korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: francuski
- województwo: mazowieckie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie mazowieckim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka francuskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka francuskiego w mieście Warszawa


Przejdź do:
  Znaleziono 426 lektorów.
język francuski mazowieckie
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
391 netprof francuski
Udzielę korepetycji z języka francuskiego oraz z języka włoskiego na wszystkich poziomach nauczania. Posiadam podan dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć zarówno w szkole publicznej jak też szkołach językowych. Chetnie podejmę się nauczania języka zawodowego oraz wykonam tłumaczenia ustne i pisemne. Zapraszam i pozdrawiam serdecznie.
392 bongobell francuski
Ukończyłam Nauczanie Języka Francuskiego na Uniwersytecie Warszawskim, ponadto 1,5 roku mieszkałam we Francji. Od 7 lat intensywnie nauczam prywatnie, a także w instytucjach państwowych i w szkołach językowych. Moja zasada numer 1 to: nie nudzić! Prowadząc zajęcia wykorzystuję gry (często sama je produkuję), piosenki, filmy, prasę. Dbam o rozwijanie wszystkich kompetencji, z naciskiem na mówienie i słuchanie.
393 Emilia_Dawidczyk angielski, francuski, grecki
Ukończyłam studia na kierunku Pedagogika. Nauczanie jest moim powołaniem i hobby. Jestem osobą sumienną i rzetelną ale przede wszystkim bardzo CIERPLIWĄ. Ambitnie podchodzę do każdego powierzonego mi zadania. Uwielbiam pracę z ludźmi i nie boję się nowych wyzwań.
394 Almanzor francuski
Ukończyłam studia we Francji na kierunku Językoznawstwo Ogólne (język jako zorganizowana struktura będąca przedmiotem badawczym) oraz na kierunku nauczycielskim Pedagogika Nauczania Języka Francuskiego Jako Języka Obcego. Po powrocie do Polski zdobywałam doświadczenie jako lektor udzielając lekcji języka francuskiego od podstaw oraz przygotowując uczniów do egzaminów i matury z języka francuskiego. W roku 2002 podjęłam pracę na stanowisku Kierownika Działu ds. Obsługa Firm Francuskojęzycznych. Każde kolejna stanowiska wymagały ode mnie biegłej znajomości języka francuskiego zarówno w mowie jak i w piśmie. Do pracy jako lektor wróciłam w 2011. Uważam, że zdobyte pedagogiczne wykształcenie, znajomość metodyki nauczania języka francuskiego, doświadczenie w nauczaniu języka obcego indywidualnie oraz w grupie, permanentny kontakt z Francją i wszystkimi aspektami kultury francuskiej (mąż Francuz) predysponują mnie do kontynuowania pracy jako lektor. Jestem osobą odpowiedzialną, dobrze zorganizowaną, entuzjastycznie podchodzącą do stawianych przede mną zadań i wyzwań. Lubię pracę, która pozwala mi na kontakt z ludźmi, daje mi ona wiele radości i satysfakcji. Jestem osobą otwartą, cierpliwą i potrafię przekazywać innym posiadaną wiedzę.
395 matdev francuski
Ukończyłem Uniwersyteckie Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Francuskiego na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją francuski jako język obcy, gdzie uzyskałem uprawnienia nauczyciela języka francuskiego. Poza nauką zasad języka francuskiego i jego gramatyki moja uczelnia przekazała mi wiedzę z zakresu literatury, pedagogiki, dydaktyki, metodyki nauczania oraz psychologii dzieci i dorosłych. Na uczelni odbyłem staże zawodowe, które pozwoliły mi poznać metody nauczania uczniów w każdym wieku oraz wykorzystać w praktyce zdobytą wiedzę. Posiadam odpowiednie predyspozycje i doświadczenie, które zdobyłem podczas udzielania lekcji z języka francuskiego (indywidualnych i ze współpracy ze szkołami językowymi). Moja pasja językiem, historią oraz kulturą francuską pozwala mi prowadzić lekcje z dużym zaangażowaniem i przyjemnością. Posiadam wiele różnych materiałów (książki do nauki gramatyki, słownictwa, prasę i inne) przeznaczonych dla osób w każdym wieku. Poza kursami z języka ogólnego prowadziłem również zajęcia z zakresu języka biznesowego i dla dzieci, dla których posiadam wiele różnych gier, zabaw, kolorowanek oraz innych materiałów edukacyjnych wspomagających naukę czytania i pisania. Przygotowywałem już niejednokrotnie moich uczniów do różnych egzaminów potwierdzających poziom znajomości językowej takich jak DELF i DALF. Moim językiem ojczystym jest francuski. Język Polski znam w zakresie komunikatywnym i kontynuuję jego naukę. Używam go w życiu codziennym do komunikowania się z moja polską rodziną i znajomymi. Na UW odbyłem kurs zarówno z języka polskiego jak i angielskiego oba ukończone na poziomie B2. Mam umiejętności i wiedzę przydatną na stanowisku lektora. Jestem osobą odpowiedzialną, szybko przystosowuję się do nowych warunków. Umiem dobrze zorganizować pracę własną, chętnie uczę się i poszerzam swoją wiedzę. Potrafię zachować dyscyplinę i zainteresować nauką moich uczniów. Nie boję się wysiłku, ponieważ najważniejszy dla mnie jest sukces moich uczniów. Jestem świadomy, że moja praca jest źródłem mojego doświadczenia i dlatego tez zawsze stawiam na jej jakość. Moją przyszłość zawodową wiążę z nauczaniem języka francuskiego w Polsce. Jestem przekonany, że współpraca z państwa szkołą byłaby korzystna dla obu stron.
