Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
71 |
gaja1025 |
francuski, polski dla cudzoziemców |
Priorytety w mojej pracy lektorskiej to:
UCZEŃ I JEGO POTRZEBY
Moich uczniów cenię, szanuję i jestem ich ciekawa, wierzę w ich wyjątkowość, zdolności do nauki. Moja wiara im się udziela i są gotowi dużo z siebie dać. W pracy kieruję się potrzebą ucznia - to ona wyznacza zawartość programu, typ narzędzi dydaktycznych i sposób prowadzenia zajęć.
MOTYWACJA
Szukam punktów wspólnych pomiędzy procesem uczenia się a celami osobistymi kursanta, dostosowuję tematy materiałów do jego zainteresowań, wspólnie szukamy odpowiednich dla niego strategii uczenia się, podaję materiał w atrakcyjnej i zróżnicowanej formie.
TWORZENIE DOBREJ ATMOSFERY
To dzięki niej uczniowie są bardziej otwarci, chętniej wchodzą w interakcje, wypowiadają się z większą śmiałością, budują pozytywny obraz siebie.
ROZWÓJ OSOBISTY
Szkolenia, lektura prasy specjalistycznej, stały kontakt z językiem francuskim.
|
|
72 |
dorotamaria |
francuski |
Pragnę zaznaczyć, że na chwilę obecną mieszkam w Kielcach. POszukuję jednak pracy na terenie Warszawy bądź Krakowa. Jestem zdecydowana na ewentualnę przeprowadzkę. Interesuje mnie przede wszystkim nauczanie francuskiego, ale również język angielski wchodzi w grę. |
|
73 |
french-dongo |
francuski |
Pragnę zaznaczyć , że preferowany jest pierwszy kontakt przez telefon lub sms.
Na pewno odpowiem szybko.
Ceny są orientacyjne i można negocjować. |
|
74 |
KasiaG |
angielski, francuski, rosyjski |
Pracuję obecnie jako nauczycielka języka angielskiego w szkole w Gruzji w ramach projektu aprobowanego przez rząd Gruzji "Teach and Learn with Georgia". Uczę dzieci od 1-ej do 6-ej klasy podstawówki, ale także uczę starszą młodzież języka francuskiego. W czasie studiów udzielałam lekcji języka polskiego i angielskiego dla młodzieży i studentów. Bardzo mnie interesuje nauczanie i staram się, by lekcje moje były ciekawe przez wykorzystanie różnorodnych materiałów i czasem gier, piosenek. W nauczaniu szczególną rolę zwracam na mówienie oraz słuchanie. Jestem osobą otwartą, aktywną i pomysłową. |
|
75 |
jadotu |
francuski, hiszpański |
Pracuję jako nauczyciel języka francuskiego od 20 lat. Mam duże doświadczenie w pracy z młodzieżą.
Przełożeni cenią moje zaangażowanie w pracy, podejście do uczniów, sposób prowadzenia zajęć
i osiągnięcia. Te osiągnięcia to przede wszystkim: wysokie wyniki moich uczniów z matury z języka francuskiego i egzaminu DELF, wybór przez wielu moich uczniów językowych kierunków studiów oraz uczelni zagranicznych (Francja, Szwajcaria). |
|
76 |
FR7777 |
francuski |
Pracuję jako lektor języka francuskiego od 2001 roku. Prowadzę zajęcia w firmach na terenie Warszawy. Jestem osobą otwartą, ambitną, bardzo lubię kontakt z ludźmi. Swoją pracę traktuję bardzo poważnie: przygotowuje się do zajec, wybieram ciekawe materiały, rozwijam się nieustannie językowo.
W wolnych chwilach tłumaczę : umowy spółek, pełnomcnictwa, dokumenty samochodowe i inne.
Moje zaangażowanie, profesjonalizm i przede wszystkim radośc jaką daje mi praca lektora/tłumacza francuskiego pozwalają mi odnosic kolejne sukcesy. Doświadczenie jakie zdobyłem w ciągu ostatnich lat zawdzięczam regularnej pracy, stałemu rozwojowi językowemu, pracy nad efektywną komunikacją.
Moim wielkim atutem, o którym trudno nie wspomniec jest ukończenie Romanistyki i Podyplomowego Studium Kształcenia Tłumaczy na Uniwersytecie Warszawskim, prestiżowej uczelni w kraju. |
|
77 |
AnnJedWa |
francuski |
Praca z młodzieżą jest moją pasją; szczególnie lubię pracę z grupą, gdzie możliwe są autentyczne lub quasi-autentyczne interakcje, które mogę inicjować. Lubię wszelkiego rodzaju nowinki dydaktyczne; regularnie wykorzystuję w czasie zajęć zasoby internetu; wszelkiego rodzaju gry i zabawy. |
|
78 |
francuzka2016 |
francuski |
Powierzone mi zadania wykonuję z sercem i zaangażowaniem |
|
79 |
professeur |
francuski |
poważna, otwarta, komunikatywna, miłe usposobienie |
|
80 |
languefranc |
francuski |
Potrafię ciekawie poprowadzić lekcje. Mam dobry kontakt z dziećmi i młodzieżą. Potrafię indywidualnie podejść do ucznia. |
|
|