korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: niemiecki
- województwo: wielkopolskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie wielkopolskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka niemieckiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka niemieckiego w mieście Poznań


Przejdź do:
  Znaleziono 367 lektorów.
język niemiecki wielkopolskie
<<poprzednie   31 32 33 34 [35] 36 37  
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
341 sellena85 angielski, niemiecki
UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE:  Odpowiedzialność i precyzyjność przy powierzonych zadaniach  Umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą szkolną  Kreatywność i samodzielność  Umiejętność pracy w grupie SILNE STRONY:  Nastawienie na sprawność i efekt wykonywanej pracy, sumienność  Umiejętność szybkiego uczenia się  Skuteczność działania, łatwość współpracy i nawiązywania kontaktów  Umiejętność pracy w zespole, sprawne zarządzanie  Odpowiedzialność
342 anita.k1989 niemiecki
W czerwcu bieżącego roku ukończyłam studia uzupełniające magisterskie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu o kierunku filologia germańska. W roku 2011 ukończyłam studia licencjackie o kierunku filologia germańska na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, uzyskując uprawnienia pedagogiczne do nauczania języka niemieckiego. W trakcie studiów przebywałam na semestralnym stypendium naukowym w ramach europejskiego programu Erasmus w Gießen, w Niemczech. Stypendium to umożliwiło mi codzienne obcowanie z kulturą i językiem niemieckim, a także poznawanie innowacyjnych sposobów nauczania. Dzięki pracy z młodzieżą w szkole podstawowej w ciągu ostatnich dwóch lat zdobyłam doświadczenie jako nauczyciel języka obcego, a w obecnym roku szkolnym pracowałam także jako lektor języka niemieckiego w szkole językowej w Poznaniu. Praca w charakterze lektora i nauczyciela języka niemieckiego jest dla mnie możliwością realizacji aspiracji zawodowych. Nauczanie, a dzięki temu kontakt z osobami, chcącymi zgłębiać wiedzę oraz kompetencje z zakresu języka niemieckiego sprawiają mi niezwykłą przyjemność.
343 glossarium niemiecki
W latach 2008 - 2014 byłem nauczycielem języka niemieckiego w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Złotowie, gdzie nauczałem takich przedmiotów, jak: praktyczna nauka języka niemieckiego (rozumienie ze słuchu, fonetyka, gramatyka praktyczna), dydaktyka języka niemieckiego, teoria uczenia się i nauczania, realioznawstwo, gramatyka opisowa języka niemieckiego. Jestem autorem nowatorskich technik nauczania języka niemieckiego. Do najważniejszych należą techniki pamięciowe umożliwiająca szybsze przyswajanie słownictwa niemieckiego oraz gra dydaktyczna GLOSSARIUM-SYSTEM, ułatwiająca opanowanie niemieckich struktur zdaniowych. Przełłumaczyłem na język polski bestseller Frederica Vestera \"Denken, Lernen, Vergessen\" - polski tytuł: \"Myślenie, uczenie się, zapominanie\". Posiadam doświadczenie w nauczaniu języka niemieckiego online przy zastosowaniu platformy Clickmeeting oraz Skype.
344 marcin1kacz niemiecki, szwedzki
W nauczaniu staram wykazywać się wiele cierpliwości i wytrwałości, ponieważ uczący się jest w stanie przyswoić sobie obcy język w różny sposób i w różnym czasie. Jestem człowiekiem komunikatywnym i otwartym na innych oraz na innych propozycje. Lubię pracować z innymi ludźmi, wzbogacać swoje doświadczenia, poszerzać horyzonty i uczyć się od innych. Przygotowywałem osoby do egzaminów oraz wyjazdów pracowniczych za granicę.
345 KatarzynaXII niemiecki
W pracy dydaktycznej wykorzystuję różnorodne metody, w zależności od potrzeb i możliwości uczniów, dla urozmaicenia lekcji korzystam z technik multimedialnych (projekty internetowe, tablica interaktywna) oraz realizuję różnego typu projekty lekcyjne. Staram się dodatkowo wspomagać w nauce uczniów mających z nią problemy, co roku przygotowuję również uczniów do udziału w konkursach. Zawsze zależało mi na tym, aby ucząc j. niemieckiego zaznajomić uczniów z kulturą krajów niemieckojęzycznych.