396 Margo123 francuski, rosyjski
Uważam, że posiadam predyspozycje i zdolności komunikacyjne pozwalające na pracę nie tylko w szkolnictwie państwowym. Całe moje życie zawodowe związane jest z nauczaniem języków rosyjskiego i francuskiego dzieci, mlodzieży i dorosłych. Ukończyłam odpowiednie studia, kursy metodologiczne, uzyskałam certyfikat DALF, wciąż uczestniczę w różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach językowych podwyższając swoją wiedzę i kompetencje. . W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów, możliwość poznawania nowych ludzi i podejmowania wyzwań. O moich zdolnościach pedagogicznych i metodycznych mogą świadczyć wysokie wyniki moich uczniów uzyskiwane na egzaminach maturalnym i gimnazjalnym oraz wstępnych na studia. Rzetelność, sumienność oraz dokładność pozwalają mi na dobrą organizację pracy i solidne wywiązywanie się z powierzonych mi obowiązków, a komunikatywność ułatwia pracę z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi.
397 Geminis francuski
Uważam, że posiadam predyspozycje i zdolności komunikacyjne takie jak: otwartość, komunikatywność, bezpośredniość, punktualność i dobra organizacja czasu potrzebne w pracy nauczyciela Od trzech lat wprowadzam moich uczniów w świat języków romańskich. Ich postępy w nauce języka, a także pasja jaką udaje mi się w nich zaszczepić stanowią dla mnie źródło ogromnej satysfakcji i są motorem dla ciągłych starań aby zajęcia były ciekawie prowadzone , a materiały dydaktyczne zróżnicowane. Od samego początku prowadziłam zajęcia w kilku Szkołach Językowych, a współpraca zawsze układała się pomyślnie o czym świadczą wystawione referencje
398 _francuski_ francuski
Uwielbiam języki obce i uwielbiam uczyć. Mam dobry kontakt ze swoimi uczniami. Uważam, że nauka języka obcego to przyjemność i duża satysfakcja zarówno dla ucznia jak i nauczyciela. Lubię konsekwentną i systematyczną naukę.
399 kat.jab.-now. angielski, francuski
W mojej pracy chciałabym wykorzystywać zdobytą już wiedzę a jednocześnie poszerzać zakres moich kompetencji. Jestem osobą otwartą na nowe wyzwania i każde doświadczenie zawodowe jest dla mnie cenne. Uważam, że jako lektor, nauczyciel czy korepetytor języka obcego będę miała możliwość wykazania się pozytywnym nastawieniem, entuzjazmem i kreatywnością, które są dla mnie podstawą dobrze wykonywanej, twórczej pracy.
400 usignolo64 francuski
W opinii moich uczniów jestem skuteczna jako nauczyciel (szybko diagnozuję słabe i mocne strony ucznia), potrafię zmotywować do pracy i rozbudzić pokrewne zainteresowania. Jestem pogodna, potrafię wyciszać konflikty. Bardzo lubię bezpośredni kontakt z uczniem. Oprócz nauczania zajmuję się również tłumaczeniami pisemnymi. W wolnych chwilach czytam, biegam, przemierzam rowerem Polskę, a w zimie jeżdżę na nartach.