Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
31 |
dobodraql |
angielski |
Jestem osobą zaangażowaną i poważnie podchodzącą do rozwoju swoich uczniów. Można spodziewać się po mnie pozytywnego podejścia do przygotowania podopiecznych w wybranym zakresie. Wykonuję również tłumaczenia. Liczę na dłuższą i solidną współpracę, zarówno z firmami i instytucjami, jak i uczniami prywatnymi. |
|
32 |
basia.stoszek |
angielski |
Jestem osobą otwartą, w pełni dyspozycyjną. Posiadam duże doświadczenie w nauce j. angielskiego. Moje materiały, które wykorzystuję podczas zajęć są zróżnicowane i przede wszystkim skuteczne. |
|
33 |
gonia100 |
angielski |
Jestem osobą otwartą, kontaktową, kreatywną i dyspozycyjną gotową na nowe wyzwania zawodowe. Swoją wiedzę z zakresu języka angielskiego zdobyłam na studiach językowych oraz podczas wieloletnich podróży po całym świecie, które znacznie poszerzyły moje doświadczenia zarówno językowe jak i społeczne, nauczyły kreatywności i umiejętności interpersonalnych. Dodatkowo umiejętnie dostosowuje metody i techniki pracy do zróżnicowanych potrzeb rozmaitych grup językowych oraz osób indywidualnych, które uczyłam zarówno w Polsce jak i w odległych zakątkach naszego globu. Serdecznie zapraszam do udanej współpracy! |
|
34 |
adrinow |
angielski |
jestem osobą otwartą, dobrze czującą się w kontaktach interpersonalnych. |
|
35 |
gabriela1984 |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Jestem osobą komunikatywną, pracowitą i sumienną. Ważne jest dla mnie staranne przygotowanie się do zajęć. Preferuję komunikacyjne nauczanie języka - jak najwięcej rozmów między słuchaczami/uczniami. |
|
36 |
marsell |
angielski |
Jestem osobą komunikatywną oraz sumienną, potrafię zmobilizować uczniów oraz zachęcić ich do dalszej nauki języka, ponadto jestem osobą punktualną oraz łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi. Chcę dalej realizować swoją pasję, jaką jest nauczanie oraz spełniać się w tej roli. |
|
37 |
M.Zawadzka |
angielski |
Jestem nauczycielką nastawioną na uczenie mówienia, komunikacji. Zajęcia odbywają się przede wszytkim w dobrej atmosferze. Mam doświadczenie międzynarodowe. Bardzo chętnie podejmuję pracę z osobami z innych krajów. Jestem zwolenniczką intensywnych kursów, ale oczywiście uczę też na tych standardowych. |
|
38 |
Grzebar007 |
angielski |
Jestem nauczycielem i tłumaczem (w piśmie i mowie, przysięgłym) z wieloletnim doświadczeniem, o wysokich komptencjach, szerokich zainteresowaniach i bogatym dorobku. Zanim zdecydujesz się/zdecyduje się Pan(i) skorzystać z moich usług, proszę mnie sprawdzić. Nie gwarantuję wyników, ale obiecuję pomóc osiągnąć wytyczony cel. |
|
39 |
Alina1985 |
angielski |
Jestem młodą, pogodną i ambitną osobą. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Historia oraz studia licencjackie na kierunku Filologia angielska. Obecnie jestem studentką studiów magisterskich na kierunku Filologia angielska. Od czasu ukończenia studiów historycznych (3 lata) pracuję w Szkole Podstawowej. Przez 2 lata uczyłam również w Gimnazjum. Od czasu ropoczęcia studiów filologicznych udzielałam korepetycji z języka angielskiego uczniom w różnym wieku- od Szkoły Podstawowej, Gimnazjum, Liceum jak również osobom dorosłym. Dla praktykowania języka wyjechałam do Londynu, spędzając tam 3 miesiące mogłam się sprawdzić i pogłębiać wiedze z tego zakresu. Moja przyszłość wiążę z językiem angielskim i pragnę dalej rozwijać się w tym kierunku. Szukam więć pracy która pomoże mi realizować moje marzenia.
|
|
40 |
j.mrowczynska |
angielski |
Jestem młodą i kreatywną osobą. Moja historia z nauczaniem języka zaczęła się dość nietypowo, ponieważ nie wyobrażałam sobie siebie jako nauczycielki. Byłam pewna, że się nie nadaję. Życie jednak lubi płatać figle i z czasem okazało się, że jest to jedna z tych rzeczy w życiu, które wychodzą mi całkiem dobrze i o dziwo bardzo lubię to, co robię. Chciałabym pracować w zawodzie lektora/ nauczyciela/ korepetytora, ponieważ włożyłam wiele pracy w przyswojenie języka na tyle., abym mogła uczyć innych. Wiem również jak ważne jest używanie języka w mowie, aby najzwyczajniej w świecie nie zapomnieć ;) |
|