Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
451 |
AnuszkaGB |
angielski, niemiecki, polski dla cudzoziemców |
Od ponad 11 lat mieszkam w Wielkiej Brytanii. Posluguje sie plynnie jezykiem angielskim oraz jezykiem niemieckim. Poszukuje wspolpracy opartej na lekcjach online albo stalej wspolpracy stacjonarnej- biore pod uwage przeprowadzke do Polski. |
|
452 |
adek83 |
angielski |
Od ponad 6 lat uczę w prywatnych instytutach językowych.
Po zdobyciu certyfikatu TEFL w Meksyku podjąłem pracę lektora w Guadalajarze, gdzie przepracowałem ponad rok. Uczyłem jeszcze w Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Pracowałem z kursantami na różnych poziomach zaawansowania (od A1 do C1). Jestem kreatywny, cierpliwy oraz zaangażowany. |
|
453 |
englishstudio |
angielski |
Od wielu lat pomagam zdobywać umiejętności poprawnego komunikowania się w j. angielskim i wciąż jest to moja pasja. Moja dewiza to NIE JAKOŚ A JAKOŚĆ |
|
454 |
BegadKefat |
angielski, polski dla cudzoziemców |
Od wielu lat pracuję z uczniami na różnych poziomach zaawansowania. W przeszłości w ramach swoich obowiązków prowadziłem zajęcia języka angielskiego z wykorzystaniem elementów metody audiolingwalnej (metoda Callana), indywidualne zajęcia języka polskiego dla obcokrajowców oraz kursy wakacyjne. Mam również doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych w ramach projektów unijnych (zajęcia dla branży gastronomicznej i motoryzacyjnej), kursów języka ogólnego i specjalistycznego, jak również kursów przygotowujących do egzaminów językowych FCE/CAE oraz biznesowych zajęć dojazdowych (\'\'in company\'\') dla pracowników zewnętrznych firm.
|
|
455 |
MagdaK_Wroclaw |
angielski, rosyjski |
Od wielu lat uczę dzieci, młodzież i dorosłych języków angielskiego i rosyjskiego. Jestem przekonana, że każdy może nauczyć się języka, pod warunkiem, że ma chociaż odrobinę motywacji. Lubię uczyć, robię to skutecznie. Uważam, że nauka jest i powinna być przyjemnością i nie powinna stresować Ucznia.
Każdy ma inne potrzeby, inne predyspozycje; według mnie podstawową rolą lektora jest je odkryć i się do nich dopasować. Oraz sprawić, żeby Uczeń chciał się uczyć:) |
|
456 |
SYLWIA123321 |
angielski |
Od września 2010 roku pracuje w Zespole Szkół ucząc dzieci w wieku 7-14 lat. Moje doświadczenie zawodowe na stanowisku pedagoga nauczyło mnie jak radzić sobie w nieprzewidzianych sytuacjach, jakie podejście należy zastosować w zależności od osobowości rozmówcy.
Jako osoba o wysokiej kulturze osobistej łatwo nawiązuje kontakty i zdobywam zaufanie innych ludzi, co jest niezmiernie przydatne w pracy w szkole. Optymizm, determinacja i konsekwencja w działaniu sprzyjają mi w osiągnięciu założonych celów. Jestem samodzielna, odpowiedzialna i ambitna, a moja dyspozycyjność oraz profesjonalizm sprzyjają mi w sumiennym wykonywaniu powierzonych mi zadań. Jestem otwarta na nowe idee, szybko się uczę, potrafię pracować pod presją czasu. W trakcie mojej pracy w szkole miałam okazje koordynować projekt BUNJO ( Badanie uczenia i nauczania języków obcych), a także wraz z polonistką stworzyłam projekt i pozyskałam środki gminne na jego realizacje. Podczas pracy staram się używać metod aktywizujących aby zajęcia były różnorodne, a także skupiam się na procesie indywidualizacji.
|
|
457 |
martek83 |
angielski |
Odbyłam 10-cio tygodniową praktykę w gimnazjum; dodatkowo uczę się języka hiszpańskiego; mam bardzo dobre predyspozycje, szczególnie do pracy z dziećmi, choć praca z dorosłymi również daje mi mnóstwo satysfakcji; |
|
458 |
barsha |
angielski |
Organisational ability, creativity, dedication and committment to work are the main assets of mine. I am not only passionate about teaching, but also satisfied when aware that my work positively affects my students’ lives.
