Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
61 |
sofiamaria18 |
angielski |
Jestem pianistką i lektorką języka angielskiego. Ogromną radość sprawia mi inspirowanie innych do nauki i patrzenie na ich rozwój, dlatego wielką satysfakcję daje mi uczenie. Poza bardzo dobrą znajmością języka i kultury Wielkiej Brytanii (a w szczególności mojej ukochanej Szkocji) staram się przekazać uczniom mnóstwo energii i wiary we własne możliwości. Jestem pewna, ze duża dawka poczucia komfortu i pewności siebie w czasie lekcji sprawia, że znacznie szybciej czujemy sie swobodnie mówiąc w obcym języku!
Poza uczeniem kocham grać na fortepianie, śpiewać, żeglować, jezdzić na nartach, czytać, uczyć się innych językow, piec i oglądać stare fotografie miast. |
|
62 |
sitchin |
angielski |
Brak informacji |
|
63 |
Sissi6 |
angielski |
Jestem spokojna, cierpliwa, niekonfliktowa, pogodna, z poczuciem humoru. Cenię bardzo szczerość i spontaniczność, łatwo nawiązuję kontakty z ludżmi i jako,że z wyksztalcenia jestem również pedagogiem, większą radość sprawia mi zachęcić, wzbudzić motywację do nauki języka niż wyuczyć konkretnych umiejętności. Potrafię docenić wysiłek związany z uczeniem się i motywować do pracy.
Mam doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowych, ale chciałabym bardzo pracować również z ludźmi dorosłymi,a nawet seniorami 50+. jestem przekonana,że będę miała z nimi bardzo dobry kontakt. |
|
64 |
sirarthur |
angielski |
Brak informacji |
|
65 |
sh1974 |
angielski |
Brak informacji |
|
66 |
SG_EnglishTeacher |
angielski |
Brak informacji |
|
67 |
seeder |
angielski |
Profesjonalne i efektywne metody pracy.
Ciekawe materiały i dobra atmosfera pracy
Indywidualne podejście do ucznia
Atrakcyjna forma prowadzenia zajęć |
|
68 |
SebJot |
angielski |
Brak informacji |
|
69 |
Schnuff_Pirox |
angielski |
Brak informacji |
|
70 |
Sandwich |
angielski |
Jestem tolerancyjny dla zróżnicowanych trudności moich uczniów, ale wymagam systematycznej pracy. Przywiązuję uwagę do prawidłowej wymowy i gramatyki. Potrafię wytłumaczyć zagadnienie bardzo szczegółowo, lub skupiając się na ogólnej zasadzie - zależnie od potrzeb ucznia, czy kursu. Wymagam samodzielnego myślenia. Kiedy wiem, że mój uczeń jest w stanie sam wykonać jakieś zadanie ( choć kosztem większej ilości czasu, lub większego, niż zazwyczaj, wysiłku) moja pomoc ogranicza się do naprowadzania i wskazania, gdzie szukać brakujących/niepamiętanych informacji. Nie toleruję oszukiwania mnie (zadania zrobione przy pomocy tłumaczy elektronicznych) i braku myślenia (nie daję cząstkowych punktów za częściowo prawidłowo zrobione zadanie, jeśli ten sam błąd struktury jest użyty w innym miejscu dla oddania zupełnie innego przekazu).
Jednocześnie jestem przyjazny, z poczuciem humoru i wyrozumiałością dla chybionych starań, cierpliwy.
Moje sukcesy to:
zachęcenia kilkorga uczniów do intensywnej nauki języka celem dostania się na studia, aby zostać nauczycielem;
wysoka zdawalność matury przez moich uczniów od początku mojej kariery;
przygotowanie trójki nastolatków do egzaminu językowego do liceum w USA - od zera do komunikatywnego angielskiego w 16 dni (4h dziennie plus praca ucznia w domu);
wydana książka z moim tłumaczeniem;
sympatia uczniów. |
|
|