11 |
graciana36 |
hiszpański |
jESTEM OSOBA KREATYWNA I BARDZO LUBIE NAUCZAC. WIEZE W DZIECI I ICH MOZLIWOSCI. pOPIERAM BARDZO NAUKE JEZYKOW OBCYCH OD WCZESNYCH POZIOMOW. JESTEM BILINGUE , ESPAÑOL- POLACO. DZIEKI MOJEJ EDUCACJI ZNAM DYDAKTYKE NAUCZANIA Y METODOLOGIE. ZNAJOMOSC KULTURY HISZPAÑSKIEJ( 16 LAT W TYM KRAJU) Y SYSTEMU SZKOLNICTWA . LUBIE SIE DZIELIC MOIM DOSWIADCZENIEM, JESTEM TOLERANCYJNA I SZANUJE DZIECI I MLODZIEZ. ZDAJE SOBIE SPRAWE ZE JEZYK HISZPAÑSKI JEST JEDNYM Z JEZYKOW (OBOK ANGIELSKIEGO) BARDZO M0DNYCH I Z DUZYMI MOZLIWOSCIAMI. DAJE LEKCJE TYLKO I WYLOCZNIE W HISZPAÑSKIM, JAKIEKOLWIEK TLUMACZENIA SLOWNICTWA TEZ ROBIE W TYM JEZYKU TYLKO DLATEGO ZE TO JEST JEDYNY SPOSOB NA NAUCZENIE SIE JEZKA , OSWOJENIA SIE Z FONETYKA I CZUCIA JEZYKA. POPIERAM NAUKE ASPECTOW FORMALNYCH JEZYKA ZABAWAMI I GRAMI |
|
12 |
A-lektor |
hiszpański, włoski |
Uczę z lekkością i entuzjazmem. Łączę profesjonalizm, doświadczenie (również w środowisku biznesowym i korporacyjnym) z dużą uważnością na potrzeby i źródła motywacji moich uczniów. Pomagam odnaleźć sposób na to, by nauka stała się lekka, a przyswajanie języka całkiem miłą przygodą otwierającą wiele możliwości i zamkniętych wcześniej drzwi (zarówno na ścieżce kariery zawodowej, jak i w życiu osobistym).
Dostosowuję program i materiały pod potrzeby uczących się, jak i preferowany przez nich sposób przyswajania języka. Z zainteresowaniem śledzę nowości w glottodydaktyce i chętnie wprowadzam je do moich zajęć. Zachęcam do wykorzystywania możliwości doskonalenia znajomości języka za pomocą nowych technologii.
Jestem również praktykującym coachem i trenerem biznesu. Doświadczenie coachingowe umożliwia mi wspieranie uczniów m.in. w przełamywaniu takich barier językowych jak opory w mówieniu, strach przez popełnieniem błędu, ośmieszeniem podczas wystąpień publicznych w j.obcym, jak i wiele innych powiązanych z pewnością siebie i szeroko rozumianymi kompetencjami miękkimi.
Swobodnie czuję się w uczeniu osób dorosłych (w tym młodych dorosłych) oraz klientów korporacyjnych. |
|