korepetycję językowe
Oglądasz katalog CV lektorów/nauczycieli/korepetytoróww poszukujących pracy, wyświetlonych według kryterium:
- język: angielski
- województwo: zachodniopomorskie
wyszukuj po zadanych kryteriach

Przejdz do podglądu list pokrewnych lektorów/nauczycieli/korepetytorów twojemu wyszukaniu:

- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po językach
- wszyscy lektorzy poszukujący pracy pogrupowani po województwach
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języków w województwie zachodniopomorskim
- Listy lektorów/nauczycieli/korepetytorów języka angielskiego


Pokrewne poszukiwania:
Katalog lektorów języka angielskiego w mieście Szczecin


Przejdź do:
  Znaleziono 322 lektorów.
język angielski zachodniopomorskie
Lp
Login
Język
O sobie
Link do CV
151 ja_ka_ja angielski, francuski, włoski
Dzień Dobry, Mam na imię Karolina i absolwentką filologii o specjalizacji pedagogicznej. Posiadam doświadczenie w postaci rocznych praktyk w nauczaniu języka obcego w szkole podstawowej oraz przy udzielaniu korepetycji. Odbyłam także staż pedagogiczny we Francji, a obecnie pracuje w szkole językowej. Jestem kreatywna, uśmiechnięta i mam dobry kontakt z osobami w każdym wieku. Proponuję Państwu zajęcia z języka angielskiego i francuskiego. Program i metody nauczania zawsze dopasowuję indywidualnie do potrzeb i zainteresowań ucznia. Gwarantuję dobrze przygotowane i ciekawe lekcje. ZAPRASZAM! :)
152 beaszy1984 angielski
Dotychczasowe doświadczenie w pracy nauczyciela potwierdziło moje przekonanie, iż w procesie przekazywania wiedzy na równi z kompetencjami merytorycznymi ważna jest osobowość nauczyciela. Ten zawód trzeba lubić. A przede wszystkim lubić ludzi. Dobry nauczyciel to nie efekt 5 lat edukacji kierunkowej. To pewien wrodzony dar, którego nie sposób się wyuczyć. Można być wyśmienitym filologiem, jakkolwiek nie posiadać pasji nauczania i pewnego rodzaju intuicji pedagogicznej. Osobiście zawsze chciałam uczyć. Kiedy sięgam pamięcią wstecz przypominam sobie swoje ulubione zabawy w dzieciństwie. Była to właśnie zabawa w szkołę. Zależy mi na tym by uczyć. Z wytrwałością zodiakalnego koziorożca krok po kroku spełniam swoje marzenia.
153 gery2011 angielski
doświadczony, kreatywny,umiejący wytłumaczyć, uczeń jest najważniejszy a nie przerobiony materiał. Lekcja angielskiego może być interesująca i ja potrafię to zrobić.Co do przedszkolaków - poprzez zabawę i przygotowanie w domu (ilustracje, pomoce itd) dzieci szybciej "łapią". Angielski jest prosty jak się go dobrze wytłumaczy ! do tych starszych - lepiej powiedzieć źle (abym ja mógł poprawić) niż milczeć. Nagroda Prezydenta Miasta Krakowa za prace z Młodzież - laureat olimpiady językowej :)
154 dora.wojcik angielski
Do swojej pracy podchodzę z przekonaniem i entuzjazmem. Sprawia mi ogromną radość i satysfakcję obserwowanie postępów moich uczniów, a także dostosowywanie metod pracy do ich potrzeb. Jestem ambitna, dzięki czemu staram się zrobić wszystko, aby moi uczniowie osiągnęli sukces. Jednocześnie, będąc osobą otwartą i towarzyską, potrafię wytworzyć atmosferę sprzyjającą zdobywaniu wiedzy w przyjaznych warunkach. Biorę udział w szkoleniach i konferencjach metodycznych, w celu poszerzania swojej wiedzy, umiejętności i kompetencji. Analizuję też skuteczność stosowanych przeze mnie technik i metod oraz regularnie je urozmaicam i udoskonalam, aby wzbogacić swój warsztat i wzmóc efektywność wykonywanej przeze mnie pracy. Jednym z moich priorytetów jest indywidualne podejście do ucznia i zaspokajanie jego konkretnych potrzeb językowych. Praca z różnymi grupami wiekowymi i w różnorodnych sytuacjach edukacyjnych pozwoliła mi na zgromadzenie doświadczeń niezbędnych przy identyfikowaniu tych potrzeb i efektywnym realizowaniu konkretnego sposobu przekazywania wiedzy. Cieszę się wieloma entuzjastycznymi ocenami mojej pracy.
155 JungleCat angielski
CV zawiera dalsze szczegóły
156 blueprint angielski
