Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
121 |
Marmagda |
francuski |
Jestem nauczycielem, który bardzo łatwo nawiązuje kontakt ze słuchaczami i prowadzi zajęcia w sposób bezpośredni i przystępny (jest to opinia moich uczniów). Jestem nauczycielem, któremu bliska jest zasada \"po pierwsze nie zniechęcić\" i który stara się zminimalizować barierę psychologiczną, jaka występuje w komunikacji w języku obcym. W stosowanej metodzie nauczania kładę duży nacisk na umiejętności komunikacji (mówienie, wymowa, rozumienie wypowiedzi). Posiadam także nie tylko lingwistyczną, ale także praktyczną i merytoryczną wiedzę z zakresu ekonomii, bankowości, finansów, zagadnień prawnych oraz technik negocjacji, którą wyniosłam z długoletniej pracy w bankowości oraz z doświadczeń w pracy tłumacza na konferencjach specjalistycznych, którą obecnie wykorzystuję w nauczaniu pracowników administracji państwowej, głównie prawników i ekonomistów. |
|
122 |
marla |
francuski |
Aktualnie jestem studentką III roku filologii romańskiej na UW. Języka francuskiego uczę się od 10 lat. Interesuję się polityką, literaturą francuską oraz filozofią. Skończyłam również socjologię, lecz jednak z filologią wiążę swoją przyszłość zawodową( tłumaczenia, nauczanie itp). Jestem osobą odpowiedzialną, ambitną, sumienną. Nie boję się nowych wyzwań.
|
|
123 |
mariuszbielecki |
francuski, hiszpański |
Uczę języka francuskiego od 1993 roku, młodzież oraz dorosłych w szkole, na kursach i na korepetycjach na wszystkich poziomach językowych, przygotowuję uczniów do egzaminów DELF/DALF, i olimpiady z języka francuskiego (miałem laureatkę olimpiady w 2004 r). Interesuję się metodyką nauczania języków obcych, uczęszczałem na kursy i szkolenia doskonalające w zakresie nowych technologii i metod w nauczaniu, technik uczenia słownictwa i gramatyki, w wykorzystaniu piosenki na lekcjach. Mam dobry kontakt z uczniem, potrafię uczyć w sposób skuteczny, przejrzysty. Jestem otwarty, kreatywny i odpowiedzialny. Lubię podróże, dobre kino, muzykę, sport, piosenkę francuską i hiszpańską. |
|
124 |
Mariel |
francuski |
Lubię uczyć. Doświadczenie w tym zakresie posiadam szczególnie w nauczaniu najmłodszych. Praca z dziećmi to niesamowita frajda ale i wyzwanie. Mały kursant jest bezlitosny - znudzenie w jego oczach niweczy wszelkie wysiłki lektora, dlatego też do znudzenia nigdy nie można dopuścić ;-).
Praca lektora nie jest moją główną działalnością - od wielu lat pracuję w firmie z francuskim kapitałem, co zapewnia mi kontakt z żywym językiem na codzień, pogłębienie znajomości słownictwa technicznego, przemysłowego (szczególnie farmaceutycznego) oraz języka spotkań biznesowych.
Zachęcam do skorzystania z moich usług. |
|
125 |
marieanne |
francuski, polski dla cudzoziemców |
Gwarantuję dobre wyniki w miłej atmosferze, jestem lektorem otwartym na potrzeby uczniów/słuchaczy, zawsze dobieram najwłaściwsze metody dla poszczególnych grup i osób |
|
126 |
MariaRoma |
francuski |
Brak informacji |
|
127 |
MARIAOLA |
francuski |
Brak informacji |
|
128 |
Marguerite3 |
francuski |
Brak informacji |
|
129 |
Margo123 |
francuski, rosyjski |
Uważam, że posiadam predyspozycje i zdolności komunikacyjne pozwalające na pracę nie tylko w szkolnictwie państwowym. Całe moje życie zawodowe związane jest z nauczaniem języków rosyjskiego i francuskiego dzieci, mlodzieży i dorosłych. Ukończyłam odpowiednie studia, kursy metodologiczne, uzyskałam certyfikat DALF, wciąż uczestniczę w różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach językowych podwyższając swoją wiedzę i kompetencje. .
W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów, możliwość poznawania nowych ludzi i podejmowania wyzwań. O moich zdolnościach pedagogicznych i metodycznych mogą świadczyć wysokie wyniki moich uczniów uzyskiwane na egzaminach maturalnym i gimnazjalnym oraz wstępnych na studia.
Rzetelność, sumienność oraz dokładność pozwalają mi na dobrą organizację pracy i solidne wywiązywanie się z powierzonych mi obowiązków, a komunikatywność ułatwia pracę z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi.
|
|
130 |
Marga28 |
francuski, hiszpański |
Brak informacji |
|
|