Lp |
Login
|
Język
|
O sobie
|
Link do CV |
331 |
i.kilon |
angielski |
Brak informacji |
|
332 |
igelkott |
angielski |
Jestem osobą dobrze zorganizowaną, przyzwyczajoną do pracy pod presją. Łatwo nawiązuję kontakt z ludźmi.
W pracy lektora:
• prowadziłam lektoraty dla grup (największa grupa liczyła 18 osób) oraz dla indywidualnych słuchaczy
• prowadziłam lektoraty dla wymagających klientów korporacyjnych a także dla administracji państwowej
• prowadziłam zajęcia przez skype
• korzystałam z autorskiej metody nauczania szkoły językowej, podręczników dostępnych na rynku, materiałów dostępnych w serwisach internetowych, a także przygotowywałam własne materiały dydaktyczne
• dokonywałam oceny postępów słuchaczy
• w czasie, gdy pracowałam w szkole językowej, szkoła ta starała się o certyfikat jakości PASE; między innymi moje lektoraty podlegały ocenie kontrolerów PASE; szkoła finalnie uzyskała certyfikat
• najchętniej pracuję w oparciu o metodę komunikatywną
|
|
333 |
ilona328 |
angielski |
Brak informacji |
|
334 |
Ilona79 |
angielski |
Brak informacji |
|
335 |
inglish4u |
angielski, irlandzki , niemiecki |
Brak informacji |
|
336 |
interakcja |
angielski |
Brak informacji |
|
337 |
Isabel30 |
angielski |
Brak informacji |
|
338 |
iskabelcia90 |
angielski |
Kocham ludzi i kocham języki obce.Lubię, jeśli dzięki mnie onni osiągają swoje cele lub spełniają swoje marzenia. Dlatego chętnie i tanio przekażę swoją wiedzę wszystkim poszukującym dobrego nauczyciela językowego. |
|
339 |
iteachenglish |
angielski |
Brak informacji |
|
340 |
itsearlydoors |
angielski |
I am an exceptionally experienced, successful and dedicated English teacher. In addition to helping my learners achieve their goals, I have also trained teachers, implemented training programmes and published language materials.
Although I am British, I have a Polish wife and son. I have recently returned from overseas, where I have been a corporate trainer.
I am seeking a suitable offer from a serious institution or company and am looking to fill my schedule. |
|
|