Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
251 |
MajaSko |
francuski |
Brak informacji |
|
252 |
malghina82 |
francuski, włoski |
Jestem absolwentką studiów magisterskich włosko-francuskich (Erasmus Mundus) na Uniwersytecie w Bolonii i Uniwersytecie w Strasburgu. Jestem osobą zaangażowaną, cierpliwą, ale i wymagającą. Korzystam z wielu źródeł, nie tylko podręczników dostępnych na polskim rynku, ale też z tekstów prasowych, literackich, telewizyjnych programów publicystycznych. Duży nacisk kładę na zaznajomienie ucznia z historią i kulturą Italii. Uczę żywego języka włoskiego, aby uczeń, po ewentualnym wyjeździe do Włoch nie miał problemów natury komunikacyjnej.
Wykonuję również tłumaczenia w kombinacji polski-włoski i włoski-polski, głównie tłumaczenia pisemne. W trakcie przygotowań do egzaminu na tłumacza przysięgłego (ukończyłam podyplomowe studia tłumaczeniowe w zakresie tłumaczeń prawniczych i sądowych -IPSKT na Uniwersytecie Warszawskim). |
|
253 |
MalgorzataGres |
angielski, francuski, włoski |
Jestem absolwentką Romanistykę. Swój warsztat tłumacza doskonaliłam na Interdyscyplinarnym podyplomowym studium kształcenia tłumaczy również na Uniwersytecie Warszawskim studiów filologiczno-kulturoznawczych na Uniwersytecie Warszawskim, w ramach których studiowałam Romanistykę, Anglistykę i Italianistykę. Oprócz udzielania korepetycji, odbyłam 100 godzin praktyk w liceum i uzyskałam uprawnienia nauczycielskie. W latach 2011-2013 pracowałam dla różnych szkół językowych. Obecnie prowadzę lekcje języka francuskiego w jednej firmie.
Odbyłam szkolenia wewnętrzne w PiSchool :
Być albo nie być, czyli jak poprowadzić pierwsze zajęcia kursu...
Bank pomysłów na ćwiczenia na przełamywanie lodów, rozgrzewkę, powtórkę i nie tylko
Badanie potrzeb słuchaczy, zbieranie informacji zwrotnych
Planowanie z głową - o planowaniu zajęć
Uczenie przez mówienie- o komunikacji na zajęciach
Polskiego jak na lekarstwo- jak unikać polskiego na zajęciach
Gramatyka języka
Zajęcia na 5+
Uczenie dzieci 6 -10 lat
Wykorzystywanie podręcznika na zajęciach z młodzieżą i dorosłymi praca z tekstami w podręczniku
Aby chciało się chcieć, czyli o motywacji i motywowaniu
Wszystko dobre, co się dobrze kończy, czyli o domykaniu i podsumowywaniu kursu.
Urozmaicanie pracy z tekstem |
|
254 |
malvina |
francuski |
Od wielu lat ucze jezykow obcych, glownie j. francuskiego, w Polsce i za granica, oraz j. polskiego cudzoziemcow. Ucze tez i udzielam korepetycji z j. angielskiego. Przez ok. 25 lat mieszkalam we Francji i duzo podrozowalam po innych krajach. Ukonczylam studia jezykowe i religioznawcze na paryskiej Sorbonie. W Polsce jestem nauczycielem kontraktowym. Uczylam w wielu szkolach, od podstawowych po wyzsze oraz w szkolach jezykowych. Udzielam tez lekcji indywidualnych. Sprawia mi duza satysfakcje kiedy moi uczniowie odnosza sukcesy jezykowe i jezyki obce przydaja im sie w zyciu. |
|
255 |
manguszew |
francuski, niemiecki |
Brak informacji |
|
256 |
marcin-z |
francuski |
Brak informacji |
|
257 |
Marga28 |
francuski, hiszpański |
Brak informacji |
|
258 |
Margo123 |
francuski, rosyjski |
Uważam, że posiadam predyspozycje i zdolności komunikacyjne pozwalające na pracę nie tylko w szkolnictwie państwowym. Całe moje życie zawodowe związane jest z nauczaniem języków rosyjskiego i francuskiego dzieci, mlodzieży i dorosłych. Ukończyłam odpowiednie studia, kursy metodologiczne, uzyskałam certyfikat DALF, wciąż uczestniczę w różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach językowych podwyższając swoją wiedzę i kompetencje. .
W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów, możliwość poznawania nowych ludzi i podejmowania wyzwań. O moich zdolnościach pedagogicznych i metodycznych mogą świadczyć wysokie wyniki moich uczniów uzyskiwane na egzaminach maturalnym i gimnazjalnym oraz wstępnych na studia.
Rzetelność, sumienność oraz dokładność pozwalają mi na dobrą organizację pracy i solidne wywiązywanie się z powierzonych mi obowiązków, a komunikatywność ułatwia pracę z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi.
|
|
259 |
Marguerite3 |
francuski |
Brak informacji |
|
260 |
MARIAOLA |
francuski |
Brak informacji |
|
|