korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: polski dla cudzoziemców
- miasto: Kraków
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie małopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka polskiego dla cudzoziemców


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka polskiego dla cudzoziemców w województwie małopolskim


Przejdź do:
  Znaleziono 147 lektorów.
język polski dla cudzoziemców Kraków
  1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10   nastepne>>
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
11 Aleksandra_1 polski dla cudzoziemców
Jestem osobą otwartą, która uważa, że każde nowe doświadczenie wzbogaca i pomaga w przyszłości. Łatwo nawiązuję kontakty, bardzo dobra znajomość języka angielskiego i średnia języka rosyjskiego jest pomocna w prowadzeniu przeze mnie zajęć. Interesują mnie nowe rozwiązania w nauczaniu i uczeniu się języków obcych oraz w nauczaniu języka polskiego jako obcego.
12 alicja91 angielski, polski dla cudzoziemców, rosyjski
Brak informacji
13 aLucyna polski dla cudzoziemców
Jestem lektorką języka polskiego jako obcego i drugiego (skończyłam studia magisterskie o takiej specjalności na Uniwersytecie Jagiellońskim). Jeszcze w trakcie studiów odbyłam miesięczne praktyki w szkole językowej na Ukrainie oraz prowadziłam zajęcia dodatkowe dla dzieci cudzoziemskich. Prowadzę lekcje indywidualne i grupowe, dostosowując metody oraz treści nauczania do potrzeb i oczekiwań kursantów. Moi studenci pochodzą między innymi z Portugalii, Brazylii, Hiszpanii, USA, Ukrainy, Słowacji, Francji, Niemiec. Współpracuję z klientami indywidualnymi, szkołami językowymi i korporacjami, prowadzę kursy na różnych poziomach. Jestem pełną entuzjazmu, uśmiechniętą i pracowitą osobą. Urodziłam się i mieszkam w Krakowie, skąd wyjeżdżam na krótsze i dłuższe wyprawy. Przez rok mieszkałam w Portugalii, przez 3 miesiące w Brazylii, zakochując się szczerze w języku i kulturze obydwu krajów. Nauczanie polskiego obcokrajowców jest dla mnie wspaniałą szansą na spotykanie ludzi z całego świata i pomaganie im w odnalezieniu się w naszej rzeczywistości. Interesuję się pluralistycznymi podejściami do nauczania języków i kultur, przede wszystkim CLILem, \"otwarciem na języki\" i interkomprehensją. Ciągle staram się ulepszać moje metody nauczania, dlatego interesuje mnie wszystko, co pojawia się w współczesnej glottodydaktyce. W wolnym czasie uwielbiam czytać literaturę afrykańską portugalskiego obszaru językowego, tańczyć tańce izraelskie, podróżować i jeździć na rowerze.
14 anetagp polski dla cudzoziemców
Posiadam duże doświadczenie w nauczaniu języka polskiego jako ojczystego oraz nauczaniu języka polskiego jako obcego. Udzielam lekcji prywatnych, indywidualnych, ale również prowadzę zajęcia w grupach. Swoją pracę traktuję z zaangażowaniem i pasją. Staram się, aby lekcje były ciekawe, dynamiczne, ale również by rozwijały wszystkie kompetencje językowe studentów. Mam bardzo dobry kontakt ze studentami. Ukończyłam Filologię Polską na Uniwersytecie Jagiellońskim. Początkowo zajmowałam się tylko językiem polskim jako ojczystym. Obecnie udzielam lekcji języka polskiego dla obcokrajowców. Aby pogłębić i ujednolicić swoją wiedzę, podjęłam w 2012 roku podyplomowe studia o kierunku Nauka Języka Polskiego Jako Obcego na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Z zajęć praktycznych uzyskałam ocenę bardzo dobrą. Lekcje te zostały przeprowadzone w Międzynarodowym Centrum Kształcenia Politechniki Krakowskiej. Dziękuję za czas, który Państwo poświęciliście, aby zapoznać się z moimi dokumentami. Mam nadzieję, że swoją kandydaturę będę mogła przedstawić osobiście.
