Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
431 |
cupoftea |
angielski |
Brak informacji |
|
432 |
Creative-English |
angielski |
Lektor z dużym doświadczeniem. Korepetycje, kursy in-company dla grup wieloosobowych jak i osób indywidualnych, prowadzenie zajęć na uczelniach wyższych. Staram się, aby zajęcia były ciekawe i kreatywne. Na moich zajęciach nie ma \"klepania\" teorii z książki i wybierania ABCD, NIE poświęcam połowy zajęć na czytance lub puszczaniu słuchanek kursantom. Stosowanie wielu metod nauczania w celu uzyskania jak najlepszych wyników.
Osiągnięcia z ostatnich lat:
Wygranie konkursu na nauczyciela MBA i prowadzenie zajęc z j. ang (Business English) na uczelni, kierunek MBA.
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego o różnej tematyce (Business English, Technical English, General English) dla grup wieloosobowych tudzież osób indywidualnych w firmach tj. IMPEL S.A. , SIConsulting Sp. z o.o , VOLVO Polska Sp. z o.o., UPS Polska Sp. z o. i wielu więcej.
Prowadzenie zajęć na wyższych uczelniach we Wrocławiu - prowadzenie kursu pedagogicznego dla wielu grup studentów. Prowadzenie dokumentacji (raportów, frekwencji itd.) Zagłębienie się w tematyce struktur oraz pracy o charakterystyce korporacyjnej • Przygotowanie oraz prowadzenie wieloletniego kursu metodycznego
|
|
433 |
CosmopolitanWro |
angielski |
Brak informacji |
|
434 |
Cordelia |
angielski |
Brak informacji |
|
435 |
competentteacher |
angielski |
Na co dzień pracuję jako lektor języka angielskiego. Moja praca z ludźmi (tak z grupami, jak i klientami indywidualnymi) nauczyła mnie elastyczności i dopasowania do potrzeb każdego z uczniów. Moi klienci cenią sobie współpracę ze mną, czego dowodem są referencje, które mi wystawili, a także to że co roku ponawiają ze mną współpracę. Mam duże doświadczenie w pracy "in company", jednakże zajęcia w domu klienta czy w sali w szkole językowej także bardzo sobie cenię. Jestem osobą dobrze zorganizowaną, punktualną i optymistycznie podchodzącą do życia. Ta ostatnia cecha ułatwia mi zachowanie spokoju i uśmiechu, nawet gdy sytuacja obiektywnie nie należy do najłatwiejszych. Staram się na pierwszych zajęciach poznać bliżej klienta, by móc dostosować program nauczania do jego osobowości i zainteresowań. Nie mam również nałogów i cechuję się wysoką kulturą osobistą. |
|
436 |
claudia7 |
angielski |
Sumienna, punktualna, profesjonalna, z pasją do uczenia. Nauka ze mną musi przynieśc sukces. |
|
437 |
cieburacha |
angielski, rosyjski |
Dzień dobry,
Podejmę współpracę jako lektor języka angielskiego lub rosyjskiego w państwa firmie.
Jestem z wykształcenia filologiem rosyjskim. Od 2004 roku pracuję jako nauczyciel, tłumacz, korektor oraz korepetytor j.angielskiego i rosyjskiego.
Szczegóły dostępne są na stronie www wraz z moim portfolio i referencjami.
Jeśli chodzi o stawkę - 55 pln/60 minut lekcji.
Pracę podejmę od zaraz na czas nieokreślony.
Posiadam doświadczenie w nauczaniu na lekcjach prywatnych zarówno studentów w kraju, jak i zagranicą.
Jestem skłonna pracować w godzinach porannych lub popołudniowych, gdyż moja dotychczasowa praca jest zdalna.
Moja strona - www.language-tip.org
|
|
438 |
chylinsky |
angielski |
Brak informacji |
|
439 |
chudykanna25 |
angielski |
Jestem magistrem filologii angielskiej. Obecnie mieszkam we Wrocławiu i poszukuje pracy jako lektor/nauczyciel języka agielskiego. Dodatkowo chętnie udzielę korepetycji. Uczę w jednej z wrocławskich szkół językowych, mam dświadczenie w nauczaniu zarówno bardzo małych dzieci, jak i dorosłych. Bardzo chętnie nawiążę spółpracę i poszerzę swoje doświadczenie. |
|
440 |
Chisha |
angielski |
Hello, I am a young woman from America living in Poland. During my stay in Poland I have been teaching clients all throughout the city of Wrocław. I am TEFL certified, and have a sound theory that I employ in my lessons. I am happy to have casual or formal meeting with both individuals or groups in the Wrocław area. I have a warm personality and good interpersonal skills which has helped me establish good rapport among my students. I make lessons lively, and interesting by focusing on the individual interests and needs of my students. |
|
|