Being highly motivated and open to new experiences, I believe I am able to share my knowledge with the students in the most attractive for them way and make a positive contribution to your company.
|
|
459 |
Primrose |
angielski |
OSIĄGNIĘCIA:
• Publikacja debiutanckiej powieści „Persymona” w Wydawnictwie Literackim (wrzesień 2013)
• Wyróżnienie miesięcznika „Zwierciadło” w konkursie „Dziennik – dzień po dniu” (marzec 2008)
DODATKOWE INFORMACJE:
• Prowadzenie anglojęzycznego bloga literackiego http://poemsandstones.wordpress.com
• Bezpłatna współpraca z Fundacją Twórcze Miejsce Kobiet (od stycznia 2013), prowadzenie cyklu warsztatów wokalno-ruchowych „Obudź swój głos” (kwiecień-lipiec 2013,wrzesień-grudzień 2013)
• Udział w międzynarodowym projekcie muzycznym Playing for Integration (lipiec 2013)
• Udział w projekcie „Dar dojrzałości” – prowadzenie warsztatów tanecznych dla seniorów (lipiec, wrzesień 2013)
• Prowadzenie warsztatów plastycznych dla dzieci pt. „Spotkajmy się w Krainie Różnorodności” w ramach Festiwalu Kalejdoskop Kultur (czerwiec 2013)
• Koordynacja działań oraz prowadzenie zajęć plastycznych z romskimi dziećmi w ramach projektu „Jubilo” (grudzień 2011 - kwiecień 2012)
• Udział w e-kursie „Ambasadorzy empatii”: wprowadzenie do zasad NVC / Porozumienie bez przemocy (lipiec 2010 - luty 2011)
• Współpraca przy organizacji pilotażowej edycji projektu edukacyjno-społecznego „Brave Kids” (styczeń - lipiec 2009)
• Współtworzenie grupy wokalnej „Teatr Trzy Dziewiątki”, udział w koncertach i plenerowym spektaklu „Lulanda” (kwiecień 2008 - luty 2009)
ZAINTERESOWANIA:
taniec Living Dance Form, literatura współczesna, sztuki plastyczne, śpiew, muzyka celtycka, kundalini joga, ekologia, kuchnia wegetariańska
|
|
460 |
kamila19 |
angielski |
Ostanie trzy lata spędziłam w Anglii gdzie pogłębiłam znajomość języka angielskiego oraz wiedzę na temat kultury krajów anglosaskich. Ukończyłam kurs pedagogiczny (Trinity full-time TESOL Certificate course), potwierdzony certyfikatem zezwalającym na nauczanie j. angielskiego jako języka obcego. Swoje zdolności pedagogiczne rozwinęłam podczas lekcji z osobami dorosłymi prowadzonych przeze mnie w trakcie kursu, jak również udzielając prywatnych lekcji. Natomiast praca w szkole podstawowej St Charles RC Primary School nauczyła mnie dużej cierpliwości, umiejętności pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, których j. angielski był językiem ojczystym, jak również dodatkowym. Nabyłam doświadczenia w pracy z dziećmi wymagającymi indywidualnego toku nauczania (support children with special educational needs). Łatwo nawiązuje kontakty oraz lubię pracę z ludźmi. Nauczanie dzieci tak jak i dorosłych jest dla mnie radością i wyzwaniem. |
|
|