Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
51 |
AnnaKFR7 |
francuski |
Jestem osobą punktualną, obowiązkową i kompetentną z wieloletnim
doświadczeniem zawodowym w nauczaniu j. francuskiego na różnych
poziomach edukacyjnych jak i przedmiotów zawodowych. Biegle władam
językiem francuskim, którego znajomość szlifowałam również we Francji. Jako
osoba kreatywna poszukuję nowych wyzwań w pracy z dziećmi i młodzieżą.
Sięgam po metody aktywizujące i na bieżąco wzbogacam swój warsztat pracy.
Świetnie radzę sobie z nauczaniem j. francuskiego stacjonarnie jak i online. Na
wysokim poziomie posługuję się technologiami informacyjno -
komunikacyjnymi, w tym platformami Microsoft Teams i Office 365, Zoom,
King Meeting, Moodle itp.. Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje w ramach
studiów podyplomowych jak i uczestnicząc w webinariach, szkoleniach,
warsztatach, konferencjach. |
|
52 |
annako. |
francuski, polski dla cudzoziemców |
Nauczanie, to moja pasja.
Na dowód: wyniki ankiet ewaluacyjnych od moich uczniów, oceny z hospitacji zajęć |
|
53 |
annam12 |
angielski, francuski |
Brak informacji |
|
54 |
anna_1988 |
francuski, włoski |
Brak informacji |
|
55 |
Anna_D |
francuski |
Nauczaniem języka zajmuję się od 15 lat. Mimo to każde zajęcia traktuję jak nowe wyzwanie - dopasowuję metody pracy i materiały do indywidualnych potrzeb. Dbam o to, by zajęcia były skuteczne, ale i ciekawe. Od 7 lat specjalizuję się w języku biznesowym. Prowadzę kursy językowe indywidualne oraz grupowe.
A prywatnie - uwielbiam podróże dalekie i bliskie. Fascynuje mnie odkrywanie miast: historii starych dzielnic, nowoczesnych rozwiązań architektonicznych. Ale odpoczywam - najchętniej poza miastem. |
|
56 |
anna_prystupa |
czeski, francuski |
Brak informacji |
|
57 |
AnnJedWa |
francuski |
Praca z młodzieżą jest moją pasją; szczególnie lubię pracę z grupą, gdzie możliwe są autentyczne lub quasi-autentyczne interakcje, które mogę inicjować. Lubię wszelkiego rodzaju nowinki dydaktyczne; regularnie wykorzystuję w czasie zajęć zasoby internetu; wszelkiego rodzaju gry i zabawy. |
|
58 |
anowi33 |
francuski |
Uczenie jest moją pasją. Sądzę, że potrafię zachęcić i skutecznie zmotywować do nauki języka obcego. Lubię przekazywać swoją wiedzę, jestem osobą cierpliwą i cieszę się z osiągnięć kursantów. Lekcje są ciekawe ze względu na różnorodność ćwiczeń, również mutlimedialnych. |
|
59 |
aostrowskafr |
francuski |
Absolwentka filologii romańskiej. 16 lat doświadczenia w nauczaniu. Uczę osoby dorosłe pracujące w firmach z kapitałem francuskim, dzieci w wieku 9-10 lat , młodzież szkolną w wieku 11-19 lat a także studentów w tym osoby przygotowujące się do wyjazdów na stypendia do Francji. Wielokrotnie byłam we Francji i krajach frankofońskich ostatni 6-miesięczny pobyt zakończyłam w czerwcu 2009. Mam codzienny kontakt z językiem. Ze względu na doświadczenie zawodowe poza słownictwem ogólnym znam słownictwo z zakresu budownictwa, architektury, prawa oraz militarne. Posługuję się zróżnicowanym materiałem w celu urozmaicenia zajęć. Chętnie pomagam dzieciom i młodzieży szkolnej. W cenie lekcji jest dojazd, uczę też domu. |
|
60 |
AP-1910 |
francuski |
Od wielu lat jestem ściśle związana z językiem francuskim. Dziesięcioletni pobyt we Francji sprawił, że dokładnie poznałam obyczaje tego kraju, które do dziś są mi bliskie.
Posiadam predyspozycje i zdolności komunikacyjne pozwalające na pracę w zawodzie korepetytora/lektora. Łatwo nawiązuję kontakt z ludźmi, jestem otwarta i cierpliwa. Dowiodłam tego podczas udzielania korepetycji we Francji (pomoc przy odrabianiu lekcji dla dzieci francuskich) oraz w Polsce udzielając korepetycji z języka francuskiego dla dorosłych (przygotowanie do matury, kursy w firmie reklamowej, nauka francuskiego dla początkujących, konwersacje dla zaawansowanych). Do pracy na stanowisku lektora motywuje mnie chęć dzielenia się z innymi zdobytą wiedzą oraz entuzjazmem jaki wzbudza we mnie Francja i język francuski. Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie, staram się dopasowywać metody nauczania do potrzeb. Lubię niestandardowe podejście do nauczania języka i wychodzenie poza schematy, wykorzystując do tego nowe metody i techniki nauczania.
|
|
|