15 AnetaK13 angielski, polski dla cudzoziemców
Jestem absolwentką filologii angielskiej, którą ukończyłam na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Interesuję się nauczaniem języka angielskiego oraz tłumaczeniem tekstów. Posiadam trzyletnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego (nauczyciel kontraktowy) oraz dwuletnie doświadczenie w dziedzinie tłumaczeń. Brałam udział w wymianie międzynarodowej oraz pracowałam w Wielkiej Brytanii m.in. jako tłumacz ustny. Dzięki temu udoskonaliłam swoje umiejętności językowe oraz poznałam brytyjskie realia kulturowe. W czasie studiów licencjackich odbyłam dwie praktyki pedagogiczne: w gimnazjum oraz liceum ogólnokształcącym. Pracę nauczyciela rozpoczęłam w Zespole Szkół Publicznych w Tarnowcu oraz w Szkole Podstawowej nr 18 w Tarnowie. Pracowałam z dziećmi i młodzieżą o różnych potrzebach i zdolnościach. Podczas zajęć posługiwałam się różnorodnymi metodami nauczania, szczególnie metodą komunikatywną oraz metodą całkowitego reagowania. Oprócz prowadzenia zajęć z języka angielskiego do moich obowiązków należało: przygotowanie uczniów to egzaminu gimnazjalnego, prowadzenie kół językowych, przeprowadzanie konkursów oraz organizowanie imprez szkolnych. Obecnie (do 31 sierpnia 2012 roku) pracuję w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 6 w Krakowie oraz w szkole językowej Leader School. Wykonuję także tłumaczenia tekstów oraz piszę regularne felietony do kwartalnika biznesowego TOP10 Magazine. Ponadto, odbyłam praktykę tłumaczeniową w Firmie Edukacyjnej STAR w Tarnowie, podczas której miałam możliwość tłumaczenia różnorodnych tekstów specjalistycznych (akty urodzenia, akty małżeństwa, umowy o pracę, itp.). Usługi tłumaczeniowe wykonywałam także podczas stażu w Muzeum Okręgowym w Tarnowie (teksty kulturowe, strona internetowa), w firmie Corporate Services w Krakowie (teksty ekonomiczne) oraz pracy dla ESB Columbus z Opola (teksty techniczne). Jestem osobą samodzielną, rzetelną, odpowiedzialną oraz dyspozycyjną. Łatwo nawiązuję kontakty, potrafię pracować w środowisku międzynarodowym oraz dostosować się do nowych sytuacji. Posiadam umiejętności organizacyjne. Moje charakterystyczne cechy to ambicja, perfekcjonizm oraz wytrwałość w dążeniu do celu.
16 AnetaPalka polski dla cudzoziemców
Brak informacji
17 AniaKrakow angielski, polski dla cudzoziemców
Brak informacji
18 anna.pre-tekst polski dla cudzoziemców
Prowadzę zajęcia indywidualne i w grupach dla studentów z całego świata. Na lekcjach wykorzystuję podręczniki lub autorskie konspekty i materiały własne uwzględniające zainteresowania a także potrzeby językowe i predyspozycje moich studentów i uczniów. Korzystamy z możliwości jakie dają nowe technologie. Uczący się bierze udział we wspólnym ustalaniu celów, które mamy razem osiągnąć. Pracujemy razem nad najbardziej odpowiednimi strategiami uczenia się i nad motywacją. Jestem absolwentką filologii polskiej i podyplomowych studiów przygotowujących metodyczny warsztat nauczycieli polskiego jako obcego (UJ) oraz uczestniczką i słuchaczką kursów, warsztatów i konferencji związanych z nowoczesnym nauczaniem języków obcych.
19 Anna184 angielski, polski dla cudzoziemców
Moimi mocnymi stronami w pracy nauczyciela są otwartość, cierpliwość, stanowczość i poczucie humoru. Ciągle poszukuję nowych form prowadzenia zajęć i motywowania uczniów do nauki. Nie czuję się bezradna w zetknięciu z problemami innych. Chcę kształcić wrażliwość interkulturową uczących się, stwarzać im możliwość otwarcia się na nowy świat i wykształcić w nich pozytywny stosunek do innej kultury i języka.
20 Anna345 polski dla cudzoziemców
Jestem aktywną osobą. Pomimo młodego wieku mam bardzo dobre przygotowanie dydaktyczne i merytoryczne. Zdobyłam doświadczenie zarówno w Polsce (praca w Callan jako lektorka języka polskiego jako obcego; praktyki: w Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świecie UJ, w Szkole Letniej organizowanej przez Szkołę Języka i Kultury Polskiej UJ oraz w British International School of Cracow; udział w projekcie „TERAZ POLSKI” w ramach działalności Koła Naukowego Glottodydaktyki Polonistycznej UJ), jak i za granicą (3 miesiące praktyk w szkole Ecole Nova Polska w Paryżu). Moją mocną stroną jest łatwość w nawiązywaniu kontaktu bez względu na grupę wiekową (uczyłam dzieci, nastolatków i dorosłych)
0-100 100-200