Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
11 |
annawiec |
polski dla cudzoziemców, włoski |
Brak informacji |
|
12 |
Anna_J |
polski dla cudzoziemców |
Jestem absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Łódzkiego (specjalizacja nauczycielska oraz nauczanie języka polskiego jako obcego).
Kierunek studiów, który ukończyłam, wybrałam z pasji. Bycie lektorką języka polskiego jest moim powołaniem. Podczas lekcji stosuję różnorodne metody aktywizujące, techniki i formy pracy z uczniami. Zawsze przygotowuję się sumiennie do zajęć. Dbam o ich uatrakcyjnienie oraz odpowiednią atmosferę, co sprzyja zaangażowaniu uczniów i wzmocnieniu ich poczucia własnej wartości.
Jestem osobą cierpliwą i wyrozumiałą. Zawsze wywiązuję się z powierzonych mi obowiązków. Świadczą o tym nie tylko opinie opiekunów praktyk, ale także poprzednich pracodawców.
Cały czas dążę do podnoszenia swoich kwalifikacji.
|
|
13 |
azapia |
polski dla cudzoziemców |
Odkąd podjęłam decyzję o specjalizowaniu się w nauczaniu języka polskiego jako obcego, myśl o późniejszej pracy z obcokrajowcami towarzyszyła wszystkim moim przedsięwzięciom.
Nauczanie stanowi dla mnie warunek spełnienia zawodowego.
Możliwość poznania rozmaitych kultur i norm obowiązujących w różnych zakątkach świata, a przede wszystkim świadomość, że swoją pracą mogę współuczestniczyć w procesie adaptacyjnym osób poznających Polskę jest dla mnie bardzo satysfakcjonująca.
Podczas pisania pracy magisterskiej, której przedmiotem było stworzenie propozycji podręcznika dla obcokrajowców, pogłębiłam wiedzę na temat Łodzi, analizowałam zawartość wielu podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego i badałam metody nauczania poszczególnych sprawności językowych.
Jestem ambitna i przedsiębiorcza. Swój zapał i zaangażowanie w naukę jpjo wykorzystuję podczas zajęć w Studium Języka Polskiego oraz w czasie udzielanych korepetycji. Do moich największych atutów należą: zaangażowanie, staranność, sumienność. Ponadto charakteryzują mnie następujące cechy: pogodność, miła aparycja i zrównoważenie.
|
|
14 |
b-michalska-24 |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
15 |
barnim |
polski dla cudzoziemców |
Jestem nauczycielem ambitnym, twórczym i niekonwencjonalnym. Moja charyzmatyczna osobowość sprawia, że dla moich uczniów staję się wzorem do naśladowania. Wychowankom poświęcam wiele czasu, gdyż nauka innych oraz nieustanne poszerzanie swojej wiedzy są moim życiowym priorytetem. Praca w zawodzie nauczyciela jest moją pasją.
W 2004 r. obroniłam pracę magisterską pt. \"Bóg, sacrum, wiara w poezji Tadeusza Różewicza\" z wynikiem bardzo dobrym, co do dziś uważam za jeden z największych zawodowych sukcesów z uwagi na osobę mojego promotora- znanego i cenionego w polskim świecie literackim krytyka i historyka literatury.
Wielu z moich podopiecznych zostało laureatami licznych konkursów i olimpiad z zakresu szeroko pojętego języka polskiego.
Chętnie podejmuję nowe wyzwania i zdobywam nowe doświadczenia. Moimi atutami są: cierpliwość, umiejętność współpracy, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i przekazywania jej innym. |
|
16 |
bee_bee |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
17 |
bulg-pol |
bułgarski, polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą, która bardzo angażuje się w wykonywana pracę i wymaga tego samego. Staram się stworzyć miłą atmosferę, ale jestem także wymagająca. Praca z ludźmi to dla mnie radość i wyzwanie. |
|
18 |
Dobjour |
francuski, polski dla cudzoziemców |
Od 2009 roku nauczam języka francuskiego, a od 2017 również języka polskiego jako obcego.
W ramach jednoosobowej działalności gospodarczej, od siedmiu lat prowadzę kursy obu tych języków w środowisku biznesowym, ucząc zarówno języka ogólnego, jak i języka z elementami biznesowymi. Ponieważ posiadam wydany przez Francuską Izbę Przemysłowo – Handlową dyplom języka francuskiego biznesowego (Diplôme de français professionnel des affaires) oraz pracowałam w biznesie dla klientów francuskojęzycznych w dziale kadr, logistyki oraz księgowości, rozumiem potrzeby językowe kursantów korporacyjnych.
Każdy nowy kurs rozpoczynam analizą potrzeb językowych grupy i dostosowuję program zajęć do jej potrzeb.
Współpracując ze szkołami językowymi cenię sobie współpracę zarówno z zespołem metodycznym, jak również zajmującym się organizacją szkoleń.
Pomimo trudnego czasu pandemii, udało mi się nie tylko kontynuować rozpoczęte kursy, ale również stworzyć kolejne uatrakcyjniając zajęcia przy użyciu interaktywnych narzędzi cyfrowych, takich jak kahoot, quizlet, wheeldecide, answergarden, Tvmonde apprendre et enseigner, wordwall.
Nieprzerwanie wzbogacam warsztat lektorski oraz dydaktyczny uczestnicząc w licznych konferencjach, szkoleniach i kursach, również zagranicznych.
Wyniki zarówno ankiet satysfakcji jak i testów semestralnych świadczą o zaangażowaniu w przygotowanie zajęć, ich przeprowadzenie oraz sprawowanie pieczy nad realizacją założonych celów kursów i indywidualnych potrzeb kursantów.
Tworzę autorskie dwujęzyczne materiały, co spotyka się z dużym entuzjazmem. Wspólnie z kursantami szukamy analogii leksykalnych, gramatycznych i fonetycznych na lekcji języka obcego, pracując tym samym nad ich większą autonomią.
Nauczanie obu języków jest dla mnie naturalnym wyborem ścieżki zawodowej, co przekłada się na jakość zajęć oraz obopólną satysfakcję, zarówno moją jak i kursantów
|
|
19 |
dominika8928 |
niemiecki, polski dla cudzoziemców, szwedzki |
Absolwentka germanistyki UŁ oraz studiów podyplomowych z zakresu nauczania języka polskiego jako obcego UŁ.
Języka niemieckiego uczę od kilku lat. Proponuję dzieciom i młodzieży poznawanie języka poprzez urozmaicone ćwiczenia komunikacyjne. Dysponuję różnymi materiałami, dzięki którym zajęcia z młodzieżą i dorosłymi są ciekawe i efektywne. Istotne dla mnie są nauka w dobrej atmosferze i widoczne postępy- dają motywację do nauki.
Moją pasją od dawna są języki obce, swoje umiejętności doskonaliłam na kursach w szkołach w Niemczech. Posiadam odpowiednie przygotowanie metodyczne i pedagogiczne. Prowadzę również zajęcia z dorosłymi.
Udzielę wskazówek dot.szybkiego i skutecznego przyswajania nowego słownictwa, tak aby czas spędzony na nauce w domu/tramwaju/aucie wykorzystać produktywnie.
W wolnym czasie uczę się innego germańskiego języka- szwedzkiego, pływam oraz oglądam mecze siatkówki. Moje hobby to ponadto literatura skandynawska i książki psychologiczne.
|
|
20 |
Edyta_jpjo |
polski dla cudzoziemców |
Brak informacji |
|
|