346 Joanna57 niemiecki
W roku 2005 ukończyłam studia wyższe na kierunku Filologia germańska z tytułem magistra. W czasie studiów często wyjeżdżałam do Niemiec jak również regularnie uczęszczałam na kursy języka niemieckiego, co umożliwiło mi doskonalenie mojej znajomości języka niemieckiego oraz poznanie kultury tego kraju. Podczas studiów specjalizowałam się w nauczaniu języka obcego jak również odbyłam praktyki w szkole oraz pracowałam, jako nauczyciel języka niemieckiego, dzięki czemu rozwinęłam umiejętności potrzebne w nauczaniu języka obcego. Zarówno praktyki, jak i praca umożliwiły mi zapoznanie się ze specyfiką pracy z młodzieżą oraz dorosłymi. Miałam także okazję przekonać się, że potrafię dobrze i ciekawie zorganizować i przeprowadzić zajęcia. Obecnie pracuję, jako nauczyciel języka niemieckiego w liceum ogólnokształcącym oraz jako lektor języka niemieckiego w szkole językowej. Posiadam doświadczenie w nauczaniu dorosłych. Nauczanie sprawia mi wielką radość i daje dużo satysfakcji. Nauczanie jest moją pasją, spełniam się w tym zawodzie.
347 Sissi89 niemiecki
W roku 2013 ukończyłam w trybie stacjonarnym studia magisterskie na kierunku filologia germańska na UAM w Poznaniu oraz uzyskałam uprawnienia do nauczania język niemieckiego we wszystkich typach szkół. We wrześniu 2013 roku podjęłam pracę jako nauczyciel języka niemieckiego w gimnazjum, gdzie pracowałam do stycznia 2015 roku (umowa na zastępstwo). Jednocześnie pracuję jako lektor w szkole językowej Leader School w Koninie, gdzie prowadzę zajęcia dla dorosłych. Od 2010 r. udzielam korepetycji. Regularnie współpracuję również z biurem tłumaczeń, wykonując tłumaczenia pisemne i ustne. Jestem osobą odpowiedzialną i konsekwentną. Cechuje mnie dobra organizacja pracy, sumienność i obowiązkowość. Bez trudu nawiązuję kontakt z dziećmi, młodzieżą, a także z dorosłymi, dobierając odpowiednie metody i formy pracy dla każdej z wymienionych grup wiekowych.
348 paulina_l23 niemiecki
W roku ubiegłym odbywałam praktyki pedagogiczne w szkole podstawowej gimnazjum i liceum. Uczniowie byli zadowoleni ze współpracy ze mną. Jestem osobą sumienną. Staram się wcześniej przygotować do każdej lekcji i zapozanć z tematem. Jestem osobą miła i punktualną. Mogę pracować z pojedyńczymo osobami lub w grupie.
349 SprechenSieDeutsch niemiecki
W szkołach językowych mam bardzo dobry kontakt z uczniami. Wprowadzam techniki aktywizujące, poparte nowoczesnymi metodami, wykorzystuję wiele interesujących strategii nauczania w taki sposób, by ułatwić uczniom naukę. Zajęcia prowadzę w ciekawy sposób z użyciem nie tylko tradycyjnych metod, ale również nowych mediów. Poczucie humoru i osobowość ułatwia mi nawiązanie dobrego kontaktu z uczestnikami kursów, jednocześnie na zajęciach potrafię utrzymać dyscyplinę i właściwą relację nauczyciel – uczeń. Z sukcesem przygotowywałam uczniów do matury oraz innych egzaminów. Pracowałam też jako korepetytor z różnymi grupami wiekowymi. Moim atutem jest łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi i umiejętność współpracy. Jestem człowiekiem, który wyznacza sobie konkretne cele zawodowe i konsekwentnie je realizuje. Potrafię także dostosować się do celów zespołu. Ważną cechą mojej osobowości jest analityczne, strategiczne i logiczne myślenie, które jest nieodzownym warunkiem dobrej organizacji codziennej pracy. Cechuje mnie konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność w stosunku do wykonywanej pracy. Moją zaletą jest także zdolność szybkiego uczenia się i przystosowania.
350 barbaraj niemiecki
W tym roku akademickim uzyskalam dyplom nauczyciela języka niemieckiego. Od pazdziernika bede kształcic sie dalej. Dwa lata pracowałam jako nauczycielka języka polskiego w szkole w Niemczech. Bardzo chetnie ucze sie jezykow obcych, zwlaszcza rosyjskiego. Rownie chętnie udzielam korepetycji i pomagam poznac moim uczniom tajniki jezyka niemieckiego. Uwazam, ze oprocz gramatyki jezyka obcego, niezwykle wazna jest kultura danego kraju. W nauczaniu szczególny nacisk klade na nauke slownictwa i mowienie- czyli najbardziej zaniedbywane czescie skladowe jezyka w nauczaniu tradycyjnym, szkolnym. Moje zainteresowania ida w strone pschologii. Obecnie przebywam za granicą, ale wrócę do Polski na początku 2011 roku.