Currently, I am working as an English Teacher at EMMA. I conduct English classes with children aged 7-12. I am also responsible for syllabus design, lesson planning, test design and assessment. As both a teacher and a private tutor, I have gained valuable experience in teaching English. In my work, I always use varied teaching strategies and methods, adjusting material to language level, expectations and personal preferences of my students. I have taught all age groups and all levels, but I find teaching children the most challenging and reciprocal of all. I understand the needs of this age group and carefully prepare lessons so as to interweave dynamic and quiet activities. I use a variety of visual, aural and tactile activities to focus my students’ attention and keep them interested. I find physical movement a powerful teaching tool, which is why it is an integral part of my lessons. I can create a very positive and supportive atmosphere in the classroom. At the same time, I attentively monitor my students’ progress in acquiring linguistic and communicative competences. My teaching style is direct, friendly and flexible, but I can be decisive and authoritative when needed. My greatest strength as an educator is succeeding in establishing relationships full of trust and acceptance that enhance good cooperation and learning. I am optimistic and I often incorporate creative teaching methods. I have mastered a demanding task of knowing how to effectively encourage students to participate and enjoy learning English.
157 pawint angielski
Chciałbym nawiązać współprace jako lektor/wykładowca języka angielskiego. Od 1994 roku jestem zatrudniony na stanowisku wykładowcy, a obecnie starszego wykładowcy języka angielskiego w Akademickim Centrum Kształcenia Językowego na Uniwersytecie Szczecińskim. Przez 7 lat, w latach 2000 -2007 pracowałem równolegle jako wykładowca praktycznej nauki języka angielskiego w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Szczecinie, pod patronatem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz jako lektor języka angielskiego w Wyższej Szkole Zawodowej Collegium Balticum. Obecnie współpracuję ze szkołą językową Ara w Szczecinie prowadząc kursy językowe z różnymi grupami wiekowymi, na różnych poziomach zaawansowania w oparciu o metodę bezpośrednią/Callana. Wcześniej, w latach 1984 – 1994, tzn. przez 10 lat mieszkałem, kształciłem się i pracowałem w Australii, gdzie zdobyłem kwalifikacje i doświadczenie nauczyciela języka angielskiego jako drugiego. Przed wyjazdem do Australii, ukończyłem pedagogikę na Uniwersytecie Wrocławskim. Wierzę, że moje kwalifikacje i doświadczenie polsko – australijskie czynią mnie bardzo dobrym kandydatem do współpracy z każdym potencjalnym pracodawcą. Jestem gotowy do podjęcia takiej współpracy od zaraz, w uzgodnionych godzinach.
158 saintgermaine angielski
Chciałabym zaprezentować swoją kandydaturę na stanowisko lektora języka angielskiego, mając na uwadze kwalifikacje, doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz predyspozycje do zawodu. Jestem absolwentką wydziału anglistyki WSHE w Łodzi oraz NKJO w Gdańsku. Posiadam doskonałą znajomość języka angielskiego oraz wiedzę na temat kultury krajów anglosaskich wspartą kilkuletnim pobytem w Wielkiej Brytanii (gdzie pracowałam jako tłumacz oraz nauczyciel języka angielskiego) oraz Stanach Zjednoczonych. Ukończyłam również pedagogikę ogólną na PAP w Słupsku. Posiadam także uprawnienia tłumacza przysięgłego języka angielskiego. Łatwo nawiązuje kontakty oraz lubię pracę z ludźmi. Nauczanie dzieci tak jak i dorosłych jest dla mnie radością i wyzwaniem.
159 englishlektor angielski
Charakteryzuję się wysoką kulturą osobistą. Jestem osobą punktualną, odpowiedzialną i rzetelną. Łatwo nawiązuję kontakty z innymi. Potrafię także współpracować w zespole. Każde powierzone mi obowiązki wykonuję sumiennie i staram się spełniać stawiane mi wymagania. Lubię podejmować nowe wyzwania, w związku z tym szybko i chętnie uczę się nowych rzeczy.
160 DOROTASOS angielski
CERTYFIKAT 1.METODY PRACY Z 6 LATKAMI PODCZAS LEKCJI J.ANG W DUZYCH KLASACH 2.ZASADY TESTOWANIA DZIECI MLODSZYCH TEORIA I PRAKTYKA 3.PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU JEZYKOWEGO W STARSZYCH KLASACH SZKOLY PODSTAWOWEJ CERTYFIKATY 1.MAKING THE RIGHT NOISE.DISCIPLINE IN A PRIMARY CLASSROOM.SZKOLA PODSTAWOWA 2.GETTING THE RIGHT WRITING RIGHT.GIMNAZJUM 3.TESTING TIMES:; COPING WITH EXAM STRESS SZKOLY PONADGIMNAZJALNE 4.WIDEN YOUR CAREER PATHS WITH ENGLISH FOR PRROFESSIONALS J.ANGIELSKI ZAWODOWY ICT w Nauczaniu Języków Obcych