kursy języka ukraińskiego (prowadzone zarówno po polsku dla grup podstawowych, jak i po rosyjsku dla wszystkich władających językiem w stopniu komunikatywnym), języka białoruskiego, ale także języka polskiego! |
|
68 |
przyszly-lektor |
polski dla cudzoziemców |
Poszukuję pierwszej pracy, a bycie lektorem jezyka polskiego dla cudzoziemców jest moim marzeniem. Jestem solidna i systematyczna. Zawsze angażuję się w pracę, którą wykonuję i staram się robić wszystko na najwyższym poziomie. |
|
69 |
Natalie88 |
polski dla cudzoziemców |
Szanowni Państwo
Jestem początkującym lektorem języka polskiego jako obcego. Podejmując decyzję o nauczaniu języka polskiego jako obcego, wiedziałam, że jest to trudna, ale też przyjemna praca. Myśl o pracy z obcokrajowcami towarzyszyła moim przedsięwzięciom, dlatego napisałam pracę licencjacką na temat "Znajomość związków frazeologicznych wśród cudzoziemców uczących się języka polskiego jako obcego". Zaczynając praktyki lektorskie poznałam wielu cudzoziemców m. in. z Kongo, Ruandy, którzy pod moim okiem stawili swoje pierwsze kroki w nauce jpjo. Nauczanie stanowi dla mnie warunek spełnienia zawodowego. Jestem osobą pracowitą, odpowiedzialną, kreatywną, przjazną i ciepłą. Mam wiele pomysłów na ciekawe lekcje jpjo i chciałabym je zrealizować. |
|
70 |
polski.bez.problemu |
polski dla cudzoziemców |
Uczenie daje mi wiele przyjemności i satysfakcji. Szukam atrakcyjnych metod dydaktycznych, starając się dostosować do indywidualnych potrzeb studentów. Moim założeniem jest nauczanie metodą bezpośrednią, lecz gdy sytuacja komunikacyjna tego wymaga, wykorzystuję swoją znajomość znajomość języków obcych.
Analityczny umysł i umiejętność przejrzystego formułowania myśli przydaje mi się w objaśnianiu (zwykle kłopotliwych) zagadnień gramatycznych. Jestem osobą odpowiedzialną i otwartą na innych. Nie zdarzyło mi się dotąd odczuć znużenia dydaktyką - na każdych zajęciach zawsze sama czegoś nowego się uczę!
|
|
|